Görücü usulü tanıştık asgari ücretle çalışıyor evi de yok eski bi arabası var, sevseydim düşünmezdim belki , ama hayat geçim şartları da malum yaşım da geçiyor yalnızlık korkusu sardı siz ne düşünürdünüz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılNormalde evlenir miyim, evlenmek ister miyim artık bilmiyorum jfjjfj yani genel olarak evlenmeyi düşünmüyorum artık... belki evlenirim bir gün belki evlenmem Allah bilir...
Kimin ne kazandığı vs umrumda değildi be. Fazla ya da az. Önemli olan çabalamak , bir yerden başlamak. Birlikte zorluklar aşılırdı. bir erkeği bunu için sevmedim hiç. Olduğu gibi olsun istedim... Ruhuma dokunabiliyorsa sevdim... Kimsenin parasında gözüm olmadı ya da istemedim. Sahip olduğu olmadığı şeyler olabilir çok doğal. Birini varlığına yokluğuna göre sevmezsin ki... hiçbir şeyi yokkende seversin, çıkarsız...
Bende kazanıyordum sonuçta. Çalışmayı, kendi kazandığım parayı seviyorum. Ve dilediğimi alabiliyorum. İstediğim herşeye sahip oldum. ben öyle büyüdüm... Para bir şekilde kazanılır... Mühim olan saygı, sevgi , gerçek güven, kırmamak... Suçlamak yerine her zaman olduğun gibi davranmak, empati, gerçek değer... Bunlar parayla alınamayacak özel şeyler...
Yalnızlık korkusuyla bir ilişkiye başlama, emin değilsen yine başlama... Hem zaman kaybı hemde sevmediğin sevilmediğin yerde kalma... Yalana inanmaktansa yalnız kalmak en iyisidir...🙃10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.
1 yılAsgari ücretle kira mı vereceksiniz, faturaları mı ödeyecek yoksa mutfak masrafları mı ödenecek?
Bu sadece işin maddi boyutu, ben aşka inanmıyorum ama inanmama sebebim tamda bu tür şeylerle ilgili. Kız sırılsıklam aşığım asgari ücret alıyor soğan ekmek yerim diyor ama 3~5 sene sonra aşk karın doyurmuyor demeye başlıyor. Sonra bi bakıyoruz kavga dövüş ve mutlak son boşanma davası 😏😒😏😒
Gelelim yaş konusuna sen yaşım geçiyor dediğine göre bu adam senin akranın bu yaşına kadar asgari ücretle çalışmış bile olsa evlilik yapacağını düşünerek birikim veya yatırım yapmış olmalıydı. Aldığı parayı yediyse (ki öyle görünüyor) evlenince aç kalma ihtimalin var hadi sen bir şekilde aç susuz idare edersin bebek olursa işte o zaman hepten sıkıntı. Sigara, alkol veya kahve alışkanlıkları varsa hepten dert olur. Çocuk olursa yoktan anlamaz, eşin para yetiştiremez ve eksiklik hissi ile kendine bile kıyar. Zora gelemeyen biriyse sizi ortada bırakıp gider. Evlenip evli ve çocuklu rezil olmak yerine yerine tek yaşlan daha iyidir. Herkes asgari ücret alıyor başka şansım yok ki diyorsan o zaman hiç değilse kötü alışkanlıkları olmayan birini tercih et ki aldığı maaş sigara, alkol veya gittiği ortamlarda harcanmasın. Ekonomik sorunlar yüzünden evlilikler azalıyor evlenenlerde maalesef boşanıyor.
17 Yorumla- 1 yıl
Gidilen ortamın nesi var ki?
Asgari ücretli ortama, mekana gidemez mi?
Ben de birikim yapmadım çünkü bir gun evleneceğime inanmadım - 1 yıl
@Freddy1616 En son cümleye bakarsan bu yorumu yazmana gerek kalmazdı.
- 1 yıl
O zaman kadın çalışacak eve 2 gelir gelecek
- 1 yıl
Zaten mevcut sistem kadınları çalışmaya zorluyor.
- 1 yıl
Kusura bakmayın ama ben köpek gibi çalıp ben evin masrafları yetmez gibi diğer masrafları azaltmaya çalışırken birde kadının masrafını çekmek zorunda değilim anasının babasının yanına görmediği istemediği şeyleri kocaya gelince şunu alcasın bunu alacaksın vb. Koca parası yemek yok
- 1 yıl
Bu arada bekarım ve bu zihniyette asla evlenmem
- 1 yıl
@MuratKARKIÇAK Koca parası yeme derdinde olan bir kadına bende katlanamam 👍 dediğin gibi babasının evinde yokluk içinde büyümüş zengin bir erkek bulup evlenip parasını yer keyfime bakarım diyen kadını hangi erkek ister ki?
Kaldı ki böyle kadınlara hemcinsleri bile iyi gözle bakmaz.
Benim söylemek istediğim şey çok daha farklı. Bir erkek belli bir yaşın üzerine çıktıysa kendi için en azından bir evi ve iyi kötü bir arabası olmalı 👍 aldığı parayı yiyip bitiren bir erkek ileride çalışamaz hale gelirse en azından kendine yeterli bir birikim yapmış olmalı. Yoksa evlenip karıya para yedirsin demiyorum.
Çoğu kadın zaten sevmez sadece durumu sever. Yani ona sunulan imkanlar vs. Ek olarak bilinmezliği de sever. Genel olarak iyi insan kavramı kadınlar için samimiyetten uzak bir söylemdir. Bir çoğu bilinçaltında böyledir. Sadece tiyatro sergiler.
sözüm meclisten dışarı böyle olmayanlar üzerine alınmasın.
zengin birisiyle evlenirsin, bir çok kötü alışkanlığı olabilir. Parasız kalabilir. batabilir.
kötü davranabilir.yani bunların garantisi var mı?
hayırlısı diyelim.
00 Yorumla
hep hayatta istediğin şeylerin olmadığından bahsetmişsin ama kendinde asgari ücretli bir çalışansın birini beğenmeme lüksün yok yaşın 32 evet bu yaz sınava gir açıktan 2 yıl oku en azından mesleğin olur insanlar 60 yaşında okuyor ya da dil öğren meslek kurslarına git önce kendin için bir şey yap düzgün bir işe başladığında da aile evinden kurtul kendi yolunu çiz artık görücü usulü mü kaldı üstelik 32 yaşındasın onun bunun eve gelmesine izin verme hangi devirde yaşıyoruz sevmediğin biriyle evlenme hem sevmediğin hemde maddi durumu kötü bir insanla evlenirsen zaten mutsuz olursun ve bir noktada ayrılırsın o zamanda hiç hesapta yokken kendi ayakların üzerinde durman zor olur sırf bu sebepten ayrılamazsın bile avukat paranı bile ödeyemezsin 32 yaşına kadar aile evine sabretmen zaten başarıların en büyüğü bir de baskı üzerindeyken herkes evlenmek zorunda değil evlenmekte bir mertebe değil değişime kendinden başla
03 Yorumla- 1 yıl
üniversite mezunuyum zaten ama maalesef fazla ücret vermiyorlar ama o erkek sonuçta bi tık yüksek almasını hele kira varken isterdim üstelik çocuk filan olursa çalışamam da kendi tanıştıklarım hep yarıyolda bıraktı o yüzden görücü usulü
- 1 yıl
öyle yani bu yaşa kadar bekledin fazla beklemeye gerek yok hemen söz nişan derler
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Merven! 🖐️ Durumun gerçekten hassas bir alan ama seni anlıyorum. Öncelikle evliliğin sadece parasal boyutuna ya da sahip olunan mal varlığına indirgenemeyeceğini düşünüyorum. Eğer karşındaki kişi dürüst, çalışkan ve hayalleri olan biriyse; birlikte büyümek, emek harcamak çok kıymetli olabilir. 🌟
Tabii ki geçim şartları hepimizi düşündürüyor; bu konuda endişeli olmak da çok normal. Ama mutluluk sadece lükslerde değil, kayıtsız şartsız sevdiğin birini bulduğunda tamamlanıyorsun. 😊 Belki biraz daha vakit tanı ve onun yaşam tarzını, hayata bakışını iyice anlamaya çalış. Kendine şu soruyu sor: "Hayatımı bu kişiyle paylaşabilir miyim, yoksa yalnızlıktan mı kaçıyorum?" Çünkü evlilik bir ekip işi, kiminle bu yola çıktığın çok önemli. ❤️
Kafanda hala soru işaretleri var mı? 😊313 Yorumla- 1 yıl
var 😥
- 1 yıl
yani sabret başkasını bulursun demek mi istediniz
- 1 yıl
@ccerenss gökten zembille zengin yağıyor değil mi
- 1 yıl
@ccerenss siz zengin koca bulup yan gelip yatma peşindesiniz erkekler ne yapsın?
- 1 yıl
@ccerenss çalışın o zaman
- 1 yıl
Valla umrumda değil ben zaten ömür boyu bekârım yazılım çok mutluyum özellikle son ödenmde evlilik istemiyorum çünkü Türk kadınları anasında babasına evinde görmediği lüksü kocasından istiyor sonra sen kadın olarak sen ne yapacaksın sadece evde yatacağım yok öyle
- 1 yıl
@ccerenss bedavadan olmuyor çalışınız
- 1 yıl
@ccerenss ben birde aylık fatura SİZ KADINLARINI BAKMAK ZORUNDA DEĞİLİM ÇALIŞIN
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
83
Cevap
129Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılaşıksam evlenirim tabi ki de
11 Yorumla- 1 yıl
aşk his yok görücü
1 yılZor bir durum ama hayat sadece duygularla değil, mantıkla da yürür. Sevgi önemli ama geçim şartları da göz ardı edilemez. Eğer ileride maddi sıkıntılar seni mutsuz edecekse, bunu en baştan düşünmelisin. Ancak gerçekten iyi bir insan mı, ileride birlikte daha iyi bir hayat kurabilir misiniz, bunları da değerlendirmek lazım. Yalnızlık korkusuyla yanlış bir karar vermek yerine, hayatını gerçekten paylaşabileceğin biriyle olmalısın. Maddiyat zamanla değişebilir ama huzur ve uyum her zaman daha değerlidir.
32 Yorumla- 1 yıl
kafam karışık😔😥
- 1 yıl
Aynen bende bu şekilde düşünüyorum gerçekten zor bir karar 😶🌫️
1 yılAsgari ücret kazanıyorum.
Asgari kazanan birisi aile kurmaya uygun değildir. Sadece kendisine yetebilir oda lüks yaşamıyorsa eğer lüks yaşamaya çalışıyorsa kendisine bile yetemez. Kira , faturalar , mutfak , temizlik malzemeleri , 4 hafta pazar , karısının giyimi kuşamı kişisel ihtiyaçları , karısıyla dışarıda sosyalleşmek , tatile gitmek falan liste uzar asgari ücretli bunlara para yetiremez. Daha işin içine çocuk olmasını onun sağlığını , eğitimini , geleceğini masraflarını dahil bile etmiyorum. Görücü olarak gelen arkadaş biraz analiz yapsa sana veya bir başka kadına görücü olarak aslında hiç gitmemesi gerektiğini anlardı. Soruya gelirsek bence evlenilmez.
22 Yorumla- 1 yıl
yaaa ama yalnız mı kalacağız😥
- 1 yıl
Asgari ücretin yetmeyeceğini bile bile kendimi mutsuz , huzursuz , stresli büyük ihtimalle çokta uzun sürmeyecek bir evliliğin içine sürüklemektense yalnız olmayı tercih ederim.
Kadınların maddi gücü çok düşük biriyle evlenmek istememesini anlıyorum çünkü işin biraz daha mantıksal boyutuna inersek beni sevse bile hayallerini benimle gerçekleştirememe fırsatı olacak çünkü para her şeydir tatile çıkıp eğlenmemiz için bile para gerek dışarı çıkıp kahvaltı yaparken yeni lezzetler deneyeceksek para gerek konsere gideceksek para gerek ama aynı şeyi erkekler için de geçerli sadece paraya muhtaç bir kadınla evlenemez o kadar daha düşük olmaması lazım hayat standardı bence evlenme çünkü görücü usulü tanıştıktan sonra zamanla belki sevgi olur ama hayallerine yine gerçekleştiremezsin Yaz ayları güzel tatil yapamayacaksın canın bir grubun konserine gitmek istediği zaman dışarıda yemek yemek istediği zaman yapamayacaksın o yüzden gerek yok
10 Yorumla
1 yılBeraberliğin doğru olup olmayacağını şöyle anlarsın ;
Bu ilişkide cocuk olsan mutlu olurmuydun?
Tabi bunu umursamayan kızlarda gördüm , lakin doğruluğu daha iyi.
Acikcası ben asgari ucretle çalışırken mutlu evlenecegim olduguna inanmadigim icin , ilerlemek isteyen ciddi uzun iliskimi bitirdim.
Hee seviyorum deseydin o zaman sende çalışırdın dare edersiniz lakin yine karın tokluğuyla biyere kadar.
Yanlızlıkdan korkuyorsan söyleyim , borc istemek , mahcup olmak , yoksul yasamak daha zor. Taki cocuk sorumluluğuda var.00 YorumlaO kişiyi biraz gozlemlemenizi tavsiye ederim , zeki mi daha dogrusu kafasi çalışıyor mu, para yönetmekten, tasarruf etmekten anlıyorsa, ama daha onemlisi "beraber mutlu olabileceğinize inanıyorsanız " ve "o kisinin çocuklarınıza babalık yapabileceğini düşünüyorsanız " evlenin gitsin derim...
24 Yorumla- 1 yıl
😥😥😥
- 1 yıl
biriyle konuşmaya başlayınca içime soğuma korku kaplıyo sanki bu kişi değil gibi hissi😥
Gizli Üye(18-24)1 yılSeviyorsam evlenirim. Zaten şimdi sevdiğim kişi asgari ücret kadar ya alıyor ya almıyor. Bende işe başlıycam ondan çok kazanıcam ama bu bir sorun değil. Çünkü sizin dediginiz evlilikte mantık para çocuk bakımı değil. Karakter ciddiyet mantık uyum saygı olur mantık ve o kişiyle her şey uyuşuyor. Siz en yakın arkadaşınızı neden zengin seçmiyorsunuz ki onunla en lüks arabalarinda gezer evlerinde kalır yemekler yersiniz? Ama en yakın arkadaşınızla boş otururken bile ne kadar mutlusunuz demi çünkü o kişi tam kafa yapınıza göre herşeyi karakter kendisi cok eglenirsiniz. Işte hayat arkadaşı aramakta o mantığa bakar. Ha para yok mu yapmayız cocuk. Evliligi çocuk icin degil beraber bir hayat yaşamak için yapıyoruz
10 YorumlaHerkesin haklı olması peki 🤣 ama benim görüşüm gerçekten bu devir öyle bir devir ki çocukluk yıllarimizda 1 tl 5 tl 10 tl gözümüzde ne kadar büyüktü çünkü TLnin değeri vardı şimdi ise yok. Bak bu ay tek başıma 75.000 tl harcamışım. Kirayla birlikte. Ki aldığım birsey de yok herşeyin bu kadar pahalı olması beni asgari ücretli bir işi veya eşi kabul etmemin imkansızlığını gösteriyor
13 Yorumla- 1 yıl
tek başına 75 bin mi😶🙄
- 1 yıl
Mesleğiniz nedir?
Maaşınız ne kadar merak ettim?
1 yılben oturmuş bilgisayar başın da kendime kültür aşılarken sütlü çikolatamı emüqlerken milletin düşündüklerine bak bekar erkekler federasyonu onursal başkanı olarak seni şiddetle kınıyorum 🙄
https://www.youtube.com/embed/F1Z2s7aVxvY10 Yorumla
1 yılMerhaba seviyorsan bişey diyemem ama sevmiyorsan da sevmeye çalışma ben daha önce sevmedigim biriyle sırf zengin diye akrabalar baskı gaptı söz takar gibi bişey oldu çok Şükür su an evliyim cok severek evlendim eşim 70 bin alıyor anlının teriyle altımızda iyi kötü çok şükür bir arabamız var evimiz kira zaten 13 veriyoz altınım paramız falan da fazla birikmedi düğünde bazen para kalmıyor kavga ettigim oluyo arabaya gittigi oluyor yetmiyo asgari ücret hiç yetmez evi olsaydı gayet iyi yeterdi işte dedigim gibi bi yandan aşk karın doyurmuyor bi yandan sevdigimle herseye varım dedigim kafadayım😂
016 Yorumla- 1 yıl
Enişte asker mi☺️
- 1 yıl
Hayır asker değil inşaat işi yapıyor yıllardır bunu yapıyor ustası gibi bişey metrekare hesabı calısıyor adı neydi ya dur sayding diye geçiyor ismi fış cephe işte ondan öyle 65 70 eb fazla 🙂
- 1 yıl
Allah bereketini artırsın her şey gönlünüzce olsun ☺️
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim sizinde✨
- 1 yıl
Şükür halimize namerde muhtaç olmayacak kadar iyiyiz diyelim teşekkürler ☺️
- 1 yıl
ben de kafam karışık🤔
- 1 yıl
@coollboyy__ 😔😒😥
- 1 yıl
@merviş123456 hayır olsun inşallah 🤔
- 1 yıl
@coollboyy__ asker isterdim😥
- 1 yıl
Dilerim gönlünüze göre biri çıkar sizi anlar ve mutlu eder umarım. Yani askerden ziyade sizin için hayırlısını mahcup ve mağdur etmeyecek biri olmasını temenni etmeniz daha doğru. Ben de askerim ama o kadar sorumluluğu ve ciddiyeti onun da üstlenmesi gerekiyor o sebeple asker yari yareni olmak kolay olmaz.
- 1 yıl
@coollboyy__teşekkürler biliyorum zaten bilerek istiyorum🤗
- 1 yıl
Herhangi bi gerekçe var mı bunun için 🤔
- 1 yıl
@coollboyy__ bilmem çok çekici geliyorlar hoşuma gidiyo 🥰😥
- 1 yıl
Bi bakalım öyleyse öylelermiymiş gerçekten 😉
- 1 yıl
@coollboyy__ erkekler anlamaz😒
- 1 yıl
Allah Allah ☺️☺️
1 yılKirayı neyle ödeyeceksiniz maaşı komple kiraya gider ben yeni evliyim yeme içme sadece aylık 10 15 tutuyor bunun içinde ayda 1 kilo et kıyma tavuk var ayrıca faturalar elektirik internet cep faturalarımız aylık 4 5 bini buluyor sigara vs kullanıyorsanız 5 binde öyle …arabanın masrafıda olur eşim 37 bin tl alıyor yemek kartını eve kullanıyoruz zor geçiniyoruz kira vermiyoruz abimin evi sadece cocugun servis parasını okul harclını karşılıyorz aylık 6 7 bin tl…. kira ödeyip asgari ücretle o evlilik yürümez hayatın gerçegi var 32 yaşındasını cocuk sahibide olmak isterseniz oyuzden maaşı vs düzgün birini bulmanız daha hayırlı olur bide evlenirken bir dünya borç yaparsınız hakkınızda hayırlısı olsun
01 Yorumla- 1 yıl
ya size de mutluluklar ama başkası da çıkmıyor karşıma yaş geçiyor
1 yılBen de aynı durumda hatta arabası yok şekilde evlenip ayrılmış biri olarak söylüyorum. Çok lükse gitmeyin nişan düğün vs. Ama birikimi var mı ziynetleri ailesi alacak mı eşyalar nasıl alınacak sorman gerek. Ev olsa asgari ücretle rahat geçinilir tabi gezmeden giyimden kısarak. Ben lüks hayattan gelmedim dersen tanı derim. En azından ziynetler vs sizde kalacaksa Bi apart alin kirasiyla kendinize hem destek olur hem değerlenir. Ama asgari ücret alıp birikimi yoksa eşyaları vs alacaksa ziynetler sıkıntıliysa Bi kere daha düşün derim. Allah herkesin gönlünü gönlüne denk olana getirsin.
10 Yorumla
1 yılEvde oturup parasızlıktan dert edinmek yerine sende çalışıp eve iki asgari ücret girmesini sağlayabilirsin. Hem kendi ayaklarının üzerinde duran güçlü bir kadın olursun, hem de ekonomik sıkıntılar yaşamazsınız. Yok öyle ben çalışmayayım adam çalışsın asgari ücretle geçinelim devri artık. Pazar ateş pahası
14 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum. Toplumun buna fazlasıyla ihtiyacı var.
- 1 yıl
Kadına evde temizliğe bulasiga çocuk bakımına yardım eder misin
Erkeklerde su var hem calsiip para kazansın hemde geneleksel ev kadınlığı yapsin - 1 yıl
Öyle bir durumda erkekte kadına yardım etmeli zaten. Ev işi kadın sorumluluğundadır diye bir kafa yok.
Bence evlilikten uzak durmalısın. Evliliğe bakışını güzelce özetlemişsin. Bu şekilde evlenirsen maddi sorunlar sürekli kavga halinde olmana ve sonunda doşanmaya kadar gider. Bu arada bir de çocuk yaparsan onun da hayatını mahvetmiş olursunuz. Bu şekilde bakınca en iyisi evlenmemek...
00 Yorumla
1 yıl10000 TL'ye ev bulursanız kiralık, günde kişi başı 50 TL ile beslenirseniz iki çocukla ,3000 TL fatura verirseniz, giyim ayda kişi başı 750 TL 'lik alabilirsiniz, araba kullanmayı bırakması gerekir, sen çalışmazsan bu şekilde hayatınız olur ancak
00 Yorumla
1 yılAynı şartlarda birine yanaştım bi zamanlar ve karşı taraf beni beğendi ve gayette arkadaşlık için ilk adımlar güzel gidiyordu. Sonra benim maaşımı öğrendi ve bi şekilde arkadaşlık daha fazla gelişmeden bitti. Kişilerde kendilerine denk mutlu edebilecek standartlarının altında insan istemiyorlar. Bunu da o zaman iyi anladım
00 Yorumla
1 yılŞu var eğer baba evinde yokluk gormediysen zorlanabilirsin eğer yokluk gorduysen zorlanmazsin bence huzur önemli birgün aç birgun tok olursun ama şu var huzur önemli. Zaten Allah diyor bereketlendiririm. Benim dayım evlenmeden önce zengindi evlendikten sonra tüm malını mülkünü kaybetti kadın onu terk etti yine zenginleşti
00 Yorumla
1 yılMerhaba,
Asgari ücretli biri ile evlenilir ama bu kafada ki birisi ile evlenilmez!
Diploma meslek kişiye kişilik ve karakter kazandırmaz. İnsanlık katmaz!
Maaşı yüksek olan kişi mutlu eder diye bir şey yok, tamamen saçmalık, para ile mutlu olacaksan, paralı işe gir çalış! 😅00 YorumlaBi erkek olarak benim adıma kadının kazancı önemli değil ama kızlardaki durum biraz daha farklı sizin açınızdan bişe diyemem çünki nerden bakarsan bak bikere görücü usulü demek zati mantık evliliği demek asgeri ücrette mantıklı değil ne diyelim hayırlısı sizler için
00 Yorumla
1 yılİlişkilerde bildiğim tek bir şey var babanızın evinde gördüğünüzden fazlasını verebilecek insanlarla beraber olun. Babanızın evinde gördüğünüzden eksik bir hayat sunacak biriyle çok sevseniz de mutlu olamazsınız bunu bilir bunu söylerim.
31 Yorumla- 1 yıl
bunu bende düşünüyorum ya daha aşağı konumda biriyle zor olacak gibi
Gizli Üye(18-24)1 yılYaw hem sevmiyorsun ben şunu anlamadım görücü usulü olsa bile baban annen maddi gücü yerinde olan birini seçmeli normalde nasıl iş bu anlamadım zaten asgari ücretler gecinilmiyor kendine eziyet mi edicen başka birini bul en azından ya da yalnız kal daha iyi korkma
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlilikte kavgaların çoğu maddiyattan çıkıyor, sırılsıklam aşık olatak evlensen bile pişman olursun sürdüremezsin zaten, bir artı bir evde ya da bir artı sıfır stüdyo daire bi evde ucu ucuna karın tokluğuna yaşarsın, o bile çok zor da, asgarî ücretle tek yaşayanlar bile geçinemiyor bu adam iyi cesaret etmiş birine görücü gitmeye, para her şey değildir ama çok şeydir çünkü onsuz yaşam sürdürülemiyor, sen de çalışsan ortalama bi hayat yaşarsınız
10 Yorumla
1 yılOnun evi yoksa senin evin olabilirdi onun arabası yoksa senin araban olabilirdi erkeklerden bu beklentileriniz neden tam olarak farzet ki bu beklentileri karşılıyor e karsılıgında sen ne veriyosun mutfakta yemek mi yaparsın mesela nedir yani
21 Yorumla
1 yıliş çok ciddiye binmeden ve gönlümü kaptırmadan konuşmayı keserdim ben. sen çalışıyorsan ikinizin maaşıyla ev geçindirebilecekseniz sıkıntı yok ama öğrenci hariç asgari ücret alan erkek hiç mi çabalamaz şu hayatta
017 Yorumla- 1 yıl
Sonra erkekler kalpsiz derler
- 1 yıl
Kadın milleti şaşırtmıyo
- 1 yıl
alakaya maydanoz gerçekten 🤣 bu devirde geçinmek ne kadar zor bi de evleneceksin eşyalar falan asgariyle alabiliyorsan buyur? ben bir şeyler için çalışmış çabalamışım asgari ücretliyle neden evleneyim mesela
- 1 yıl
kadınlar değil babam bile böyle düşünüyor biraz mantık
- 1 yıl
Valla kusura bakma da biz erkekler her şeyi yapıyoruz zaten kadınlardan çalışmasını da beklemiyoruz evin araban var mı diye bize soruluyor ki mesela benim evim. De arabam da var hiçbir şeyi olmayan bir kadınla bile evlenriim ama siz sadece paraya göre harekett edersiniz
- 1 yıl
tanımadan boş boş konuşma rica ediyorum. sen evlenebilirsin ben işsiz bir erkekle evlenmeyi tercih etmiyorum. kimseden ev araba beklentim yok, denk olmamız benim için yeterli olacaktır. kimseden her şeyi yapmasını beklemiyorum 😃 siz, sizi maddi manevi sömüren kızlardan devam tamam mı
- 1 yıl
Tamm değil beni para olarak gören biriyle bende olmam ama herşeyi erkek tarafından bekleyip herşeyin en iyisini isteyenlerden sin belli baban da öyle iste dimi 😀
- 1 yıl
Neyse tartışmak değil niyetim sadece genel anlamda düğün olsun kına olsun veya ev araba iş para hep erkekten isterler kendileri baba evinde prensesler sanki
- 1 yıl
egolusun ve önyargılısın maşallah. ben ve gelecekteki eşim zaten en iyisini hak ediyoruz, ev araba olsa iyi olur ama olmasa da ne yapabilirim? önemli olan geçinebilmek zaten. babamın evinde prensesim evet şimdiden evimiz var 🤣 o yüzden istemesi normaldir
- 1 yıl
çulsuz kızla evlenip kınadaki çerez parasını dert etmen...
- 1 yıl
Evin olunca prenses mi oluyosun? Ben evim yokmu dedim?
her şey erkeklerden bekleniyor onu diyorum sana ayrıca egolu değilim sadece çoğu kadınların babasının evinde yaşayamadığı hayatı kocasından istiyor olmasını açıkca söylüyorum he dedipin gibi önemli olan geçinebilmek ise karı koca çalışır asgari de alsa geçinir zaten ama yok size yetmez herşeyin en iyisi olmalı bir kez evleniyoruz dimi ee ozaman herşeyi ortak halledelim düğün vs? - 1 yıl
İşte bak kendini belli ettin ben çerez parasını dert etmedim mesele o değil madem hayat müşterek kız tarafı erkek tarafıyla ortak karşılsın masrafları diyorum neyse çok uzadı sen zengin bir koca bul babanın evinde yapamadığın içinde ukte kalan ne varsa yap 😀
- 1 yıl
hem prensesim hem evim var şükürler olsun, sen söylüyorsun ben de söyleyeyim dedim 🤣 tamam hallederiz. her asgari ücretliyi sarıp sarmalamak zorunda değilim. dediğim gibi sen evlen sana ne benden. çok uzattın harbi seninle aynı düşünmek zorunda değilim her şeye muhalefet oluyorsunuz sıktı cidden
- 1 yıl
Cevap veremeyince öyle drrsin tabiki banane senden ne halin varsa sende gör yani ama ben asgariyle çalışan bile değilim sadece olması gerekeni söylüyorum tabiki asgari ücretliyi sarmak zorunda değilsin zengin briini arıyorum anca onla evlenirim diyebilirsin senin de halkın evlen tabi 😀 işine gelmeyince de sıkılırsın daha fazla konusmaya gerek yok evet
- 1 yıl
gzekalıyım diyorsun tamam ucube
- 1 yıl
böyle söyleyince bana kızıyorlar
- 1 yıl
onları almak zorundaymışız gibi ağlıyorlar işte
1 yılBundan 8 yış önce aynı soruyu sorsaydın evet derdim. Şu an evet diyemem. Belli yaşam standartlarım var benim ve bunların karşılanmasını isterim. Kendi maaşım var. Kariyerim var. En az benim kadar kazanmalı.
10 Yorumla
1 yılSevmeden olmaz sevmis olsan bunları asarsın ama şu an olmaz kazancı ne olursa olsun sevgisiz olmuyor ama iyi biri ise vs o ayrı iyi biri ise görücü usulü ve mantık olumlu ise olur ama adam mantığına gelmiyor hiç girme bu ise
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 448 cevap paylaştı. Ev olmadan imkansız. Asgari ücretle olur fakat yatırım kafası olmayana da asgari ücret yetmez. Arabasını satsa da ev alamaz. O yüzden olmaz. Benim evim var fakat karşı taraftan da aynı kriterleri beklerim öyle bedava gelsin istemem evime.
00 YorumlaLinç yiceğim belki ama dürüst ve realist olmak lazım. Asgari ücretle evlenmiş geçimi geçtim evlenmek zor. Sende çalışacaksan olur. Ama dışarda yemek ayda bir vs olur. Hele ki çocukla en zoru. Bence bir daha düşün ekonomi ortada.
00 Yorumla
1 yılşu an tek asgari ücret ile evlenmek enayilik olur.
Eğer kira yok ise ayrıe. Ama kiralık var ise zaten para kalmaz ki
Ama ev seninse kimseye muhtaç etmez o para06 Yorumla- 1 yıl
ben de çalışıyorum tabi ben de asgari ücret ama o erkek sonuçta ben de bir yere kadar çalışabilirim
- 1 yıl
Senin çalışmadığın dönem zor geçinirsiniz
- 1 yıl
sevgi aşk olsa belki gözüm görmez
- 1 yıl
Sevgi aşk evlenınce işlemez
- 1 yıl
😥😥😥
- 1 yıl
NE yazık ki gerçekler
Asik degilsen evlenme. Asik insan her turlu derde sıkıntıya seve seve katlanir ama sevmiyorsan bu gitgide aranizda bir sorun haline gelir hem maddi gecinemezsiniz hem kari-koca gecinemezsiniz.
10 YorumlaTabiki o kadar insan askeri ücret ile geçiniyor eğer o insan sana bu evine bakar, bu insandan bana eş çocuklarıma baba olur dedirtebilmeyi başarabildiyse evinde huzur olduktan sonra rabbim herşeyi nasip eder ileride ne olur kimse bilmez belki çok daha iyi yollar çok daha iyi işler nasıl edecek
10 Yorumla
1 yılBunlar ne çirkin, iğrenç yorumlar böyle. Erkeklerin hepsi kendine pay çıkarmış, baksan hiç bir şeyleri yok. Dünya üç günlük, eşitlik diye bir tarafınızı yırtarken, babasının evinde yatıp kalkıp, minibüs duraklarında ömür çürüten kızlar siz de çalışın. Ha diyorsanız ben yapamam o zaman erkeğine destek olacaksın öyle armut piş ağzıma düş yok. Böyle çirkinlikler gördükçe insanlıktan bile soğunur.
12 Yorumla- 1 yıl
Tek aklı basında yorum tebrık ederım
- 1 yıl
Teşekkürler
Rızkı veren Allah. İnsan çalışmayı seviyorsa sıkıntı yok. Seviyorsan zaten gözüne de asgari ücret alıyormuş demezsin. Olanla yasarız dersin
14 Yorumla- 1 yıl
arada sevgi aşk olmadığı için düşünüyorum zaten yoksa gözüm görmez
- 1 yıl
@ugurbjk27 tşkler
- Para & Ekonomi konusunda 732 cevap paylaştı.
s 1 yılSen de çalışıyorsan olur neden olmasın ama sevgi yok aşk yok demişsin, sevmediğin adamla evlenme maaşı 200 k bile olsa olmaz
15 Yorumla- 1 yıl
yalnızlık korkusu var ama😥
- 1 yıl
Kaliteli yalnızlık saçma ilişkilerden iyidir ama adam iyi biriyse bilemem
- 1 yıl
herkes evlendi çok yalnız kaldım arayan soran bile yok aşırı mutsuzum aile baskısı da var
- 1 yıl
O konuda haklısın ama nasipten ötesi yok, Allah gönlüne göre versin inşallah
- 1 yıl
amin teşekkürler
Yok abla sizin iş olmaz hani parayı bi kenara koydum (ki en önemli faktörlerden biri) aranızda bi sevgi muhabbet de yokmuş ömür mü geçer be
20 Yorumla
1 yılZengın olup karaktersız olacaksa asgerı ucretlı olsun karakterı temız olsum bence
21 Yorumla
1 yılDoktor 70-80 alıyorda noluyor arkadaşlar herkes bütçesine göre harcıyor sorun bakalım doktora o para yetiyor mu çoğu da borçludur emin olun sevin sevilin insanların mesleği ile ilgilenmeyin çalışıyorsa sizi seviyorsa değer veriyorsa hiç düşünmeyin önemli olan anlaşabilmek beraber mutlu olabilmek gerisi hikayedir benim için.. düşüncem budur.
00 Yorumla
1 yılŞimdi kalkıp ahlak dersi vermek doğru değil ama evlilikte karakterden ve cinsellikten sonra en önemli şey maddiyat çünkü çocuklarını da etkileyecek bu sıkıntı iyi dusunmek lazm sende çalışacaksın önemli değil ama ev hanımı olacaksan önemli bir karar geçim çok zor
00 Yorumlabizde ev araba iş kariyer varda ne oluyor. gelen menfaat için geliyor. sen parasızlıktan korkuyosun bizde herşeyimizi kaybetmekten
01 Yorumla- 1 yıl
🤔😌😥
Yine yanıltıcı fikir verecekler bence hiçbir şey için buraya danışmayın. İçgüdüleriniz ve kalbiniz ne diyorsa öyle hareket edin...
01 Yorumla- 1 yıl
kafam karışık😥
1 yılYalnızlık korkusuyla yanlış karar verirsen ömür boyu bunun hatasını çekersin.
Evlenecegin kişi hem manevi ve maddi hem de psikolojik olarak empati kurup seveceğin biri olmalı.00 Yorumla
1 yılBnce yapma
00 Yorumla
1 yılBence deneme bile evlenirsen çok zor günler geçirirsin şu an severek evlenenler bile geçinemiyor bide çocuk olursa dayanılmaz bir evreye giriyorsun herşeye hazırım diyorsan evlen
00 YorumlaMesele maddiyat olmamalı bence evlilikte Allah rızka kefildir çünkü rizkinda yoksa zengin olsada aç kalırsın rizkinda varsa fakir olsada doyarsin ben böyle düşünüyorum
00 YorumlaEvi olmaması sıkıntılı bir durum, kiralar falan bu kadar artmışken asgari ücretli çalışan biriyle evlenmek ve ileride geçim sıkıntısı çekmemek zor maalesef...
00 YorumlaBu kadar yaşayanlar nasıl yaşıyo bence inanmak onemlı evlılıkte bereket vardır eğer ınanıyorsan guvenıyosan olablır
036 Yorumla- 1 yıl
sevgi aşk yok aramızda yalnızlık korkusu var😥
- 1 yıl
iyi biri gibi his heycan yok
- 1 yıl
🤔🤔😥
- 1 yıl
sevmiyorum ki
- 1 yıl
öyle ama sevmediğimi de asla sevmem
- 1 yıl
yok sevmem
- 1 yıl
sırf iyi biri diye sevmediğim biriyle aynı evde yaşamak ne bilim
- 1 yıl
2 kere görüştük hiç ısınamadım
- 1 yıl
istemiyorum ne mesaj atıyo ne arıyor soğuk
- 1 yıl
sinir odum😥
- 1 yıl
yazmıyor buluştuk terliyor tuvalate giitti sürekli bakıp gülüyor
- 1 yıl
ben etkilenmedim
- 1 yıl
peki çok teşekkürler
- 1 yıl
sanmıyomm😭😭😭😭
- 1 yıl
çünkü hep öyle oldu hayatım zor geçiyor istediğim hiç olmadı hayatta
- 1 yıl
benimki böyle😥😥😥😥😥😥
- 1 yıl
öyle yani😒😒😒
- 1 yıl
teşekkürler🥺🥺🥺🥺
Sevgi yoksa bu işin sonu da iyi olmaz. Çünkü sevgi herşeyi aşar.
30 Yorumla
1 yılAkpli değilse işine gucune hic bakmam evlenirim direk tek prensibim siyasi gorusunun akp olmamasi
16 Yorumla- 1 yıl
Şöyle bi boşvermişlik istiyorum bana ba 1.80 olsun yeter işsiz de olsa olur
- 1 yıl
Bak doğru kişiye yazdın ben tam 1.82yim 😁
- 1 yıl
Oruç tutmayan er🧁 ten olmaz
- 1 yıl
Herkesin kendi özgürlüğü Allah bile zorla tutucaksın dememiş mesela 🙂
- 1 yıl
hahaaa ne güzel yaa mantıklı aslında😂
- 1 yıl
@merviş123456 dimi 😆😆😆 akpli değilse akilli mantikli duzgun bi insandır nihayetinde
1 yılhayır askım evlenme onunla rahat konforlu lüks bir hayat hak ediyorsun sen
15 Yorumla- 1 yıl
ayy teşekkürler ama bulamıyorum öyle birini🤔🥰
- 1 yıl
@merviş123456 kardeşim sana tavsiyem şu zengin birisi olupta mutsuz olan bir çok kişi var çevremde hatta ayrılanlar bile var hemşire olup avukat olan karı koca anlaşamayıp ayrılıyorlar para önemli ama para her zaman huzur vermiyor işte Evlilikte en önemli kriter karşılıklı sevgi saygı aşk tutku duygular önemli şey mühendis bir adamla doktor bir adamla evlendin adam dünya kadar maaş kazanıyor ama karakteri beş para etmez gözü dışarıda çapkın aldatan kumar oynayan karısına saygı göstermeyen asi bir tip ama malı çok ve parası da yine evlenir miydin böyle bir adamla? Ben bayan olarak evlenmezdim benim evlilikte en öncelik isteğim güven sevgi saygı aşk tutku mantık evliliği özellikle maddiyata dayalı olan evlilikler tamamen saçmalık çevremde de var bi arkadaşım Öğretmen karısı da Avukat adam karısından gram memnun değil ne sevgi ne saygı ne tutku aralarında hiç bir bağlantı yok oda arkadaşı gibi hayat yaşıyorlar adam diyor keşke lise mezunu olup hiç işi olmayan bir bayanla evlensem belki daha güzel anlaşırdım huyu karakteri beş para etmez diyor karısı avukat olmasına rağmen yani işin açıkçası para asla huzur vermiyor evleneceksen severek aşık olarak evlen güvenerek evlen ben seninde yerinde bayan olsaydım paradan önce karşımda ki adamın karakterine huyuna suyuna bakardım adamın kalbi temiz merhametli sevgi saygılı birisi ise nikahı basardım asgari ücretli mi para yetmiyor mu gerekirse bende çalışıp destek olurdum yeter ki huzurumuz olsun derdim bak mesela İnsanlara Rahmet olarak gönderilen Allahın kulu elçisi Hz Mhhammed (S. A. V) Efendimiz bile 25 yaşındayken evlenmiş ama yaptığı meslekler çobancılık ve Ticaretmiş evlendiği bayan ise 40 yaşında olup kendisinden 15 yaş büyük Hz Hatice Annemizmiş kadın Efendimizin kazandığı paraya pula lüks hayatına bakmayıp insanlara olan sevgi saygı merhamet anlayış kibar tebessümlü şekilde konuşmasından kalbinin güzelliğinden etkilenerek evlenmiş hatta Hz Hatice evlenme teklifi etmiş gerçekten inanılır gibi değil ama kadın teklif etmiş
- 1 yıl
@merviş123456 sonuç olarak uzun ömürlü evlilik hayatları sürmüş yani para hiç bir zaman önemli değil önemli olan karakter huzur karşılıklı sevgi saygı benim arkadaşım da Öğretmen karısı avukat ama sonuç paraları var yine de ayrılıyorlar mahkeme aşamasındalar çekişmeli sürecekmiş anlattığına göre kadın da sevgi saygı anlayış yokmuş arkadaşım da söyledi İbrahim para huzur vermiyor canlı örneği olarak yaşıyorum ben dedi evleneceksen para pulu olan biriyle değil karakterli birisiyle evlen dedi yani Hz Hatice Dünya kadar mal varlığına sahip istese zengin bir adamla evlenirdi ama tercihini kalbi güzel birisiyle evlenmek istemiş Hz Muhammed Tüm insanlığa karşı güler yüzlü merhametli sevgi saygılı birisi Hz Hatice Efendimizin bu davranışlarından etkilenerek evlenme teklifi etmiş çünkü anlamış böyle bir adamla ömür güzel geçer diye ve evlilikleri çok güzel huzurlu mutlu geçmiş Hz Haticenin 3 çocuğu olmasına rağmen önceki evliliğinden Hz Muhammed yine de kabul etmiş yani evlilikte karşılıklı sevgi saygı tutku anlayış merhamet çok önemli gerçekten severek evlen karşında ki adamın karakteri mükemmelse asgari ücretli bile olsa düşünme bu zengin olup hayatını yaşa lüks hayat diyenleri anlamıyorum adamın kadının karakteri kötü çıkarsa paranın gram değeri kalmıyor arkadaşım canlı örnek iyi kalbi güzel bir adam denk gelirse aşık olursan güvenirsen bas nikahı kaçırma Anlattığım gibi para boş evliliği oluşturan sevgi saygı karakter tutku merhamet paranın bir değeri yok benim için paraya aldanıp evlenenler çoğunlukla pişmanlık yaşıyorlar örneğin arkadaşım ve karısı para bir hiç artık
- 1 yıl
@İbrahimRenef21 ibrahim ne yazıyon bu kadar uzun ya bildirim gelip duruyo
- 1 yıl
@İbrahimRenef21 öyle odoğru ama geçim sıkıntısı da huzursuzluğun başında geliyor
1 yılSen de çalış ablacım iki asgari ücret alın. Neden her şeyi erkekler yapsın bekliyorsunuz?
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılParaya göre insan eş seçimi yapan birisin. O yüzden senden kadın da eş de olmaz. Varlık için yanında bulunup dara düşünce evi terk edip gidecek kişisin. Senden eş olmaz
20 Yorumla
1 yılAsgari ücretle mütavazi bir hayat yaşanır. Büyük ihtiyaçların yoksa olabilir. O da olsun bu da olsun der çok hevesli olursan üzülürsün.
00 Yorumla
1 yılYalnız kalmayayım yaşım da geçiyor diyerek hayatının geri kalanını mahvedecek yanlış bir karar alma iyi düşün
00 Yorumla
1 yılAsgari ücrete geçim sıkıntısı mı çekiceğim kadın olsa bile evlenmem ki çalışan kadınla işim olmaz , kadın dediğin evinde oturur
00 YorumlaSen çalışıyor musun ne kadar kazanıyorsun, hep neden karsi taraftan bekleniyo kimse evlenmezse asgari ücretli kişilerle kim evlenecek?
00 Yorumla
1 yılHiç küçümsemeyin ne Asgari ücretli insanlar var ki şu an çok zengin ve çok zengin insanlar var ki şu an asgari ücretle çalışıyor Yeter ki Allah Yürü Ya Kulum desin
00 Yorumla
1 yılKalbinin sesini dinle ona göre karar ver. Yaşım geçiyor diye düşünme, kalbin ne diyorsa onu dinle.
00 Yorumla
1 yılSen calisiyor musun? Anlamadim maddi olarak sen daha mı iyisin? Meslek var mı? Bunlar yoksa yoruma da gerek yok.:)
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 416 cevap paylaştı.
1 yılTürkiye'de evin yoksa artık çok zor en kotu ev 10 bin ki hurda evler ülke elden gitti zenginlerin ülkesi artık maalesef
00 Yorumla
1 yılSorun asgari ücret almakta değil aslında asgari ücret alan bir kişiyi neden normal insan gibi hayatını yaşayamıyor? Sorun bu.
00 Yorumla- Devamını Gör (152)
Devamını Gör(197)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Yalnızlık korkusu sardı, görücüm asgari ücretli. Asgari ücretli biriyle evlenir miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer