Beyler kusura bakmayın eve bakmak erkeğin görevidir. Evlenmek isteyen kızın "çocuğumuza ve bana bakabilir mi , çocuğuma hangi imkanları sağlayabilir" diye düşünmesinden daha normal bir şey yok.
Eve bakmak kızın görevi değildir erkeğin görevidir.
Beyler kusura bakmayın eve bakmak erkeğin görevidir. Evlenmek isteyen kızın "çocuğumuza ve bana bakabilir mi , çocuğuma hangi imkanları sağlayabilir" diye düşünmesinden daha normal bir şey yok.
Eve bakmak kızın görevi değildir erkeğin görevidir.
Şahsen çalışıyorum ve evliyim. Eşimin kazancını evlenene kadar bilmiyordum. Sağolsun masraflara karıştırmıyor beni ama tabi ki eve bir şey lazımsa falan alıyorum. Geri kalan yatırım işi bende. Hayat müşterek. Ben karşımdakinden ev araba bekliyorsam ben de ona bunları verebilmeliyim. Doğrudur yanlıştır bilemem ama benim düşüncem bu. Ben çalışıyorsam da eşim ev işlerine yardım etmeli. Tamamen kadının üstüne yük bindirmek olmaz. Zaten çoğu erkek çalışan kadınla evlenmek istiyor şimdi haklı olarak. Bir de ben çalışmam ev işi yapmak zorunda değilim yemek yapmak zorunda değilim diyen kadınlar görüyorum, bu kısım iyice garip. Tabi herkesin kendi fikri ama zaten paraya bakıp evlenmemek veya evlenmemek de doğru değil.
Ablacım çık meydana da heykelini yapalım
Heykeli boş ver, linç yemeyim yeter bu konuda devamlı linç yiyorum😌
Seni yetiştiren anne babanın ellerinden öperim buralarda bu konularda artık tek değilsin bir mesajına direk oradayım. Hayatın müşterek olduğu kavramını anlayamayan insanlar ile evlilik olmaz sadece biliyorum
Çok teşekkür ederim 🙏
İkimizde çalışalım ev işlerini falan birlikte yapalım okey de ilerde bir gün çocuk düşündüğümüzde ben rahatça ya ben çocuğumla kendim ilgilenmek istiyorum diyebilmeliyim.
Ben iki kuruş parası olup kadınlar paragöz triplerine giren insanları anlamıyorum :D
Suriye iç savaşı gibisiniz kim nedir anlayamıyoruz ki. Biri çıkıyor ben malmıyım erkek yapsın kendi yemeğini bulaşık yıkasın diyor. Diğeriniz çıkıyor yok erkek eve baksın para getirsin ben yaparım diyor. Biri. ıkıyor hayır kadın erkek eşit ikimizde çalısıp ikimizde ev işi yapcaz diyort. Dİğeri diyor temizlik ev işi çalıssada çalısmada kadınındır. Vallahi suriye iç savaşında taraf daha az insan var. Bi karar verebilirseniz ona göre tavır alalım bizde. D
Herkes ne zaman aynı kafada oldu? Zaten toplumda herkesin aynı düşünmesi mümkün değil
Biz nerden bilecez tanıştığımız insanın hangi kafaada olduğunu :D DÜşünsene bi kızla tanısıyorsun. Sana bir soru soruyor eve bakmak kimin görevi? DÜşünüyorsun lan erkeğin desenn kız feminist mi bilmiyorsun. Eşit desen kız erkek kadın görevleri ayrıdıra mı inanıyor bilemiyorsun :D Şaka bir yana senin sounda olduğu gibi erkekler neden sorulmasından rahatsız olur ne kadar genel ise benim yazdığım da o kadar genel işte. Herkes farklı erkekte kadında...
Kendi fikrini söyle, kendi fikrin gibi düşünenle beraber ol
Herkes dürüst olsa bu kadar ayrılık olmazdı değil mi? Çocuk çok hoşlandıysa kız gaylarden hoşlanıyorum dese ben gayim zaten bile diyebilir o an. Aklı başında bir erkeğe bu soruyu sorman zaten gerekmez merak etme...
Evet mala mülke bakılır ama ilk tanışmada ya da daha ilişki ilerlemeden evin var mı araban var mı kaç para maaş alıyorsun gibi sorular sormak açık ve net aç gözlülüktür. Madem herkes herkesin mal varlığına bakacak kadınlarda tek mal varlığını evlenmeden önce ortaya koysun da bakalım o zaman ona göre karar verelim. Ben kara bir mal varlığına o kadar para yatırmak istemem mesela pembe ideadirl birazda şekilli olması lazım vücudun nasıl uygun mu?
İlk tanismada sorulmayıp ne zaman sorulacak? Tanıştın ilerlettin sevgili oldun sonra maaşını öğrendin. Ee kriterlerine uymadı. Boşuna sevgili olmus oldun. En güzeli en başta sormaktir. Görücü usulünde bile ilk oğlumuz ne iş yapıyor diye sorarlar. Bunlara gereksiz alınganlık yapmamayı öğrenin.
Ayrıca bir kızın vücudunu nikahklj kocası görebilir sadece. Her tanışmaya vücut gösterecek degiliz
Benim mal varlığımıda tanımadığım tek mal varlığı doğuştan gelen bir şey olan sıradan birisine neden açayım o zaman? Sence doğru mu bu soru ne iş yapar ne kadar kazanır soruları? Sorulacak soru oğlunuzun sabit gelirli bir işi var mı yarın bir gün bizim kızımıza bakabilir mi daha uygun değil mi? Ama sen ve senin kafandaki insanlara göre değil böyle kibar sorular. Çünkü kafanız kibarlıkta ya da anlayışlı birini bulmakta değil
Derdiniz toplayıcı toplumlarda ki gibi size bakacak birisini bulmakta evet erkek ailesine bakmakla yükümlidür fakat kadında eşibi mutlu etmekle yükümlüdür madem sen mutluluğu malda maaşta buluyorsun bende mutluluğu o vücutta bulacam birisine ilk sorduğun soru mal olursa onunda senin malını görmek istemesi çok adil bir anlaşma
Çünkü evi geçindirmek erkeğin görevi, evin bakımı yemeği çocukların büyütülmesi kadının görevidir. Sen erkek olduğun için evlendiğin kadının, çocuğunun ve evinin geciminden sorumlusun. İstersen evlenmezsin ama bu gerçekten kacamazsın.
Maaş sormayı istersen kibar sor istersen kibar sorma sorunun amacı ve gittiği yer aynı. Oğlum bimde çalışıyor asgari ücret alıyor da bir sabit gelirdir oğlum ticaret yapıyor ayda 70 bin lira kazanıyor demek de sabit gelirdir.
Ben erkeğin görevi değil demedim. Ahlak hani o çok değer verdiğin din iman sorulur parası çok geliri iyi ama bizim oğlanda anneye babaya saygı yok aile nedir bilmez kumar içki hepsi var ama geliri iyi 😄
Mal mülk bunlar bir şekilde elde ediliyor ama saydığım ahlak gibi şeyler sonradan kazanması zor olan şeyler. İlk sorduğun soru mal olursa bende senin malını sorarım unutma madem tanışıyoruz her şey karşılıklı
Ben sigara icenle bile olmam. Değil ki kumar ve içki. Parası varsa hiçbir şeyi olmasa da olur anlayışını kim çıkardı?
Ayrıca bir kadının vücudunu nikahlı kocası dışında erkek göremez. Ev geçindirmek için gücüne bakarım bu demek değil ki vücudumu bunun karşılığında gösteririm, hayır.
Yani attığın diğer yorumları da okudum da seninle bu konu üzerinde konuşmanın çok boş olduğunu fark ettim umarım evi arabası olan ama işin sonunda seni sevmeyen birine denk gelirsin ve asıl mutluluğun mal mülk olmadığını anlarsın iyi günler
Hahahah parası mülki olmayanlar sevgi pitircigi çünkü😂 sizinki fakir avuntusu
Fakir mi 😂 Sen beni güldürdün Allahta seni güldürsün kız. Karşılıklı olarak mal varlıklarımızı ortaya koyalım istersen 😂
Sen parası olsun yeter ki diğer hiçbir şey önemli değil diye konuya dalarsan buna fakir avuntusu derler. Fakir değilsen de cimrisindir. O parayı o eşine HARCAYACAKSIN NOKTA. hadi selametle
Hahahahah sen beni gerçekten güldürdün 250 gr abla. Konunun başı sıkıcıydı son iki mesajda güldürdün beni moralim düzeldi sağol 😂
Bak, senin dediğin gibi hayat arkadaşından beklentiler önemlidir, bunlar açıkça konuşulmalı. Ancak bu konuda toplumun düşünceleri farklılık gösterebilir. İnsanlar, kendi duygusal değerini maddi başarıyla ölçüldüğünü hissettiğinde rahatsız olabilir. Bazı erkekler, bu soruları "beni seviyor musun yoksa maddi güç mü arıyorsun?" diye yorumlayabiliyor.
Görüşlerin çok normal, herkes kendi hayatı için en iyisini ister. Ama iletişim her şeydir; kişisel beklentiler karşılıklı anlayışla ifade edilmeli. Anlaşılan bir yerde kimse rahatsız olmaz, değil mi? 😊
Cevap
17Cevap
sen sora abicim erkeklere para pul
Evet eşine ve çocuğuna bakabilecek düzeyde olması konusunda katılıyorum. Lakin bunun yanında erkekten ev, araba, yükle altın, en lüks eşyalar, en lüks kıyafetler, en iyi düğün organizasyonunu beklemek de bunlara dahil mi? Çünkü bu kadar talep evi geçindirmek, eşi ve çocuğuna bakabilmekle alakalı değil :)
Ev araba lüks ihtiyaç mi? Sen küçücük çocukla otobüslere bin bakalım. Koskoca bebek arabasını otobüslerde oraya buraya taşı. Eşya dediğin şey çamaşır makinası bulaşık Makinasi bunlar zaten senin de kiyafetlerini bulaşıklarını yıkamaya yarıyor. Düğün senin de düğünün sadece kendime ait değil.
Standart maaşla çalışan bir erkek için ev ve araba maliyetinden haberiniz var mı? Şu paragraftan hangi mantıkta olduğunuzu anlayabiliyorum. Herkes istiyor ev, araba ve en iyi imkanları lakin elde olanları da göz önünde bulundurmak gerekiyor. Sonrasında o borç yükü evliliğin bitmesine neden oluyor. Düğüne tamamen karşıyım, şu an bir düğün oldu 1 milyon lira. Orada millet iki kırıtacak diye 1 milyon lira vermek akla sığar hareket değildir. Sizinle evlenecek arkadaşa kolaylıklar diliyorum, ihtiyacı olacak gibi duruyor.
Bunlar lüks ihtiyaç değil diyorum ben de. Ha alamıyorum gücüm yetmiyor diyorsan bile bir kizin ev araba beklemesine tepki gosteremezsin. O kız evi arabası olanı bulur bulamaz orası onun problemi , bulamazsa evi olmayanla da evlenebilir. Ama kimse o kıza ev bekleyen kız şöyledir böyledir diyemez.
Estağfurullah, elbette şöyle böyle gibi ithamlarda bulunmuyorum ve haddim de değil, bahsetmek istediğim söylediğiniz gibi herkes en güzelini ister ve bu gayet normaldir. Ama bu konuda diretiyorsa sorun orada başlar, yine söylediğiniz gibi beklediği kriterlerde değilse tarafların evlenmemek gibi seçeneği de var. Aynı imkanları sağlayan kişi de tercih edilebilir.
Evi geçindirebilecek güçte olmasını tabii ki hepimiz isteriz ama düğünde şu kadar altın takılacak evi olacak arabası olacak gibi şeyleri doğru bulmuyorum. Herkes evi olsun arabası olsun ister ama bunları iki kişi çalışarak da alabilirler. Adam çalışsın ben evde oturayım konusu bana doğru gelmiyor. Benim görüşüm bu şekilde
Haklısın ama kız da kendine denk birini istemeli mesela doktor olup 200 bin alan kadın 500 bin alan erkek bile isteyebilir hakkı ev hanımı olanın ise 100 bin maaşlı koca istemesi absürt. Min 50 almalı bu maaşta koca istemesi için
Yani benim için sorun değil bunların sorulması lakin benim de soracağım sualler olur ayrıca dediklerinden fazlasıyla var lakin kronik bir yalnızlık var istediğim kadını bulamadım henüz
#Hükümdar
var mı öyle mallar bir bayana para pul mal mülk soran evlenmek isdedigi kişiye.. ozaman sennle değil paranla malinla eveleceek.. ya hem bayan hem erkek icidne gecerli
Bizde seni tepeden tirnaga bakalım komple soyun sonucta sana o kadar yatirim yaoacağiz bakmak bizim hakkimiz sende rahatsiz olamazsın
Bakmak hakkın değil. Kadını sadece nikahlı kocası o halde görebilir.
Ben sana bakmam. Ben eşime karşı sorumluluklarimi yerine getiririm. O da calisip kazanıp eve bakmali
Cunku uslubunuz farkli sejin icin demiyorum genel olarak kastediyorum
Sosyal hayatta olmazsak eski düzen hayatta haklısınız tabi ben böyle dediğim için haksız olmuş olcam ama
Vallahi kız olsa kendini güvence almak zorunda erkek olarak eşini kimseye muhtaç etmez eşine çocukları bakar güzel hayat sunarsa ne mutlu rabbim
Eşitlik diye bagiriyordunuz noldu
Kim bağırıyor?
Kim bağırıyor diye soranlar
çünkü paran için onunla olmanı istemez beybi
Artık devir değişti kadında aynı maaşı almalı
Erkeklere maaşı sorulmaz
Çünküillet paraya geliyo adama degil
hava güzel kuşlar uçuyor
Çok haklısın
Kaç para idealdir
O kadar haklısın ki.
Ben olmam istediğinizi sorun
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?