Ailelerin bir çoğu kızlarını asgari ücretli birine vermek istemiyor , sizce haklı tarafları var mı?

Bakın amaç kimseyi küçümsemek değil asla soyle düşünelim şu an ki asgari ücret bekarlarin geçinebileceği bir durum evlilik için uygun bir rakam olduğunu bende düşünmüyorum ha evi var ise kadında çalışıyor ise buna bisi demem ev yok kiralar zaten 20 bin net haliyle zor olabileceğini düşünüyorum
Ailelerin bir çoğu kızlarını asgari ücretli birine vermek istemiyor , sizce haklı tarafları var mı?
Cevapla