Çocuklu ailelere ev vermeyen ev sahiplerine hak veriyor musunuz?

Bu ev sahibi terörü ne zaman bitecek bilmiyorum. 2 çocuğun varsa, çocukların küçükse hele yandın, asla ev yok. Sanki duvarları kemireceğiz! Yazıklar olsun gerçekten. Sürekli çocuksuz, hayvan beslemeyen hatta memur vs. kiracı arayan zihniyetlere çok kızıyorum. Kendileri harıl harıl doğururken sorun yok, kiracı olunca sorun var. Çok yazık gerçekten.
Çocuklu ailelere ev vermeyen ev sahiplerine hak veriyor musunuz?
Ben bu konuda çok doluyum da siz ne düşünüyorsunuz? Ev sahipleri haklı mı yoksa bunlara birinin dur demesi mi lazım?
Hak veriyorum, evi mahvediyor kiracılar.
Haksızlar, hem kira alıp hem artistlik yapmasınlar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çocuklu ailelere ev vermeyen ev sahiplerine hak veriyor musunuz?
Cevapla