Dış görünüşünü beğenmediğiniz birisiyle sırf maddi durumu iyi diye evlenir misiniz?

Görücü usulüyle birisiyle tanıştırıldım. Bu kişinin maddi olarak durumu iyi. Biraz da merhametli ( doğadan bulduğum yavru kuşum yaralanmısti benimlesin birlikte kuşla ilgilendi ) bilgi sahibi, çocukları seven birisi. Ama dış görünüş olarak istah açıcı değil. Güzellik hic birimizin kendi elinde değil yarın bir gün kaza geçirsem hastalık geçirsem ben ne hale düşerim kim bilir? Ama onu arzulayamadim. Bide ben b. kre değilim ona bunu söylemedim. Soyleyememde. Tabi bu ba. ki. re kiz istiyor ailesi dindar geleneksel. Ve çocuğun 6 yıllık ilişkisi olmuş. Ve kizla da ci. n.. sl ilişkisi olmamış. Sevdiydim olmadi diyo. B. ak. ir bir erkek. Ve ben b. aki. re değilim. Bu durumu evlenince kadar ya saklicam ya da k. z. lı. k z@ri ameliyatı olucam. O ameliyatın maaliyetinude bilmiyorum. Bu arada yaşımda geçiyor 29 yaşına giriyorum.. maddi olarak pek durumum yok. Ailemden sadece annem var bir evimiz bile yok. Siginti gibi yaşıyoz. Hayatımı nasıl cizicem napcam bilmiyorum

Dış görünüşünü beğenmediğiniz birisiyle sırf maddi durumu iyi diye evlenir misiniz?
Cevapla