İş yerim çok nazik ve ben daha çok para alabileceğim bir yer için onları bırakıyorum vicdan azabı çekmem normal mi?

Bir aile gibiyiz birbirimize lakaplarla seslenir dünyanın en iyi geçinen 4 kızıyız ödemelerde ortalama daha iyi ödeyen bir yer için oradan çıkıyorum ve utanç ve nankörlük duygusu peşimi bırakmıyor

İş yerim çok nazik ve ben daha çok para alabileceğim bir yer için onları bırakıyorum vicdan azabı çekmem normal mi?
Cevapla