İş yerinde kimsesiz oldugumu bildikleri halde beni işten kovmakla tehtit ediyolar bu insanlara beddua etsem tutarmı?

Ben neler yaşadim kaç geceler agladım bu insanlara benmi izin veriyorum yoksa gerçekten bu kadar kötülermi

İş yerinde kimsesiz oldugumu bildikleri halde beni işten kovmakla tehtit ediyolar bu insanlara beddua etsem tutarmı?
Cevapla