
Yunus Hoca isimli fenomen; kendini Din Kültürü öğretmeni olarak tanıtıp, nişanlısının depremde öldüğünü söyleyerek kadınlardan para toplamış.
Kadının duygusallığı para kaybetmeye mi sebep oluyor?

Yunus Hoca isimli fenomen; kendini Din Kültürü öğretmeni olarak tanıtıp, nişanlısının depremde öldüğünü söyleyerek kadınlardan para toplamış.
Kadının duygusallığı para kaybetmeye mi sebep oluyor?
Para toplama işlemlerinde genelde para atmam çünkü paranın nereye gideceğine dair olan inancım sıfır.
Kendini din kültürü öğretmeni olarak tanıtan bir insanla da fazla samimi olmak istemezdim.
Hem dinden yürümüş hem de depremden. Doğrudan vicdana oynamış.
Şaşırmadım 🤷♀️🙄
Şaşırmana şaşırmadım jdjdk
Şaşırmama şaşırmayışına şaşırmadım
Yazdığıma şaşırdın ama jdksk
Akşam rakamlı olmadı ama bak bu oldu jkdk
İlk cümleye dikkat et
Şaşırmamamana şaşırmadım yazmam lazımdı ben bir ma eksik yazdım sen de ona göre yazdın jdjdkd
Ahahaha dedim sana zihnine enerji harcattırırız bir gün diye😂😂
İkimiz de yanlış yazmışız puahahahaha
Ben sana uyuyorum her daim, imama uyar gibi değil ama🤣🤣
Yalnız baya güldüm çok teşekkür ederim bugün bir sorun yaşadım moralim bozuktu tadım yoktu şunu bi okudum kahkaha atıyorum şu an sagol🥰😂😂
Yalnız ben yanlış yazmadım bakim fark edecek misin diye onu bilerek öyle yazdım, o öyle yapilmaz böyle yapılır diye jdkdk
Bilmeden bir işe yaramış, rica ederim.
Ya of oyuncu şey😂😂
Bu durum aslında bireylerin kişisel özelliklerine, içinde bulundukları sosyal durumlara ve dolandırıcıların kullandığı yöntemlere göre değişiklik gösterir. Araştırmalar, dolandırıcılığa maruz kalma oranlarının cinsiyete bağlı olarak büyük farklılıklar göstermediğini, ancak dolandırıcıların farklı stratejilerle kadınları ve erkekleri hedef alabildiklerini gösteriyor. Örneğin, romantik dolandırıcılık gibi duygusal manipülasyona dayalı yöntemlerde kadınlar daha fazla hedef olurken, finansal veya yatırım dolandırıcılıklarında erkeklerin daha sık hedef alınıyor. Ancak, her iki cinsiyet de farklı türde dolandırıcılıklara karşı savunmasız.
Eline sağlık.
Bir bilgi: BiBot'un ayarları değiştirildi gibi. En uzunu ÇSC seçmiyor eic seçildiyse ve Eic seçimlerinden birini seçiyor haberin olsun.
ÇSC için yazmıyorum. Daha önce neden uzun yazdığımı belirttiğimi sanıyordum ama mesaj geçmemiş demekki:) yoksa bu etikette ÇSC seçilmemin önemi yok:)
Bunu o yüzden yazdın demedim, geçti merak etme geçmese cevaplarını görmek istemiyorum yapardım, chatbotlara yapıyorum jdjdj
Diğer etiketlerde işine yarar diye yazdım. Aşk İlişkileri etiketine yeniden yönelmişsin gibi ondan yani.
Yok aşk ilişkilerinde içimden geldiği gibi takılıyorum. Seviyorum o etiketi. Diğer türlü benim etiketlerim belli:) arabalar etiketinde de güzel sorulara uzun yazıyorum.
Yeni hedef arabalar mı yani?
Aşk İlişkilerindeki o kadar Bence boşa gitnesin diyordum ben ama keyif etiketiyse tamamdır jdkd
Yeni hedefim yok:) aşk ilişkileri boşa gitmez. Aşk konusunda da insan kendini geliştirmeli. Düşünmeli.
Neden geliştirmeli ve düşünmeli?
İnsan kendini geliştirmeli ve düşünmeli çünkü aşk, insanı içsel olarak geliştiren bir yolculuk. Kendini aşkta geliştirmek, daha derin bir empati, anlayış ve olgunluk kazandırır. Böylece aşkı sadece hissetmekle kalmayız, bilinçli yaşarız ve ilişkilerde daha sağlıklı bağlar kurarız.
Yine bilgi aktarma moduna geçmişsin, güzel yazmışsın ve doğru. Aşk üzerine felsefe yapmamış kişiler hakkını vererek yaşayamaz.
Yazım şeklin nasıl değişiyor farkındasın dimi? Normal cevap ve yorumla bir konu hakkında fikir belirtirken? Modunu buradan anlamaj kolay jdjd
Ben günlük hayatımda sürekli bilgi veren bir iş yapıyorum. Bunun yanı sıra seminer verdiğim çok zaman oluyor. İl komisyonlarında görevliyim sürekli. Bilgi aktarırken etkileşim olursa modum değişir evet. Ancak söz konusu bir soru ise cevabı bilgi içerikli veriyorum çünkü net anlaşılıp 2. sorunun gelmesinin önünü kesiyorum.
Akıllıca jdjd
Din varsa işin içinde mistizm zaafı sebepli kadınlar, kadın varsa işin içinde cinsel açlık sebepli erkekler dolandırılır.
Yardım adı altında içten içe hallenir o kadına..
Aynı şekilde erkek yardım istese git çalış, kazan awk der. Kadın söz konusu olunca hemen eller cebe gider..
İlk kısmı benim cevabım olurdu jdkdk
Devamında daha da detaylandırıp daha güzel yazmışsın.
Totale bakinca hangisi yani?
Heeeh fifti fifti politik cevabı da geldiyse tamamdır jfjdk
Ahahhah tespit gibi tespit tamam ben ikna oldum jdjdjjd
Jdjskks
Günaydın ricalar jdkdk
Erkekler 😅😅😅 babamın ıphone alıp kargoda kapıda hıyar çıkması örneği 🤣🤣🤣🤣
Ahahahah yaaa ama bu sayılmamalı
Yani ortada bir aldanma yok. Maalesef bunu bazı satıcılar yapıyor
Tabi çok absürt bir satıcıya balıklama atmaladıysa jsjsks
Nasıl yok Iphone 6s lerin 2 bin olduğu dönemde 500 tl ye Iphone alacakmış ta 🤣🤣🤣
Ahahaha bu saylanır ama burada haklısın jdjdk
Cevap
11Cevap
duyguları ile hareket edem can, nu kadarı da yalan olmaz diye düşünmüş olmalılar. giden paraya değil ruhunun kandırılmış olması üzer kadını.
Farklı bir yerden bakmışsın olaya. Peki tam da bu sebeple para konusunda kandırılmaları daha mı kolay?
kolay, çünkü daha yumuşak karınlı kadınlar 😊
Haklısın, aslında bu iyi bir şey ama böyle suistimal edilebiliyor.
Bu cinsiyet değil sokak zekasıyla alakalı bir şey. Saf ve deneyimsizsen, seni kollayan da yoksa kolayca kandırılabiliyorsun.
Sokak zekası ifadesini ilk kez okudum
Nedir bu biraz bahsedebilir misin?
Buradaki bilgiler güzel açıklar. Şimdi uyuyacağım. citypersonnel.net/.../
Teşekkürler efenim, iyi uykular madem djjd
Rica ederim teşekkürler ✨
Biz kadınlar çok duygusaliz ya öff benim zatrn aklım havada kesin inanirim
Senin niye aklın havada? Jdkd
Çok düşünmekten hayal kurmaktan bide çok kpss çalıştım ya ondan kalmadı olan aklımda gitti benim
Aslında işleyen demir ışıldar, ondan gitmemiştir ki yaptıkların güzel şeyler.
Kpss de sonuç alabildin mi bari?
Aldimda şimdi tercihler açılmadı açılınca yapicam
Umarım istediğin sonucu alırsın.
Büyük konuşmamak lazım… Allah iyi insanlarla karşılaştırsın…
İyi insan konusu senin için baya önemli gibi duruyor.
O zaman bol bol iyi insan diliyorum.
Aslında alışınca o da güzel gelebiliyor, diğerini tercih etmeyebiliyoruz.
En azından bende öyle oluyor jfkfk
erkeler daha çabuk dolandırılıyor çoğu kolay para kazanma derdinde
Neden erkekler daha kolaycı peki sence?
Hırs doğru kelime galiba evet.
İnsan lar birilerine inanmak istiyor nedeni Sorgulama dan ! !
İnanma ihtiyacı diyorsun. Peki bunun sebebi ne sence?
(Güven ) de olmak ihtiyaç duymamak İnanmak istemek ! cinsiyet in önemli yok .
Güven önemli kavram.
Cinsiyetle alakası yok yaa. Anlık saflığa denk gelıyor bence
Baya baya uğraşmış bu fenomen habere göre.
Ben daha çok anlık saflığı merak ettim nedir efenim bu? Jdjd
Vıcdanını veya duygularını anlık olarak istısmar edip kandırabılır
Güzel tanımladın.
Erkolar bence, sebebdi risk alamayi faaln takmiyolar
Her kez bir farklı dolandırılıyor Kadın duygusal Erkek Cinsel
Kadınlar tabi ki... Özellikle konu alışveriş olduğunda reklamlarla kadınların aklı kolayca çelinebiliyor.
ben Allahtan hic dolandırıcıya denk gelmedim 😀
Dolandıramayız diye yaklaşmamışlardır sana jsjsk
ya da yaklasip topuklara kuvvet kacmislardir 😀
Ahahaha ne yaptıysan artık o da çok olası jdjsj
dolandırılmaktan korktularsa 😀
Deli deliyi görünce sopasını saklarmış, doğrudur jdjsks
😀😀
Geldim kimi dolandırıyoruz
Ahahah
Geç kaldın jdkdk
Hiç bir şey için geç değildir
Saf kimse o 🤪
Hangisi daha saf? Jdkdkd
Bence sanatı bırak politikaya atıl jdkdk
Bu daha çok yaş ve eğitim durumuyla ilgili bence.
Yaş ve eğitim nasıl etkiler peki?
Ne güzel analiz.
Yaşlılardaki o çocuksuluk hem güzel hem de zorlayıcı olabiliyor her anlamda.
Eline sağlık.
İki taraf da aynı oranlara sahip sanki ya..
İlk düşünce bu oluyor jdjdk
Bence de çok fark yok ama çaktırma jdjdk
kadınlar daha kolay dolandırılıyor bence
Neden?
Kadınlar uyanık bence
Erkekler neden uyanık değil sence?
😀kim kadını dolandırırmış şaşarım
Hangi anlamda? Jdkdk
Parasal anlamda kadın dolandırıcıyi dolandırir
Ahahaha şeytana pabucunu ters giydirmek diyorsun. Son günlerde tersi oluyor sanki ama genel olarak evet olabilir jdkdk
duygusal açlık hangiside ise o
Hangisinde daha çoktur genelde?
Kadınlar çok saf oluyor
Neden sence?
Bence erkekler.
Kadınlar daha saf olduğumuz için
Bunun cinsiyeti yok
Ne etkiler peki?
Bir insanın karakteri yoksa her b0ku yer
İyiymiş jdjdk
Evet
Her ikisi de..
Öyle bir seçeneğimi yoktu ama olsun jdjdk
😂😂😂
erkekler daha kolay
Neden?
kadın zaafı yüzünden
Erkeklerde yok mu peki?
erkekler dedim zaten
O anlamda mıydı, şimdi anladım.
Teşekkürler.
Yaşlılar 😅
Öyle bir seçeneğimiz yoktu ama sen yabancı değilsin jdkdk
Neden peki?
Bir ara yasli kadın vardı haberde çıkmıştı 😁 genç erkek parasını almak icin seviyorum vs demişti oda yutmustu kadın erkek yaşlı fark etmiyor o bakımdan
Aynı şekilde yaşlı erkekler de yutuyor ama bunu jjjjdjd
Haklısın ama birini seçmen gerekse hangisi olurdu peki?
Kadın mı erkek mi?
Joker hakkımı kullanabilirmiyim?
Aynı cevabı vermeyeceksen kullan bakalım jdjdk
Ben organa sormak istiyorum 😁
Hangi organa diye soracağım ama bilemedim djdjsk
O yüzden tamam neye sormak istiyorsan sor jdjdks
Senin organ değil mi ismin 😃
Ahahaha o sondaki IQ nereye gitti? Jdkdk
Onu koymasak
Ahahah joker hakkını sorma olarak kullandın maalesef onu da kullanmak zorundayız ama bu seferlik kabul edebiliriz.
Bana soruyorsan erkekler diyorum.
Çünkü her iki cinsiyetin kendine özgü zaafları olsa da erkekler ben aldanmam, ben kandırılmam böbürlenmesi ile daha fazla dolandırılır jdjddk
Çünkü sen aslansın sen kaplansın diyerek yetiştiriliyorlar.
Teşekkürler diğer soru varsa geçelim 1 milyona ulaşmak istiyorum sksk 😂😂
Ahahaha bu günlük başka soru yok, bir sonraki soruda görüşmek üzere diyelim o zaman jdksk
Görüşmek üzere 🙋🏻♀️😀
Kadın😂😂
Neden? Jdjdk
Kadınlar
Neden?
Yani genelde erkekler daha iyi anlar o işlerden gibi geldi
Bu etikette de erkekler daha ilgili konuya, o yüzden doğru bir düşünce olabilir bu.
Evet öyle
bilmiyorum
Birisini seçecek olsan? Hiç düşünmeden?
Erkek.
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?