Sizce kadınlar mı daha çok manipüle ediliyor yoksa erkekler mi?

Selamlar efendim, selamlar.

Manipülasyon dediğimiz şeye, bilenin de bilmeyenin de maruz kaldığı bir dönemdeyiz maalesef ki... Kısaca tarif edecek olursak ; hareket verme, harekete geçirme, yönlendirme, etkileme diyebiliriz. Tanımı bu şekildedir zaten.

Merak ettiğim husus ise bambaşka. Sizce günümüzde kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok manipüle ediliyor?

Soru sizindir, attım gittiii...
Yorumlarınızı beklemekteyim. Selam ve dua ile... 🌸

Sizce kadınlar mı daha çok manipüle ediliyor yoksa erkekler mi?
Sizce kadınlar mı daha çok manipüle ediliyor yoksa erkekler mi?
Cevapla