Fenerbahçe’nin 100. Yılına özel üretilen Fenerbahçe altını sosyal medyada paylaşılmasının ardından Fenerbahçeli taraftarlar arasında büyük ilgi gördü. Siz Fenerbahçeli olsaydınız bu altını alır mıydınız? Ürünü nasıl buldunuz?

Fenerbahçe’nin 100. Yılına özel üretilen Fenerbahçe altını pic.twitter.com/GAqMhX2wf5
— BBO Sports (@bbosports) October 2, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
alırdım ben evet
Fenerliler kulüplerinden ne hayır gördü ki altından görsün😁 Bunu satın alırlar altın fiyatları düşer😂
İnsanları sömürmek için yapılan şeylere para harcamam
100. yıl 2007 de değil miydi
hadi cumhuriyetin 100. yılı desek o da geçen seneydi
hep geç kalıyor bu takım : )
@hicdeyingecin düğününde sana bundan takacam 😃
Hacı biz düğünlere Trabzonsporludan başkasını almıyoruz yanlız 😅 Onu da alır bi tarafına sokrm hediye mediye demem akıllı ol 🤫🤫
@hicdeyingecin nasıl buldun soruyu 😃
Biz buluruzz 😎
Adamlar şampiyon olamadıkça yeni şeyler üretiyor. Boş verin normal davranın :D
Ayyyayayay çok güzel para olsa kesin alırdım yaa 🥲💛💙🧿
adi * listesine girmis bir klubu ne destekler ne urunlerine bakarim.
10 yıl öncenin haberi bu😅 bulabilen varsa benim içinde alsın fenerli birine hediye ederim.
Fenerli değilim almam
Ben Fenerbahçeliyim ve almayı düşünürüm…
Bende bes kuruş degeri yok :)
Beşiktaş lıyım ama ilerde antika değeri olabilir
Nesi ilgi görmüş allasen.
Gramı ve fiyatı ne imiş
10 yıldız eklesinler :D
Alirdim da altini napcam
almadan evvel sahte mi kontrol edin:)
Tabi ki almazdım
Hayır para için her şey mübahtır a karşıyım !
Altın çağı hiç olmadı samimiyetsiz dgdg
Hiç almadım almam da.
Çakma beş yıldızı koymamışlar :D
Almam
100. Yıl mi kaldı.
Beşiktaş ❤️
Almam
Altını da kirletmişler
Güzelmiş
Ne kadar
Almam
Hayir