Bir erkeğin param yok diye buluşmaları ertelemesi doğru bir tutum mu?

Bilmiyorum arkadaşlar bir erkek için sevgilisine bu ay param kalmadı bidaki ay geleyim demesi ne kadar doğru ki memur maaşı alan bir insan öteki ay oluncada geleyim diye sesi çıkmıyor seven insan bir kıza para muhabbeti yapar mı

Bir erkeğin param yok diye buluşmaları ertelemesi doğru bir tutum mu?
Cevapla