Arkadaşıma maddi durumum yok diyorum ısrarla buluşmaya çağırıyor. Gitmeyerek ben mi ayıp ediyorum?

Israrla bulusma ayarlıyor dığer arkadaşlarımızla buluşalım buluşalım diyor normal mi birde cevap beklıyoe kaç defa dicem bu 2 ay sıkmam lazım kendımj diye normal mi? Maddi durumum yok bu 2 ay sıkmam lazım kendimi dedim normal mi sizce benmı ayıp etmişim

Arkadaşıma maddi durumum yok diyorum ısrarla buluşmaya çağırıyor. Gitmeyerek ben mi ayıp ediyorum?
Cevapla