Her şeyi ben karşılayamam her zaman param yok diyor bende ilişkiyi bitirdim sizce haklı mıyım?
Haklısın
Haklı değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her şeyi ben karşılayamam her zaman param yok diyor bende ilişkiyi bitirdim sizce haklı mıyım?
Sevgilinizin buluşmalar için bütçe ayırmaması sizin için bir sorun olabilir. Bu konuda onunla konuşmak isteyebilirsiniz. Belki de sevgilinizin maddi durumu iyi değildir veya farklı bir harcama önceliği vardır. Bu durumda, ona anlayışlı ve destekleyici olmaya çalışın. Ayrıca, buluşmalarınızı daha ekonomik veya ücretsiz alternatiflerle planlamayı önerin. Mesela, bir parkta yürüyüş yapmak, bir film izlemek veya evde yemek yapmak gibi. Böylece, hem sevgilinizin bütçesine saygı göstermiş hem de ilişkinizi canlı tutmuş olursunuz.
Sevgilinizin buluşmalar için bütçe ayırmaması, onun size olan ilgisinin azaldığı anlamına gelmez. Belki de sevgiliniz sizi mutlu etmek için başka yollar arıyordur. Onun size verdiği zaman, ilgi ve sevgiyi de göz önünde bulundurun. Eğer sevgiliniz sizi gerçekten seviyorsa, onunla birlikte olduğunuz her an değerlidir. Unutmayın, aşkın değeri parayla ölçülmez. 😊
soruyu anlamadan gelip burada kadını suçlamışsınız diyor ki zaten hesapları ben ödüyorum o hiçbir zaman ödemiyor her seferinde parasının olmadığını söylüyor beyninizde bir sıkıntı olabilir mi? iki tarafın da sürekli hesabı ödemesi doğru değil erkek öder kadın öder diye bir şey yok parası olan öder bir gün sen bir gün o yani sevdiğin kişiyle aranda böyle muhasebeler olmamalı ama onun sana gerçekten hiçbir zaman ayıracak 5 lirası bile olmuyorsa bence parası olmadığından değil sana harcamak istemediğindendir. gerçekten parası yoksa sen de sevgilinin durumu düzelene kadar elbette ona destek olmalısın ama bana yalan söylüyor gibi geldi o yüzden ayrılık gerekçeni doğru buluyorum her şeyi her zaman sen ödemek zorunda değilsin. şahsen ben sevgilimin gerçekten böyle bir sıkıntı çektiğini bilsem samimi olduğuna inansam elimden geldiğince onun için her şeyi yapardım tek kuruşumu esirgemem ama bu konuda güvenemiyorsam ayrılırdım.
Olmaz.
Bir ilişki olacaksa birlikte olur. Bir gün sen ödersin, 2 gün ödersin sonra aynısını o yapar. Ya ortak verilir, ya belirli zamanlarda karşılıklı ödenir. Hep birine yüklenmez. Bugün sen yanına gidersin, yarın o gelir.. Hiçbir zaman tek kişiden daha fazlası beklenmez. Yıpratır.
Haklısın kesinlikle.. yani o hiç bir şey yapmayacak her şeyi sen yapacaksın.. tabi ki de bu saçmalık. onun da bir şeyler yapması lazım ilişki demek ortak olur her şeyi birlikte yaparsınız destek olursunuz bunlar yoksa zaten seni sevmiyor demektir.. yani konuş onunla bence.
Cevap
60Cevap
Burada ki asıl sorun hesabı erkeğin veya kadının ödemesi değil
Burada ki asıl sorun ne biliyor musun?
İkiniz de buluşmanın değilde paranın hesabını yapıyor olmanız?
Birbirini seven insanlar buluşma anın da parayı değil de görüşmüş olmanın verdiği mutluluğunu yaşarlar.
Bu çocuk seni gerçek manada seviyor olsaydı iki kuruşluk kahvenin hesabını yapmazdı.
Diyelim ki parası yok insanlık hali olmayabilir
Sana karşı olan Uslubu son derece yanlış..
Sana öyle söylemek yerine, canım bende seni görmeyi çok arzuluyorum fakat şuam elim biraz sıkışık dese sen o zaman zaten gel ya bu sefer hesaplar benden gel görüşelim bir hesabın lafımı olur aramızda der ve sorun etmezdin.
Mesala ben kendimden örnek vereyim. Bir arkadaş ortamında dahi benimle görüşmeye gelirken kafasında yenilen yemeğin içilen bir kahvenin hesabını yaparak gelen insanlarla ben takılmam zaten.
Sende böyle insanlarla takılma
Ufak hesaplar peşinde koşan insanları hiç sevmem.
Kusura bakma ama öğrenciyim tabi hesabını yaparım ele geçen miktar belli hepsini ödemem mümkün değil onun da bunu göz önünde bulundurarak hareket etmesi lazım
Erkek kadının kölesi değildir. Bazı şeyler ortak yapılmalı. Ama para harcama korkusuyla buluşmuyorsa bu cimriliktir. Erkek 3 defa yemek ısmarlıyorsa kadın da 1-2 defa tatlı ısmarlamalıdır. Yoksa "erkek kadına para yediriyor" durumu ortaya çıkar. Bazı kızlar parasını yediği erkeği cinsellikle ödüllendirir. Birçok erkek de para yedirdiği kızı günün sonunda yatağa atma beklentisine girer. İki tarafın da halinden memnun olduğu çok fazla ilişki var böyle günümüzde.
Özetle iki taraf da karşıdakine değer verdiğini hissettirmeli, gerektiğinde elini taşın altına koyabilmelidir.
Yani parası yoksa sevgili yapmayacak bu kadar basit sevgili yapmasını biliyorsan para da bulacak buluşmak için çünkü o insana karşı sorumluluktur bu yani bu sorumluluğu şimdiden kaldıramıyorsa ilerisi de olmaz diye düşünüyorum dolayısıyla haklısın kardeşim
katılıyorum parasız kız da çekilmez, buluşma için para ayarlamak zorunda, sürekli sürekli nereye kadar ben karşılayabilirim dimi..
Bu devirde her şey para paran yoksa yaşamayacaksın hele Türkiye'de sevgili yapmak değil adım bile atamazsın
bak altımda bmw var bir şirkette yöneticiyim, para ile ilgili bir sorunum yok ama para ile ilgili sorunu olan insanları istemiyorum
bu ne demek? bu şu demek, madden problemi olanı değil manen problemi olan demek, paracı kızlardan bi bk olmaz yaptığımda ironiydi
Yani ben cidden hak veriyorum burada sadece erkeğe yüklenmek değil benim söylediğim zaten her iki taraf içinde gerçekten hani hiç kimseyle parası için olunmaz yani bir insana sırf parası var diye yaklaşılıyorsa bu bayan olsun erkek olsun herkes için aynıdır o arkadaşlık hiçbir yere gitmez yani bu kadar basit
öyle öyle de parası yok diye de farklı gözle bakılmaz, sevmenin aşkın cinsiyeti olmaz
seven sevdiğini her koşulda sahiplenir ve yükleri birlikte aşarız der
demez ise kadın ya da erkek birinden biri ona o güveni vermez ise diğeri derki
"bu beni sevdiğinden emin miyim? yarın parasız kalırsam beni terk edebilir o halde sevgi bunun neresinde?"
Helal olsun sana. Bir kafede çay kahve parası bulamıyorsa olmaz ondan. Yeri gelir kadın parayı öder sorun değil. Ama yani bir erkek ya onu geçtim yeğenim bile küçükken ailesinden para alırdı kız arkadaşım var diye mahcup olmasın diye parasız birakilmazdi. O küçük çocuk bunu düşünüyorsa Yaşı büyük biri normal bir meslek edinip hadi asgari ücretli diyelimbir kahvaltı ismarlayamiyor mu?
Erkekler sevdiği kadın için herşeyi yapar emin ol …
Ne demek param yok? Ne demek hesabı sen ödüyorsun ….
Kusura bakma ama bunun parayla bi ilgisi yok erkek daha sevgiliyken böyle yapıyorsa yarın evlendiğinde evin ihtiyaçlarını görmek için sen çalışırsın …
İnan umrunda bile olmaz bu bir yüzsüzlük.
Paranız yoksa yürüyüşe çıkın güzel bi manzarada beraber oyunlar oynayın … masrafsız da birlikte vakit geçirile bilinirrr gayettt …
Arkana bakma bile …
Devir gerçekten değişti artık evlenmek istemeyen erkekler, peşimden koşsun diye bekleyen erkekler , para için beraber olan erkekler yakında evlilik teklifi , isteme bunları da bizden bekliycekler heralde …🤯
Aşırı Haksızsın.. Erkekler sevdiği kadın için her şeyi yapıyor da kadınlar neden sevdiği erkek için elini taşın altına koymuyor? Erkek hesap ödeyecek diye bir durum yok.. kadında ödeyebilir.. her şeyi erkekten beklemeyin..
"Her şeyi ben karşılayamam" diyen o mu? sen misin? Nokta ve virgül kullanmamışsın belli olmuyor ne dediğin.
Konuyla ilgili yorumuma gelirsek; ben mesela karşı tarafın eline cebine atmasını istemeyen eski tip bir erkeğim. lakin her insanın durumu iyi olmayabilir, o yüzden eşit olsa iyi olabilir. Yani bir sefer o ödesin sonraki hafta sen gibi.
Sevgi karşılıklı olur her şey bir taraftan beklenmez herkes geçinmeye çalışıyor, o yemek ısmarlar sen kahve çay, her şeyin bir taraftan beklenmesi doğru değil evlenmiyorsunuz bir şey yapmıyorsunuz kesin bile değil bütün her şeyini size ayırması doğru değil aksi halde ailesi için yapması gereken harcamayı yapmayıp evleneceği belli olmadan birimleriyle dışarı çıkarken hep ödemeyi yapmak doğru gelmiyor
Siz önce büyümenin ne olduğunu idrak etmelisiniz. Para siz kadınlara siz erkeklere nereye kadar lazım? Sormanız lazım... ben de okudum bana anlatma. Bilirim bu yüzden bir tane kız arkadaşım olmadı. Matematik okuyorum düşün bilmem kaçıncı üniversite kızlarla otururken hep birlikte üstündeki 7 yıllık polara laf söyleyenleri bilirim. O yüzden büyük olmak farklı bir şeymiş daha gelişmenin yolunu bulun
Aşkı bulmak bu devirde bu kadar zorken cimrilik yapanlara lanet olsun babam da cimri annem nasıl dayandı bu adama dedim 13 sene diye düşünüyorum ama babam boşanmak istedi annemi aldattı ama babamı hala seviyorum neticede babam beni okuttu eğitimime para harcadı ama ne yazık ki iş bulamadım.
Her zaman tek taraf olmaz tabiki ama eğer durumu yoksa seninde ona göre daha iyi bir bütçen varsa neden karşılamayasın ama bütçesi olmamasını sana tartışma yaşatarak değilde daha nazik bir şekilde söyleyebilirdi ve sende anlayışla karşılayıp ona göre davranırdın...
Ya en iyisini yapmışsın parasız adam mı olur benim olduğum ortam da asla ama asla ben bir bayana para harcartmam çok ısrar ediyorlar anca öyle onun dışında asla izin vermem en iyisini yapmışsın
Uzun süreli bir ilişki ise doğru demiş. "Her zaman ben karşılayamam" demiş. Demek ki adam hiç karşılamıyor değil, karşılıyor. Her zaman karşılayamaz elbette.
Her zaman parası olmayabilir bundan daha doğal ne var? Ayaklı kumbara gözüyle bakıyorsunuz erkeklere. Tamam bakabilirsiniz. Ama o erkeğin de size yaptığı harcamaların boşa gittiğini düşündürmemeniz gerekiyor. Nasıl kısmına kendiniz kafa yorun, yorum yapmıyorum.
yani maddi durumunun iyi olup olmaması önemli değil fakat yani bir buluşmada bile hadi bu çay da benden demiyorsa seni yolmaya gelmiş o iyi yapmışsın ayrılarak
Neeen erkekleri yolunacak tavuk gibi goruyorsunuz avrupa boyle degil herkes yedigini oder bu zamanda sizin hesabinizi biz neden odeyelim. Ve bu cimrilik degildir asla
peh sizde Avrupa erkegisiniz zaten
Herkes yediğini ödesin ben ona okeyim ama hepsini ben ödeyemem her seferinde bende onu diyorum onun da elini cebine atması lazım
Herkes kendi parasını ödesin bana saçma geliyor diğer türlü Türkiye gibi ülkede ekonomi belli zaten sevgili olunuyor diye cinsiyet farketmezsizin hizmetci veya köle olunmuyor
Parası yoksa niçin sevgili yapıyor? Simit çay almak için bile parası yoksa zaten ondan adam olmaz. En iyisini yapmışsın.
Bu konuda hiç modern falan değilim.
Hesabı erkek öder (nokta)
cimri erkekten hayir gelmez hatta direkt cimri insandan hayir gelmez iyi yapmışsın daha iyilerini bulursun umarim 🫶🏻
kanka bir adamın cebinde para yoksa yanında kız gezdirmeyecek a.. m istemeyi biliyorlar ama her şeyi de karşılayacak yoksa yol ver gitsin siz gururlu kadın tiplerine girerken onlar arkanızdan enayi diyor
Senin paran olmasaydı, o çocuk seni istemeseydi bi düşün ne hissederdin?
Kusura bakmasın da ben her şeyi karşılayamam ondan da her şeyi karşılamasını beklemiyorum ortak ödeyelim diyorum
Ben geçen sefer neredeyse hepsini ödedim ona ödetmedim her seferinde 4 5 bin gidiyor öğrenciyim nasıl ödeyecem sadece ben üstelik onun eline geçen para bendekinin 3 katı
Adamın kötü gününde yanında olmayacaksan hiç olma daha iyi
Vallah kadının eline bakan erkek benim gözümde jıgolodan farksızdır net …
Bunca zaman aklın neredeydi ki baktın ilgilenmiyor hemen bırak
Şimdiden param yok diyen yarın bir gün evlensen sana 1 kuruş vermez
parası yoksa otursun annesinin dizinde sevgili olmak neyine
@emel_karaca :D nasılsın :)
Karşılıklı oduyorsanız sıkıntı olmaz hep sen oduyorsan sıkıntı ama karşınin durumu yoksa bunu da sevdiğin için idare etmen lazim durumu var ona göre ayirmiyorsa sen haklisin ama karşı tarafa her zaman odememeli benimde kiz kardesim var bir o bir karşı taraf oduyor
Bu zamana kadar beklemiş olmam bile çok büyük bir hata
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim , o adamdan sana hayır gelmez
Kanka semce olur mu? Bulusmazsaniz nasil olacak
Parası olmayabilir sende biraz destek ol bir zahmet malum ekonomik sıkıntılar var ülkede
Her zaman olmasa da bir sen bir o şeklinde olabilirdi
bütçe için birlikteymişsin niye dert ediyorsun
Bilemeyiz başka gereksiz şeylere buluyor sana bulmuyorsa iyi değil ama yoksa bisey denmez
Hep tek tarafın yorulması olmaz zaten. O yüzden doğru olanı yapmışsın.
Madem öyle sen ayır bütçeyi bacım... Adamın darphanesi mi var awk para mı basıyor.
Durum tam tersi ben ayırıyorum o ayırmıyor noktalama işareti eksikliğinden yanlış anlaşıldı soru
Bir buluşmada sen verirsin bir buluşmada o verir ya da yoksa ortaklaşa olur ne bileyim ☺️ keyifli günler diliyorum.
İlişkinizi bilmediğimiz için sadece senin sözlerine dayanarak yorum yapmak doğru olmaz
Beleşçilerden uzak durman şart tartışmsız haklısın:)
Eskortsuz gitmeye gelince durumları iyi sevgili ile gezmeye gelince tık yok ondan olmaz abisi
Türkiye gibi ülkede hayat çok pahalı erkek ne sevgili yapar nede evlenebilir zenginler her şey yapar fakir hiç bir şey yapamaz yazık erkek milleti depresyon da
Aynn ya cok depresyondalar depresyonda bile kadın avındasınız ac kopekelr
😂😂😂 çok komiksin anideprsan gibisin siz kadınlar erkeklere iyi 😛 geliyorsunuz yolda güzel bir bayan görsem bütün dertlerim bitiyor şifa gibi😂😂😂
Git bıkunu yala o gördüğün karıların o zaman köle ruhlu
Sen niye ayirmiyorsun peki bütçe? Kadin oldugun icin mi?
Adam haklı, hep kendisi mi karşılayacak? Yolunacak kaz arıyorsunuz öyle bir dünya yok.
bazı günler parası falan olmaz bu normal bi durum anlayış gösterirsin ama bu durum sürekli oluyorsa muhtemelen cimri bi erkektir ve sana değer vermiyordur çok iyi yapmışsın
%100 haklısın güzelim o erkekle ne sevgili olunur ne evlenilir evlenince bile burnundan getirir ayrılarak en iyisini yaptın
Bencede haklisin mesela dusunsene yemeye cikiyosunuz parasini sen veriyosub rezillikten baska ismi yok bunun 😂😂😂
Bencede ayrıl çünkü evlensen evlilikte yürütemez parasızlıkla
Cimri adam değişmez. En baştan bitirmek en mantıklısı.👍
Ne sen ayırmak zorundasın nede o yolları ayırın bune yaa sanki evlilerde bütçe ayırcaklar ablam dur allh aşkına
Para yiyeceksen git escortluk yap bari helalinden kazan bari
Para yiyeceksen derken acaba yiyen kim soruyu iyi oku
Bütün bütçeyi değil ikimiz de eşit bütçe ayıralım dedim ben hep bir şeyler ayırıyorum buluşmak için ama kendisi ayırmıyor benden bekliyor bende öğrenciyim her yiyip içtiğimizi ödeyemem ikimiz ödeyelim istiyorum param yok diyor
Herseyi beraber yapmak iyidir ama seninki yuzsüz ve cimrii
abi ne saçma nedenler ya böyle ilişki mi olur
Bir daha arkana bile bakma. Seni yemeye çalışıyor resmen.
Sürekli hep hep olmaz ama fırsatçılık mı yoksa durumumu yok onu bilemem
Cimri diye yorumladım ama illa ağır şeyler almasına gerek yok
Artik bulusmak istemiyor. bahane ediyor. bisure bulusmak isteme. o isteyince de yogun oldgnu soyle beklet bi sure. geri cekil. kendinle ilgilen. arkdslrnla gorus. paylas
Kadın erkek eşit haklara sahipse her şey eşit olmalı
çoğu kişi olayı yanlış anlamış sanırım çocuk diyor herzaman herşeyi ben karşılayamam diye
Sevgili yaptıysa bunları düşünmesi gerekiyordu
Sevgilin Merkez Bankası mi?
Kadın mı merkez bankası? Kadın burada en azından oda biraz üstlensin diyor , ben öyle damın kalıbına tüküreyim
Tam bir yolunacak kazsın.. senin gibilerine enayi diyor kizlar haberin olsun
Vallah kadına hesap ödetenler benim gözümde jigolodur, bi yeme içmeyide ödeyemiyorsa erkek kendine boşuna erkek demesin öyle güzel kardeşim
Ben merkez bankası mıyım neden her şeyi ben ödüyorum bu işler ortaklaşa olmalı bence bende öğrenciyim
Sen detaya eklememissin ki her seyi ben oduyorum diye. Her seyi sen oduyorsan sen de canım yani kusura bakma da. Ayrilarak iyi yapmissin
İyi yapmışsın çocuk kurtulmuş.
Her şeyi ben ödeyemem kurtulmuş ne demek peşimden koşuyor hâlâ
Abla sanırım okuduğunu anlamıyorsun hep ben ödüyorum öğrenciyim bütçem yetmiyor sürekli ödemeye o da ödesin ortaklaşa ödeyelim diyorum kimseye hesap kitlediğim yok yani
Doğru olanı yapmışsın
cok iyi yapmisin..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?