Kimseden istemem gibi yanıtları kabul etmiyoruz. What happens in Vegas, stays in Vegas.
Borç alacağım kişi çok net, hatta direkte isteyebilirim. @melankolikMelaike şu birikimlerden biraz çıkart bakalım. :D

Kimseden istemem gibi yanıtları kabul etmiyoruz. What happens in Vegas, stays in Vegas.
Borç alacağım kişi çok net, hatta direkte isteyebilirim. @melankolikMelaike şu birikimlerden biraz çıkart bakalım. :D

Melo arkasını döner, altınlarını olduğu yerden çıkarmak için. Ağır çekimle geri dönerken, kolunu gören merzinin gözlerinden altın işareti dökülmeye başlar. Evet o an, beklenen an geldi. Melo Melo rakiplerini arkada bırakıp bir anda kolunu gösteriyor. Acaba elinde ne var? Söz sizde. 🤣
Neyse herkese yapıyom sana yapmiyim üzülürüm. 🤣🤣🤣
@Mlyusioq o kadar iş yapdım ki kavrulmuş fasulye hak ettim onu yiyom dağ soğanı ile. 🤣🤣
@KızlarSoruyor 😁😁İlk başta bizleri farklı yerlerden bir arada buluşturması yakınlık hissettiriyor. Diğer sebepler ise sponsor üyelerini ne yapar ne eder seferber eder destek konusunda şirin bir dille.😄🍀
Yorumla katıldın bile tebrikler geniş zengin gönlün için😄😄💫
♥
Cevap
20Cevap
Tabi ki de tüm takip listem var.. zor anımda bir kaç dolar ateşlerler benim için :)
E tabi o kadarını yapmıyorlarsa niye arkadaşım :D
Eyvallah işte dost gibi dost örnek alsınlar :D ibanı ne zaman atıyoruz
Eyvallah :D bunu sildim sorun olur şimdi
Evet biz şaka yapıyoruz ama gelir modun biri ciddi sanar alır şimdi :D
Yok bana değil senin için demiştim :D
estağfurullah :D
Şu an kimi desem samimi değiliz o kader dicektir gadası
@Rozes52 den isterim geçen gün kollarımdaki ağırlık neden gibi bir soru sormuştu gözümden kaçmadı😂 hafifletirdim hem ne güzel😂😂
Dimiii🤑🤑
Tolga Tanrısevinden isterim yıllardır yarattığı bu sistemin üyesiyim o kadarını istemeye hakkım var ajajalslskdkdxkkfclclclclcl
isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara diyip takip listemden isterdim 😅
Kimseden borç istemem hayatım boyunca bu böyleydi var olanla yetinmek gerekir Allah muhtaç etmesin
Bende bu kadar ciddiye almayın 😂 espirilerinizle paylaşıma renk katın , ayrıca düşmez kalkmaz bir Allah’tır, insan insana muhtaçtır , günü gelir istersin kendin için olmaz çocukların için istersin , bu hayatta hiç bir zaman büyük konuşma …
Sorulan soruyu kendi açımdan cevapladım 🤷🏻♀️ birini etiketleyip bundan isterim mi diyeyim yalandan yorum mu yazayım 😃
Aslında sert bir şekilde yazmadım emoji olmadığı için öyle gelmiştir 😇
Etiketle ne olacak )) amaç burada gırgır ))
İlla birini seçmem gerekiyorsa Kızlar Soruyordan isterim 😂😂
Valla sen en son bana kredi kartı çıkarıp verecektim ne oldu o iş
@Sosyetic_SheqiiL Borç olsam da geri ödemesini iyi bilirim..
😅 Allah kimseyi kimseden borç almak zorunda bırakmasın djd
Amin.. 😂😂
Allah'a şükür kimseden borç almadım bu yaşıma kadar, kendi emeğimle kazanıp harcadım..
Tamam ulan iban at 😅
Aynı anda atmışız :D
@melankolikmelaike şu altınlardan bi sakal at be anam 😂
Bi sakal kaç gram oluyo lo.
Neresi tutulur. Ayıp.
Temas sevmez ağalar. İbrik güzelmiş yaz bunu bi kenara Semiihhhh
@alfa_tug bu kız çok zengin ondan isterdim 😂
@Alfa_Tuğ 😘😘
@bynarcos benim kartım patladı seninkini alabilir miyimm diye her an yazabilirim sjdjdk
Ölürüm daha iyi ben borç almamaya çalışıyorum bu çok onur kırıcı.
Kimseden sağlık dışında acil bir şey yokken borç almam hiç te almadım
KS de sevgili yapanı gördüm de borç morç işine girmeyin bence:))
@melankolikMelaike seni engelleyecek :D
Evet engelledim gitti oh kafam raat.
@melankolikMelaike ahaha :D en güzeli
Burada kimseden o kadar para çıkacağını sanmıyorum.
Buradan kimseden borç almam
Kimseden borç almam zaten 2 gün oldu yükleyeli😅
sevgilim varken kimseden istemem elbette
Oda mı burada?
Oda değil O da burada evet zaten burada tanıştık... Çok mu tuhaf geldi?
İlk defa yazım düzeltildi. Yazarken araya girdiler ayırmamışım : Tuhaf gelmedi neden tuhaf gelsin? Gayet normal.
Kimse kimseye borç vermez bu devirde maalesef
buradakiler günahını vermez beee 😂😂
Babamdan bile borç istemem prensip meselesi.
Kimseden almam allah düşürmesin de
Birinden borç istemeyi sevmem😄
Borç vermem de istemem de
@Hayatİstanbul77 dan isterim
Yani brnden başkası olmaz zaten ben varım sıkıntı yok😀
Borç almam, kredi kartını kullanırım
Siteden kimseyi yeterince iyi tanımıyorum
Kimseden bi çöp bile istemem
Kimseden borç almam kimseye de borç vermem.
@nomercy7
Takip listem
Orco dan alırım. Kesin verir 😄😄
Ailem dışında kimseden borç almam..
Hiç kimse.
Kimseden borç almam
Manita var
Hiç kimse
Almam kimseden.
@IşıLLL34 😁
😂😂
Bana 10 bin tl gönder ))
Göndermezsin yani çok ayıp ))
😂 bi çanta için o kadar para verilir mi 🤦♂️
Henuz tanimiyorum pek kimseyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?