Çok zor durumda kaldım yarın maaş alacağım ama kimseden isteyemiyorum arkadaşlarım desen çalışmaz baba parası yer , teyze vs deseniz hepsi zengin ama nedense kendimi hiç yakın hissetmiyorum onlara kaç yıldır görüşmüyoruz zaten kucukkende ailem uzak büyüttü ailemde görüsmüyordu yeni barıştı diyebilirim yani sizce bu benim sorunum mu yoksa onlar yakın davranmadığı için mi yani akraba ilişkisi şart mı
Son 1 TL'niz kaldığında ilk borç alacağınız kişi kim olur?
Mesleğin var demekki? Ben daha küçüğüm hem okuyup hem çalışmak hem ev geçindirmek + üstüne yıkılan borcu ödesen anne baban olmasa sende almak zorunda kalırdın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kredi kartiniz yok mu?
Isteyebilecegim pekcok insan varken ben isteyemem, bu sebeple de oldukca iktisatli bir insanim.
Kredi kartı meslek sahibi büyüklere verilmiyor mu?
yarına kadar dişini sık.. vede kimseden almam
Sadece 3 bardak kahve içtim açlıktan bayilacahim
korkma bünyen haftalarca dayanır
Hiç kimse. Niye borç alayım
Mesleğin var demekki? Ben daha küçüğüm hem okuyup hem çalışmak hem ev geçindirmek + üstüne yıkılan borcu ödesen anne baban olmasa sende almak zorunda kalırdın
4 sene parkta yattım ben, aile namına hiçbir şey ne tanıdım ne de gördüm. Kimseden borç da istemedim bu biraz kişiliğinle alakalı
Ben kızim bakireyim sokakta neler gelir başıma
Tabi canım bizim başımıza gelmiyor hiçbir şey erkeğiz diye dimi?
Ama oyle biz daha cok tehlikedeyiz 😔sizde tehlikedesiniz şişede sapiklik yapan olur tabi ama 😐
Kardeşim ya da annem..
Hiç kimse kredi kartı koç lar
kardeşim ama ben borç olarak almam
Ne kadar işinizi görür yardimci olalim
Borç almayı sevmiyorum
Senin 1 tl de kalmamış kii
Banka
Nasıl yani
Borç almam aç gezerim...
Kimse yok
Almam kimseden.
En yakın arkadaş