Son 1 TL'niz kaldığında ilk borç alacağınız kişi kim olur?

Çok zor durumda kaldım yarın maaş alacağım ama kimseden isteyemiyorum arkadaşlarım desen çalışmaz baba parası yer , teyze vs deseniz hepsi zengin ama nedense kendimi hiç yakın hissetmiyorum onlara kaç yıldır görüşmüyoruz zaten kucukkende ailem uzak büyüttü ailemde görüsmüyordu yeni barıştı diyebilirim yani sizce bu benim sorunum mu yoksa onlar yakın davranmadığı için mi yani akraba ilişkisi şart mı
Son 1 TLniz kaldığında ilk borç alacağınız kişi kim olur?
Son 1 TL'niz kaldığında ilk borç alacağınız kişi kim olur?
Cevapla