Ben kimseden eğilip bükülüp borç isteyemem bankadan ihtiyacım olduğu kadarını çekerim faizi neyse öderim.
Peki siz parasız kalsaydınız ilk borç isteyeceğiniz kişi kim olurdu?
#kafamıngüzelligi

Ben kimseden eğilip bükülüp borç isteyemem bankadan ihtiyacım olduğu kadarını çekerim faizi neyse öderim.
Peki siz parasız kalsaydınız ilk borç isteyeceğiniz kişi kim olurdu?
#kafamıngüzelligi

Çok çok acil ihtiyaç olmadıkça idare ederim maaşa kadar. Fakat para lazım olursa bankadan kredi çekerim son çare olarak. Başkasından borç istemedim asla bu vakte kadar.
Parasız kalsam da idare etmesini bilirim de çok şükür babam var abim var ablam var kardeşim var Geçen bizimkilere de söyledim sağolsun anam babam bana bol bol kardeş yapmış (öncelikle Allah vermiş tabi onlar vesile) hepsinden iyisi istemesini bilirsen herşeyi veren bir Rabbimiz var Herşeyimizi veren Allah tamamen Ona aidiz Allah kendinden başkasına muhtaç etmesin
Kaç kardeşsiniz ki
Amin 🙏
5
Bizim 8😁
Cevap
12Cevap
Genelde borç istemiyorum hiç ama olsaydı da isteyecek kimse yok
Parasız kalmıyorum ben, kalırsam eğer kimseden istemem kenara attığım ufak tefek şeylerden kullanırım.
Kendi kendimden borç alırım.
biz tutumluyuz erkekler çok harcıyor. azda olsa birikim duşünmüyorlar
@Trilogy588 kesinlikle öyle, atalım bir köşeye ne zaman lazım olacağı ne kadar lazım olacağı belli olmaz demiyorlar.
Hiç üstüme alınmıyorum bu sözleri 😒
Tutumlu olmak ile cimri olmanın sınırını aşma aman diyim 😄 @kafamıngüzelligi
Yok ben cimri erkeklerden değilim 😃 sadece hedefime ulaşana kadar harcama sınırlarımı aşmamaya çalışıyorum
+1 😄👍
İstememe gerek yok en kötü şirketin hesabını kullanırım
Hayat sana güzel 😃
Ben borç istemem ailemden alırım. Babamdan borç alacak değilim, ihtiyacım olan parayı hesabıma atar olur biter.
Bizim bizden başka kimsemiz yok ailem ve dayılarım dışında kimsenin yararı dokunmaz he onun dışında sürekli borç istenen kişiyim o ayrı
Hayatımda kimseden borç istedim
Çok borç verdim
Geri alamayacağım insana bor vermem
eşim gelir kenarda tabiki birikimim var ama o dursun zararı yok😀
Aklıma direk banka gelir kimseye minnet etmem borç konusunda...
Garanti BBVA, paraya ihtiyacım olduğunda hep istediğim kadar kredi imkanı sağlıyorlar.
En yakinlarimdan, mumkunse aileden. Hic borc almak istemiyorum, umarim kimse oyle bir durumda kalmaz.
Genelde veren taraf olduğum için kimse gelmez aklıma, belki babam.
Babam dışında hiç kimseden. Eşim dahil isteyemem
Annem, büyük abim, küçük abim, kuzenim, dayım
Asla borçlanmam.
Var birisi ona giderim
Babamdan alırım geri istemez yani
Babam sanırım 😅
Kimseden istemem mk, istemedimde
Bankadan başka kimseden borç almak istemem.
Parasız kalsam borç istemem
Garanti Bankası.
Sevgilim den isterim
annem
Ben daha cok borc veren tarafim.
Babam
Banka
Hiç kimse
Annem
Annemden
Kuzenim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?