• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Para & Ekonomi

Pahalılık yüzünden siniriniz bozulmuyor mu?

Marlathesingerr
Marlathesingerr Takip Et
Xper 6 Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
27
Yapay Zekaya Sor

Gelir düşük ama her şeyin fiyatı yüksek

Pahalılık yüzünden siniriniz bozulmuyor mu?
Cevapla
Fiyat Soruları Pahalı Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl

    Evet, hayat gerçekten pahalı. Ancak bu hayat pahalılığının ne kadarı siyasi yönetim ya da iklim şartlarına bağlıdır? Manipülasyonun ne kadar etkili olduğunu da düşünmek gerekir. Bence, bazı kişiler için bu gerekçeleri kullanmak oldukça avantajlı hale gelmiş durumda. Manipülasyon: "İklim şartları bozuldu, her şey pahalılaştı, işçi maliyetleri arttı, nakliye pahalı, akaryakıt pahalı..."

    Geçenlerde haberlerde (özet geçiyorum) bir kişi cep telefonu ile çekmiş. Adamlar kamyon dolusu limonu araziye döküyorlar. Çekim yapan biri, "Neden döktünüz bunları? Çürük değil ki bunlar," diyor. İçlerinden biri, "Masrafı çok, pazara götüremiyorum. Götürsem halde mal fazla oluyor, pazarlık edip ucuza almak istiyorlar. Ucuza versem paramı da hemen alamıyorum. Yani ne masrafı kurtarıyor, ne de fazla mal ticaret kâr ettiriyor. Bakıyorum, herkese 10 ton satacağıma 1 ton satıp hem aynı parayı kazanıyorum hem de mal kıymetli oluyor," diye cevap veriyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    1 yıl

    Kendi düşen ağlamaz.

    Türk Halkı kendi istedi, buna sebep olanlara oy verdi, iktidar yaptı, hatta maalesef depremde yıkılmış binaların arasında, yakınlarını kaybetmiş insanların gözü önünde, cenazelerin üzerinde oy verdiklerinin seçim zaferini tepinerek kutladı...

    Havaya ateş ederek ya da Suriyeli kardeşleriyle göbek atarak kutladılar...

    Yapılan onca haksızlığa, adaletsizleğe rağmen sırf kendisine yakın gördüğü için ya da belli çıkarlar sebebiyle bu haksızlığı yapanlara, bugün de bu ekonominin bu hale gelmesine sebep olanlara gözü kapalı oy verdi bu halk.

    Bu halk bu yaptığıyla çok canların yanmasına, çok yuvaların yıkılmasına sebep oldu.

    Bunun tabi ki bir karşılığı olacaktı...

    Şimdi hesabı ödeme zamanı...

    Ben de etkileniyorum bu pahalılıktan ama maalesef şimdikinden daha da beter olacak.

    Olsun da zaten, kurunun yanında yaşta yanacak ama bu halk verdiği kararın, haksızlıklara göz yummanın sonucunu çekmek zorunda, başka türlü aklı başına gelmeyecek...

    Halk yine değişmeyecek ama iş dönüp dolaşıp kendi cebine gelince dün taptıklarının bugün düşmanı olacak... Yani çıkar için vazgeçecek...

    Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir.


    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Vallahi eskiden bir tavuk dönere 30 tl ye alırdım şimdi ise 230 tl ye alıyorum döviz arttıkça zamlarda artıyor asgari ücrete yapılan zamlarda eriyor tl nin artık bir değeri kalmadı oncin neyden kısarsak artık..

    Kısacası her şey lüks oldu..

    Marketten bir su ya da ekmek alsan o da pahalı oldu oluyor.. millet ne yapacak şaşırıyor ama yinede arada dışarıdan yemenin bir zararı olmaz bence

    0
    0 Yorumla
  • BlaChu
    BlaChu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    evet sinir bozucu bi durum eskiden yaptığım alışverişlerin fişlerini buluyorum eski çantalarımda şok oluyorum şimdi tek parça şeyi o fiyatlara alıyoruz bazen de alamıyoruz bile allah hepimize sabır versin

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

50

Cevap

70

Cevap

  • Janti_bir_abiniz
    Janti_bir_abiniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 76%
    1 yıl

    Benim gelirim de yüksek yine. Sinir bozucu sadece tek bir personelimin maasi bize 40 bini geçiyor sgk ve yemek dahil 3 personel 120 bin

    Bir minibüs birde arazi aracım var suv. Her ay birinin bakımı geliyor yakıt masrafları sigorta muayene kasko masrafları derken 25 bin iki aracın masrafı var

    personel gideriyle birlikte 145 bin tl. İşyeri faturaları muhasebe ücreti dahil 10 bin desen 155 bin site aidatım ve ev faturaları ile 160 bin

    50binde minimum şahsi harcamalarım oluyor. 210 bin tl. Aylık giderim var. ki işyeri kirası yok ev kirası yok kendi yerlerimiz. Yazık

    0
    0 Yorumla
  • PraDvizyi0n
    PraDvizyi0n Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl

    Dahada artmadigi sürece kimse bunun tam olarak farkına varmicak gibi, 2003 2012 yılları arasında yaşayanlar farki çok net anlar, örneğin 25 kuruşa simit 1 liraya döner aldığımı biliyorum

    3
    1 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Evet döner falan sıradan bir şeydi şimdi 60 tlden aşağı yok Allah in döneri yani

      Yorumla
  • kleopatra17
    kleopatra17 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Söyleyecek çok şeyim var ama bu koyunlar yüzünden susuyorum çünkü laftan anlamıyorlar

    4
    2 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • bilgepromax
      bilgepromax
      1 yıl

      Keşke haklı olmasaydınız

      Yorumla
  • Lost_Dreamss
    Lost_Dreamss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evett ama koyunlar böyle istedi onların istediği gibi gidiyor her şey. Kına yaksınlar..

    3
    2 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Umarım daha beter olurlar da arada biz de yaniyoruz

      Yorumla
    • Lost_Dreamss
      Lost_Dreamss
      1 yıl

      İnancına göre değilde tek bir kişiye göre din yaşayanların sonucu bu tablo..

      Yorumla
  • DerFlieger
    DerFlieger Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ülkenin %50'si bunu istedi yapacak bir şey yok birileri şuradan şuraya 5 uçakla gitsin, geceliği 30.000€'luk otelde kalsın birileri de açlıktan kokan ağzı için şükür edip dursun...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    ben yurtdışında yaşıyorum, ben de öyle şatafatlı bi hayat yaşamıyorum hatta burada da gecim zor kiralar faturalar ama Türkiye'deki benim yaşıtlarıma göre biraz daha rahat stressizim. 5 senedir turkiyeye gelmedim ama son geldigimde bile her şey pahalıydı, bazen fiyatlarınıza bakıyorum gercekten alim gücü gelire denk degil, genclere üzülüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Hepiyibirkız
    Hepiyibirkız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    2006 doğumluyum ben bile eski çocukluk döneminde 1 tl ye aldığım dondurmaları ve cipsleri özlüyorum şimdi olmuş bi dondurma 50 tl

    2
    2 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      😔😔

      Yorumla
    • Hepiyibirkız
      Hepiyibirkız
      1 yıl

      :/

      Yorumla
  • nomercy7
    nomercy7 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Elbette bozuluyor nasıl bozulmasın? Sadece inat uğruna belirli matematiksel hesaplamalara ve dengelere karşı çıkmanın sonuçlarını biz çekiyoruz. Aç veya açıkta kalmıyorum ama yaşam kalitemin de daha fazla artmasını elbette arzu ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl

    Bu millete müstehak diyen ezik ruhlu mankurt sürüsü kendileri uzayda yaşıyor galiba. Hayranım şu mide bulandırıcı Buğday Tanesi büyüklüğündeki beyinciğiniz ile kusmuk kokan kibirinize...

    1
    0 Yorumla
  • Salçalıkalça
    Salçalıkalça Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 97%
    1 yıl

    Gidiyorum bir karpuz Alacam mesela şaplaklarken tahrik oluyorum sonra fiyatına bakıyorum 19.90 aaa ne pahalıymış diyorum ama değer diyorum kafa çok milyon yani

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    bozuluyor insanın maddi durumu olsa pahalılık koymaz Parasız olunca daha da koyuyor

    3
    1 Yorumla
    • bilgepromax
      bilgepromax
      1 yıl

      Alım gücünü kaybetmekte kötü

      Yorumla
  • lolli34
    lolli34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 77%
    1 yıl

    bu ulkede ılk ve herseyden once kendi evin olacak. evın olunca her turlu gecınıyorsun ve kapını kira ıcın çalan olmuyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kimse gidip ustlere bisey demez gelir kasiyerden acısını çıkarırlar!! E bunlar haketmiyorsa bunu kim hakediyor?

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    1 yıl

    Tayyip faizleri indirip doları fırlattığında bozulmuştu birkaç ay, sonrasında toparladık

    1
    2 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Şu an bu toparlanmis hali yani

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      1 yıl

      Sinirlerimin toparlanmış hali evet

      Yorumla
  • KlavyeAbazanı
    KlavyeAbazanı Takip Et
    Yoda Yaş: 73 , eic 100%
    1 yıl

    Bozuluyo henuz fiyat algimi yitirmemisim bugun fark ettim o kadar normal olan bir usttu ki ama neymis 700 ₺ymiş yuh

    0
    0 Yorumla
  • Dance_with_Devotion
    Dance_with_Devotion Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    https://youtu.be/NUjbs-xglrA?si=ulpaZ3QMOZXEAFts
    0
    0 Yorumla
  • Greaper
    Greaper Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kötü yönetim ve kötü ekonomi politikaları sağolsun. Dünya genelinde fiyatlar inerken bizde hala yükseliyor

    0
    0 Yorumla
  • BaşakkAkrep
    BaşakkAkrep Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    1 yıl

    Bizim sinirimiz bozulurken diğer yandan maaşlarına zam gelen kesim oynuyor. Hayat işte. Dibine kadar bozuluyor hemde...

    0
    0 Yorumla
  • BryanHawk
    BryanHawk Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 43%
    1 yıl

    öylede insanlar mutlu baksana. nasıl olacak :) insanlar şikayet etmezse kim niye düzeltsin ekonomiyi.

    0
    0 Yorumla
  • Abdulbari
    Abdulbari Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    ak koyun ile kara koyun belli olmalı ve ara makas açılmalı diye düşünüyorum bu yüzden sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Ülkenin geri kalmışlığına alıştım direk cennetliğim ben.

    1
    0 Yorumla
  • Алеся_Хира
    Алеся_Хира Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bu krizle insanlar nereye kadar dayanacak merak ediyorum doğrusu.

    1
    0 Yorumla
  • SeneyeDeGiyersin
    SeneyeDeGiyersin Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 86%
    1 yıl

    Bayrağı indiremeyeceksiniz, vatanı böldürmeyeceğiz sizi gidi dış minnaklar !

    1
    3 Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      1 yıl

      @SeneyeDeGiyersin dfgsdhj

      Yorumla
    • SeneyeDeGiyersin
      SeneyeDeGiyersin
      1 yıl

      @meraklıbirpandaa 😃

      Yorumla
    • Hassasdokunus
      Hassasdokunus
      1 yıl

      Aç kalırız PKK'ya oy vermeyiz sizin tabi öyle umurlariniz yok kafa rahat 😀

      Yorumla
  • whysosreious
    whysosreious Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 398 cevap paylaştı.

    Ülkenin özeti bu bozulsada boyle kobay faresi gibi dönüp duruyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Naturelive
    Naturelive Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    1 yıl

    Zaman zaman sıkıntı hissediyorum ancak akıllı çalışan istediği herşeye erişebiliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    1 yıl

    Hem de çok iş bulsam bile niye gidecem zaten hiç bir şey yetismiyor kafasindayım

    0
    0 Yorumla
  • arbishco
    arbishco Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    dün fırından 15 liraya ekmek aldığım için epey bir sövdüm ama geçti gasjhajsh alıştık artık

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Of hem de çok yA, azıcık para atardım kenara baya iyi bi tatil yapardım, şu an diğer lükslerimizden kısmamız gerekiyor haliyle içimden tatil yapmak da gelmiyor!!!

    0
    0 Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Millet sıyıriyor kafayı. Neyse ki az kaldı. Gudiyorum bu cehennemden.

    0
    0 Yorumla
  • alttantire19
    alttantire19 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Sinir her türlü bozuluo ama piskolojimiz alt üst oldu dalga geçiyorlar bizle

    0
    0 Yorumla
  • pinkcivcivv
    pinkcivcivv Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    1 yıl

    Evet ama yapçak bişey yok bi oy hakkınız var o kadar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bozulmaz olur mu 10 senelik evliyiz bı ev bı arabamız var bı dükkan açtık borçtan dogrulamiyoruz işte yok doğru dürüst eşimle sürekli moralimiz bozuk en güzel gunlerimizi dusnerek geçiyoruz 😔

    0
    0 Yorumla
  • Çerkes183
    Çerkes183 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Bozuluyor tabii. Enflasyon herkesin başının belâsı.

    0
    0 Yorumla
  • İrrae
    İrrae Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    bozuluyor her gun evlerine atesler saliyorum devletimiz iyi ki var 🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒😱

    0
    0 Yorumla
  • Selçuk006035
    Selçuk006035 Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 357 cevap paylaştı.

    Yıllarca verdiniz oyu, gördünüz etkiyi. Elleme iyi oldu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Sinir olmak çözüm olmadığı için olmuyorum sadece duruma göre hareket ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    ya bi sosisli sandviçe 180 lira istediler bugün ohannes ya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Pahalı olduğu için değil az para verdikleri için sinirim bozuluyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ayyy valla hiç çekilmiyor mk Yazik lan bize yani böyle devam ederse işimiz zor ztn

    0
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 300 cevap paylaştı.

    ayyşşş evt her yerde para ekonomi konuşuluyor darlandık artık

    0
    0 Yorumla
  • istanbulkiziiii
    istanbulkiziiii Takip Et
    Guru Yaş: 30
    1 yıl

    Pahali diye bir sey kalamadi fahiş artik :))

    0
    0 Yorumla
  • Jyrdox
    Jyrdox Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    1 yıl

    Bilinçli olarak fakirlestirildik ucuz iş gücü olmak zengine işverene köle ev sahibine kiracı modern tımarlı sipahi gibisin işte ne bileyim

    1
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Moralim sıfır sıfır sıfır para yok

    2
    0 Yorumla
  • Codie_
    Codie_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    hayır ekonomi çok iyi

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Pahalılığa sebep olanları hâlâ başta tuttuklarına göre kimsenin siniri bozulmuyor demektir.

    0
    0 Yorumla
  • Burak073436
    Burak073436 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Parti şahsiyet sempatizanlıgının sonu

    1
    0 Yorumla
  • el1ffwia
    el1ffwia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    Bozuluyor ya bozulmaz mı insanın dışarı çıkası gelmiyor

    0
    0 Yorumla
  • derimnn
    derimnn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    Pahalılık kavramını hayatımdan çıkardım sinir sistemimde bana kaldı

    0
    0 Yorumla
  • Bikaya
    Bikaya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Bozulmama şansı var mı? Kapıdan dışarı adım attığında artık binlik gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Esra0007k
    Esra0007k Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Ülkede atama da yok her şey sürekli zamlanıyor öldük cehennemdeyiz başka açıklaması olamaz

    0
    0 Yorumla
  • DoGuKaNİST
    DoGuKaNİST Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    1 yıl

    Erzurum'da kış ayında hava soğuk mu diye sormak gibi bişey 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 444 cevap paylaştı.

    Hayır bozulmuyor yapacak bir şey yok

    0
    4 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Halinden memnunsun o zaman

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      1 yıl

      Şükür

      Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Türkiye de yaşamıyorsun herhalde

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      1 yıl

      Yanii

      Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    son 3-4 yılda hayatım değişti resmen.

    0
    4 Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Nasıl

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      1 yıl

      İstanbul kazan ben kepçe gezip dolaşıp eğlenen bir yerlerde sabahlayıp hesap kitap yapmadan yaşayabilen biriydim mümkün mertebe dikkatli hale geldim.

      Yorumla
    • Marlathesingerr
      Marlathesingerr
      1 yıl

      Eskiden öyleydi zaten düşünmeden birçok şey yapılıyordu ama şimdi her şey lüks oldu

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      1 yıl

      Kesinlikle öyle.

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Aynen öyle. Şu tatil meseleleri de aynı.

    0
    0 Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 759 cevap paylaştı.

    Herşeyi alabileceğine kim inandırdı?

    0
    0 Yorumla
  • dorukcantas
    dorukcantas Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 94%
    1 yıl

    Kime. sorsam 40-50 alıyor valla

    0
    0 Yorumla
  • Abdulkadir_King
    Abdulkadir_King Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 95%
    1 yıl

    Evet arabayı yaptiramiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Alışverişe çıktığım zamanlarda sinirim bozuluyor.

    0
    0 Yorumla
  • 06zehra06
    06zehra06 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Evet sorma dışarı çıkmaya korkuyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    1 yıl

    Hem de nasıl bozuluyor keyif hiçbir şey kalmadı

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Pahalılık yüzünden siniriniz bozulmuyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Küfür edince siniriniz geçiyor mu? 59 cevap verildi
En ufak sinirinizde küfür ediyor musunuz? 133 cevap verildi
Kendinizi sinir ettiğiniz oluyor mu? 45 cevap verildi
Sinirlenince küfür ediyor musunuz? 45 cevap verildi
Sinirlenince küfür eder misiniz? ? 18 cevap verildi
Sinirlenince Küfür eder misiniz? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨