AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Şu anlık evlenmeyi düşünmüyorum ama evleneceğim zaman sade bir nikah yapıcam
Boşanınca herseyi kaybeden taraf etkek. Sence kafası çalışan erkek evlilik düşünür mü?
İnsan evleneceği garanti olmayan birine niye kendini teslim eder bende bunu anlamıyorum.
Keşke evlilikte tek sorun düğün masrafı olsa. Bir defalığına verir, kurtulursun
Ucunda boşanma var zaten niye boşuna evleniyorsunuz ki
Ne yapmalılar?
@Shazam6 bekarlık sultanlıktır illa evlenicem diyorlarsada düğüne verecekleri parayı dünya turuna çıkıp versinler en azından genel kültür gelişmiş olur ufku açılır vizyon sahibi olurlar boşandıktan sonra keşkesi olmaz
Evlenme konusunda sana katılıyorum yurtdışına tatila çıkmalari düğünden daha mantıklı ve eğlenceli faydali
Evleneceğim Kenyalı kız arkadaşım var.. evlilik planları yapıyoruz.
Yalnız planımız suya düştü 1,5 yıl Türkiye’ye deport cezası yedi
ben evlendiğimde 200 bin tlye bitmişti her şey hey gidi be :D
Bu devirde sade nikah yapmayan, onun yerine düğün yapan enayidir. Elalem göbek atacak diye o kadar para harcıyoruz ki? O parayla eve eşya alıp, balayına gideriz.
Ben bu paraya düğün de yaparım, komple evde dayayıp döşerim. Ne abarttınız anasını satayım ya
Evlenecegimiz kişi olsa 1200 tek taş alırız sorun yok ta degecek kişi var mı
Evlenme hayatını yaşa. Genç nesilin Allah yardımcısı olsun.
Belediye masrafları 1500 2000 civarı olması lazımdı. Gerisi saçmalık.
Şimdi bütün masrafı erkek tarafına yukluyorlar gelinin masrafı tencere tabak oluyor
O parayla yatırım yaparım. Gelecek için daha iyi şartlarda geçinmek için.
Daha ucuz 35.000€ bişey değil ki 1 yıllık maaşım. 😁 arkadaşım 3 ay önce evlendi 17000€ harcadı. Yeni eşyalar, düğün salonu ve organizasyona toplamda 17.000€
O parayla düğün yapıcağıma evimin içine masraf yaparım
Her şey ne kadar pahalı. Bir evin 4'te bir fiyatı. O paranın minik bir kısmıyla nikah ve küçük bir eğlence yaparım. Kalanı da ev veya araba almak için kullanırım, biriktiririm vs.
Bedavadan evlilik olsa bile bu devirde zor, evleneceğimiz kişinin bunu hak ettiğini bile bilemeyiz.
evlenmek dugun yapmak demek degil. eger evlenirsem dugun yapmamayi dusunuyorum bence cok gereksiz banane milleti eglendirmekten. o kadar masrafi dugune vermek yerine evinize harcayabilirsiniz
O kadar zengin birini bulursam neden olmasın sjsjsjs hayır düşünmüyorum şu an için.
İnsanlar beklentilerini nirvanada tutmasın bir zahmet. O zaman evlenirler.
Evlenmek yerine o paranın faiziyle hergün başka çıtırla günümü gün ederim
Nerde o citirlar
Bence sacma insan mutlu olmak icin evlenir kendi arasinda dugun yapar bitti ne gerek var birsuru masrafa. Mutluluk paylasinca guzel ama gosterissiz daha guzel bence
Kanka o kadar para harcama ihtimalim yok olsa bile o kadar para harcamam düğüne giderim nikah yaparım sonra balayı tatilini muğtlada değilde pariste falan yaparım o parayşa çiçek gibi miss
Deli gibi para harcamaya gerek Yok yap bı nikah al bı düğün paketi 100 bin oldu bitti
Evlenmeyi düşünüyorum ileride aşık olursam tabii ama düğüne çok masraf yapmak gibi bir amacım yok. Birkaç ülke gezeriz onun yerine bundan daha güzel bir düğün düşünülemez zaten 🥺
O birkaç ülke zaten düğün parasını aşar.😀
Eğer nerede ne harcayacağını bilirsen aşmaz
Ülkeden çıktın diye harç ödenen tek ülkeyiz.
Maalesef ama bir planlamayla halledileceğini düşünüyorum
O kadar değil ki o aç gözlülük ve şükür bilmezlikten dolayı 1mn200bin
Geç bunları yaa öyle bi şey yok nikah yapar geçersin
Bu kadar masrafla zor ama masrafları düşürürsek belki
Karı koca domalsak ödeyemeyiz
Ödersin büyük paralar var o işte😂😂😂
Öyle de demeyelim şimdi.
Illa düğün olmak zorunda değil
Katılıyorum.
3 yıl önce evlendik neyse ki ucuz kurtulduk. sjsjsj
Evlenecek olursam düşerim bunun derdine. Şimdilik hayatın tadını çıkarayım 😀
Yok millet boşanmayı düşünüyor ya da kız bohçasını allıp kaçacak evlilik bitti
Sade bir nikah en güzeli. Düğün parasıyla gez dolaş ihtiyaçları tamamla falan en iyisi
Hayret böyle düşünen var mıymış
Tekrardan evlilik düşünmüyorum
Ağzımın payını aldım mı diyorsun?
Aynen öyle
O halde geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim
Zaten evlilik iki kişinin ortak alacağı bir karar bence düğün olmasada olur evleneceğim adamla o parayla dünyayı gezeriz🙂
Abovv erkeklere düşünsün
Neden hani hayat müşterekti şimdi ne oldu ☺️☺️
Hep erkekler düşünüyor. Düşüne düşüne gidiyoruz.
Parayı erkekler kazanır algısını siz yaptınız buyrun o halde
Parayı erkek kazanır ama kadınlar da sürünerek cefasını çeker.
Düşünmeyi düşünüyorum 😂😂
Bunu bir düşün :D :D
Çok düşünürsem kaptırırım kendimi diye düşünüyorum 😂😂
Valla bir gece milleti eğlendirmek için o kadar paraya düğün yapmam en sağlıklısı belediye nikahı ve artık affedersiniz b*kunu çıkardılar bu işin
Öyle bir şey yok gençler
Hangisi yok genç?
O kadar maliyete gerek yok
Bende ondan bahsediyorum. İsraf.
Aynen öyle
evlenmek zaten başlı başına yapılabilecek en büyük hata, birde üstüne bu kadar para verilmesi gerçekten çok saçma
bu parayla evlenilmez hemen vadeliye yatırıp aylık kazancı stresiz keyif yapılır :D:D
Eve masraf yaparım daha iyi. Nikah yeter de artar bile düğün eğlencesine ne gerek var?
Değer bilen biri lazım
Yoksa adım atılmaz
Para sorun değil, doğru insan olursa evlenirim😎
Evlenmeyı Evet düşünüyorum ama düğün yapmayı düşünmüyorum.
Kadınlar evliliği çocuk yapmak için seçer peki ya erlekler?
Evlenmek için o kadar parayı vermem ev alırsam düğün çok önemli değil
Bilmem iki kere düşündüm bosanirsam üçüncüyü de düşünürüm
Pp deki sensen masraflar helal olsun
Niye öyle diyorsunuz hanımefendi? Utandım akdjasd.
Ben değil bunu diğerleri söyleyecek 🤩 Allah sahibine bağışlasın
Amin amin, hepimizi 😊
Ahaha göreceğim ben seni düğününde oynarken cıkss 😇
Once bi aday lazim hshsk.
Ahaha şimdi birde bunun için mi üzülelim?
Yok bunun için üzülmeyelim. Şuanda kafam rahat :D
Ahaha en güzeli ☺️ yaaa vardır bizim çocuğun birileri hadi hadi 😅
Yok şu an cidden, en son ki biteli 7 ay oldu. Takılıyorum keyfime göre :)
Kısmet yaa hayırlısı olsun şaka bir yana diğer sorularında görüşmek dileğiyle 💐
Elbette görüşmek üzere.
Az parayla da yapmak mümkün bence 🫠
Abartı ya tam bir gösteriş meselesi
Evlilik düşünüyorum ama düğün hayır
2 tarafta eş. k olursa 2 de tutar 😂😃
Asla düşünmüyorum bekarlıktan memnunum
Zenginsen beni sahiplenebilirsin evde sessizce oturur sadece yemek saatlerinde mutfağa giderim nasıl fikir
Yok gariban öğretmenim tek maaşım var başka bir şey yok
Macbook sandım önündekini benim de tek maaşım var babamı seçemedim ama kayınbabayı seçmeye çalışıyorum
Kolay gelsin
Hayır bu her kese ayni digil
Çırağan sarayında mi evlenecen
Hayır hayatta evlenemem
Çok görücüm geliyor ama olmaz