Birikim yapma işini fazla mı abarttım? kendimi yetersiz hissetme duygum daha da artıyor?

aylık 40 bin civarı birikim/yatırım yapıyorum ama kendimi daha da yetersiz hissediyorm. neden daha fazlasını yapamıyorum gibisinden, az geliyor. ☹️

Güncellemeler
1 yıl
ek gelirler yaratmaya çalışıyorum sürekli
Güncellemeler
1 yıl
benim gibi psikopatlaşan insanlar var mı maddi konularda. aşırı cimri değlm. gezmeyi vs severim ama şu hesap kitap, daha fazla ek gelir fikirleri vs çok düşünyorum.
Birikim yapma işini fazla mı abarttım? kendimi yetersiz hissetme duygum daha da artıyor?
Cevapla