Neden çok iş az para oluyor bunu dile getirince de kötü oluyoruz?

Ofise geldim İşverenin canım, saçma tavırlarınla karşılaştım yok şöyle çalışmalıyız böyle çalışmalıyız oturdum sessiz sessiz dinledim yorum yapmadım işten çıkmak. istedigimi nasıl söyleyecegimi düşünüyorum fikri olan var mı 😀
Güncellemeler
1 yıl
S*lak saçma
Neden çok iş az para oluyor bunu dile getirince de kötü oluyoruz?
Cevapla