Bu nalet iş dünyasında neden hakkımızdan azını almak zorundayız?

Dün sadece günlük 170k ciro, geçen ramazan günlük 270k ciro yaptık. Efendiler! sadece 1 günü söyledim bakın. Bayramda 1200 verdiler. Normade günlük yövmiye 600. Sigorta olmamasını geçiyorum. Başka yere git demeyin her yer aynı, burası evime yakın. Fiyatları arttırmadan işçilere zam yapabilecek sermaye dönüyor iş yerlerinde. Neden 10 kuruşu bile cebe indirmeyi gözetiyor herkes. Ben hiç bir işimi baştan savma yapmadım. Her yerde en iyisi olmaya çalışıyorum işimi benimsiyorum. Benim hakkım bu değil. Annem beni patron zengin etmek için mi getirdi dünyaya. Keşke doğmasaysım orası ayrı. Hiç sağlıklı bir sistemde değiliz. Hem de öylesine ki baş bile kaldıramazsın. Hele bir dene aç, çelimsiz ne kadar dayanabileceksin. Makinenin dişlisi gibi mütamediyen işlemek zorundasın. Tiratımı şu sözlerle noktalamak istiyorum; "Acırım heder olan ah o en güzel yıllara"
Bu nalet iş dünyasında neden hakkımızdan azını almak zorundayız?
Cevapla