12 şehit yine bizlerin yüreğini yaktı geçti çok zor meslek belki bunu yapan kişilerde vardır burada ama insanda yürek kalmıyor bu haberleri izleyince borcumuz çok büyük onlara 😔😓
Elbette ödenmez. Ölen her şehidimizden bizlerde sorumluyuz. Hakan fidan mecliste dem tv başkanına ayar verdikten sonra bu olayların olması misilleme gibi geldi. Ruhları cennet olsun tüm Şehitlerimizin
Onları üstümüze salan ABD -israil ve Avrupa üçgenini Türk İslam medeniyetimize sahip çıkarak Osmanlı gibi Viyana kapılarına dayanarak sindirmeliyiz aksi halde bize bize huzur yok