Cok paramiz Yok diye insan yerine koyulmuyoruz?

Istedigin kadar Iyi ol saygili ol insanlaria karsi, Ama Paran Yok diye Adam yerine koymuyorlar maalesef. O kadar Cok tanidigimiz varki, bakarsan 5 kurus etmezler Ama Sirf paralari var diye el üstünde tutuluyorlar …. Bayram geldi geciyor , kapimizi Sadece bir Iki dosttan baska kimse Calmadi. Eskiden blyle degildi, kolu komsu sosyal durumuna bakmadan gelirlerdi. Cay yetistiremezdik. Zaman mi Cok degisti, insanlarmi? 😔

Cok paramiz Yok diye insan yerine koyulmuyoruz?
Cevapla