Maddi durumumuz iyi değil diye böyle yapamaz?

Eşimin ailesi bize ev verdiği için ve tadilatına kadar onlar yaptırdığı için evin eşyalarını biz aldık salon ve mutfak komple bize aitti eşimin ailesi yatak odasını yaptı sadece ayriyetten çocuk odası da var ama oraya gerek duymadık şimdilik.. neyse biz maddi durumu çok iyi olan insanlar değiliz orta halliyiz halimize şükür yine ama evimin eşyalarını hep taksitle borçla aldık motorumuz vardı onu sattık neyse.. elimizden gelen her şeyi de yaptık dün evime çeyizlerim gitti annem elinden geleni yaptı ama durumumuz el verdiği kadar.. kayınvalidem çeyizler yerleştikten sonra kızım daha çok eksiğin var yemek takımın bile yok dedi ama bu senin suçun değil annenin suçu onun alıp yapması lazımdı dedi.. Ayritetten mutfakta tüp yok tüp de almanız lazım dedi.. anneme laf gelince zaten çıkışım oldu elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz dedim eve eşyaların hepsi bize yüklenmeseydi belki eksiklerimizi tamamlamak için paramız kalırdı dedim kadın da bana salonla mutfağı yaptınız bi yatak odasını biz yaptık dedi bunlar şimdi değil kızım çok önceden yapacaktı annen çeyizlerini dedi sürekli bi eksik arama derdindeler eve en önemli eşyalar girdi mi koltuğum tv yemek masam halım perdem var mı var tabak eksik kalıversin durumumuzu biliyor hala tüp de takılmamış kızım onu da söyleyin diyor üstelik biz kayınvalidem ve kayınpederim ile aynı apartmanda yaşayacağız altlı üstlü sonra biz senle artık anne kız olduk bu konuşulanlar aramızda annene ve oğluma bir şey deme söylenecek şey var söylenmeyecek şey var dedi sabahtan beri takıldı aklıma modum düştü gözlerim dolu geziyorum dokunsan ağlayacağım

Maddi durumumuz iyi değil diye böyle yapamaz?
Cevapla