Güncellemeler
1 yıl
Maaş ödemesi adı altında gönderildiği yazıyor
Şöyle ki cenazem olduğu için gidemediğim işin sigorta parası banka hesabıma şirket tarafından 1 hafta sonra yatırılmış ve benden bu parayı geri istiyorlar üstünden 1 ay geçtikten sonra sizce ne yapmalıyım?
Bunu ödeyecek maddi gücüm şu anlık yok öğrenciyim. Bilgilendirebilir misiniz lütfen?
Bu durumda, öncelikle işvereninizle iletişime geçip durumu açıklayın ve ödemeyi taksitlendirme veya erteleme gibi seçenekleri tartışın. Ödeyecek maddi gücünüz yoksa, öğrenci olduğunuzu ve finansal durumunuzu belirterek bir ödeme planı talep edebilirsiniz. Yasal olarak size gönderilen bir parayı geri ödemekle yükümlü olabilirsiniz, bu nedenle durumu işvereninizle dostane bir şekilde çözmek en iyisidir.
Cevap
2Cevap
Onlarla konuş anlaşın
Olmaz öyle şey
Isterler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?