İşten ayrıldım. Ücreti elden alıyordum. Sigorta çıkışı yapıldı. Kalan ücreti nasıl alabilirim?

Şu an şehir dışındayım ücreti ibana atmam için ille de gelip çıkış evraklarini imzala yoksa ücreti vermem diyor. Var mı böyle bir kural?

İşten ayrıldım. Ücreti elden alıyordum. Sigorta çıkışı yapıldı. Kalan ücreti nasıl alabilirim?
Cevapla