CCiktigim is yerinden odenmeyen sigorta parami elden isteyecegim vermeleri icin ne yapmam lazim?

2 ay çalıştım aşırı kalabalık bi cafeydi. Sigorta icin gözümü korkuttular sözleşme falan filen dediler ben de kararsız kaldim. Daha yeni ayrıldım işten hakkım olan 2 aylik sigorta parasini elden vermelerini söyleyeceğim. 10 işçi varsa 3 tanesi sigortalı zaten is yerinde ve çok para ciro kazanan bir yer. Güzellikle isteyeceğim vermezlerse şikayet edeceğimi söyleyeceğim sizce verirler mi ya da şikayet etsem ilgilenir mi ihbar hatti sigortasız çalışanlar şu an bile var cunku orada?

CCiktigim is yerinden odenmeyen sigorta parami elden isteyecegim vermeleri icin ne yapmam lazim?
Cevapla