Kendimi çok çıkmazda çaresiz hissediyorum çözümüm de yok böyle hisseden bi ben miyim?

Ödemem gereken borcum var faturalarım herseyim duruyor artık çok bıktım hüngür hüngür ağlamak istiyorum sürekli

Kendimi çok çıkmazda çaresiz hissediyorum çözümüm de yok böyle hisseden bi ben miyim?
Cevapla