Bazen kendimi zayıf ve güçsüz hissediyorum çözümü yok mu?

Gücü kuvveti yerinde kalıplı biriyim teknik de biriyim. Salona gitmeyi bıraktım odamda refleks topuyla falan çalışıyorum gölge boksu yapıyorum zımba gibi oluyorum. Bazen de dışarıfayken kendimi. çok güçsüz hissediyorum. Bugün de öyle hissediyorum. Güvenparkta oturdum bekliyordum çaycı çocuk geldi çay ister misin dedi hayır dedim iç iç dedi dedim ki gidicem birazdan abicim. Daha da ısrar etti dedim abicim bak sana gidicem diyorum sonra yürüdü gitti. Normalde ben çok girişken konuşkan biriyim bugün bıçak açmadı ağzımı. Ne oluyor bana?
Bazen kendimi zayıf ve güçsüz hissediyorum çözümü yok mu?
Cevapla