Annemin üzerine dubleks ev var ama 4 bin tl kira ödüyorlar az değil mi?

Seçim de geçti. Biz borç harç yeni ev aldık anneme defalarca dedim 4 bin az diye. İzmirde bu ev. Çerez parasına oturuyorlar resmen ve bu çok sinir bozucu. Keriz yerine koyuyorlar. Bir de demiş %25ten fazla artırmak. Ülkenin hâli ortada zaten. Biz ne yapalım? Çıksınlar beğenmiyorlarsa.

Güncellemeler
+1 yıl
2,5 senedir duruyorlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an biz de kiracıyız ve ev sahibi 8 bin kira istiyor. Haziranda kendi evimize geçeceğiz ve bizim kiracılarımız bizim ödediğimizin yarısı kadar ödüyor.
Annemin üzerine dubleks ev var ama 4 bin tl kira ödüyorlar az değil mi?
Cevapla