İzmir'de dubleks eve 2,5 yıl önce giren kiracılar 4 bin TL ödüyor, az değil mi?

Annem dubleksi 2,5 yıl önce giren kiracılara 4 bine verdi. Dubleks diyorum bak. İzmir'e. Azıcık aklı olsa 6 bin bari yapar. İki katlı ev sonuçta yaptırıldı hem. Şimdi bu enayilikle biz nasıl ev sahibi olup kendi evimize çıkalım? Annem istese kirayı artıramaz mı? Bedavaya oturuyor evimizde. Demek ki isteyince yapılmayabiliyor. S! ktirib0ktan eve 8 bin kira veriyoruz biz. Annem istese kiraıiyı artıramaz mı? Bizim evde de tesisatlar ilgili sorunlar oluyor orada da.

Güncellemeler
+1 yıl
Ağustosta girmişler Ağustosta artıracakmış annemler. Düşündükçe kafayı yiyorum ya m@ny@k mı bunlar
Güncellemeler
+1 yıl
Anneannemle konuştuk çıkmayız kanunen %25 artırabilirsiniz demiş rezillik ya ne şrfsizlermiş
İzmir'de dubleks eve 2,5 yıl önce giren kiracılar 4 bin TL ödüyor, az değil mi?
Cevapla