Aile & Toplum İstanbul'da yasayanlar kac tl kira ödüyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kızlar Bir Adım Öne ev sahibiyim kiraya vericem evi ort. Fiyatlar ne merak ediyorum Güncellemeler+1 yıl Kirada yasayan yok mu? İstanbul'da yasayanlar kac tl kira ödüyorsunuz? Cevapla Fiyat Soruları Beğen Paylaş Takip Et
NükleerBaşlıklıAdam Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 944 cevap paylaştı. Benim Esenyurt da evim var 1500 alıyorum ama az alıyorum ben ortalama 2,500 3 bin eve göre değişiyor 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Benim muhit cok iyi ama 4000 cok mu sence Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Neresii Yorumla Soran +1 yıl Beyoğlu Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Normal yani otaya göre Yorumla Soran +1 yıl Peki 1800 nasi? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl 1500 du çıkartyr onun bunun cocugu 0 14 Yorumla Soran +1 yıl Ne cikartiyo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evden cikartyr kontrat süresi doldu Yorumla Soran +1 yıl Hangi semtti tek mi kaliyosun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok ya evliyim semt Asya'da havalina yakın sen anla Yorumla Soran +1 yıl Him 2500 altina guzel bir ev yok istda yeni binalar 4000 5000 den asagi vermiyo ben de oyle vermeyi dusunuyorum mecbur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim evim emsali arkamdaki yanımdaki binlarda 6000 7000 Yorumla Soran +1 yıl Hemen tut o zaman ev kiralar dahada articak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nerde senin ev kaç Metre kare Yorumla Soran +1 yıl Gizliden cik anlatim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyse öğrendim Beyoğlu bana ters ben asyadayim ve bana en az 3+1 lazım şimdiki 3+2 duplex Yorumla Soran +1 yıl Elimde yok oyle sjsj maalesef Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sağlık olsun Yorumla Soran +1 yıl Memur musun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok canım gibi bıraktım kendi işimi kurcam die biz iş kurduk piyasa yedi bitirdi bizi Yorumla
sapkalic Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Muhit, metrekare, bina ve lokasyon onemli 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Metrobuse 10dk 100mt sanirim.Bina yeni Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben Beşiktaş’ta oturuyorum kirası 8 bin 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Cokmus ne is yapiyosun ki? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doktorum Yorumla Soran +1 yıl Him iyimis Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benim Esenyurt da evim var 1500 alıyorum ama az alıyorum ben ortalama 2,500 3 bin eve göre değişiyor
Benim muhit cok iyi ama 4000 cok mu sence
Neresii
Beyoğlu
Normal yani otaya göre
Peki 1800 nasi?
1500 du çıkartyr onun bunun cocugu
Ne cikartiyo
Evden cikartyr kontrat süresi doldu
Hangi semtti tek mi kaliyosun
Yok ya evliyim semt Asya'da havalina yakın sen anla
Him 2500 altina guzel bir ev yok istda yeni binalar 4000 5000 den asagi vermiyo ben de oyle vermeyi dusunuyorum mecbur
Benim evim emsali arkamdaki yanımdaki binlarda 6000 7000
Hemen tut o zaman ev kiralar dahada articak
Nerde senin ev kaç Metre kare
Gizliden cik anlatim
Neyse öğrendim Beyoğlu bana ters ben asyadayim ve bana en az 3+1 lazım şimdiki 3+2 duplex
Elimde yok oyle sjsj maalesef
Sağlık olsun
Memur musun?
Yok canım gibi bıraktım kendi işimi kurcam die biz iş kurduk piyasa yedi bitirdi bizi
Muhit, metrekare, bina ve lokasyon onemli
Metrobuse 10dk 100mt sanirim.
Bina yeni
Ben Beşiktaş’ta oturuyorum kirası 8 bin
Cokmus ne is yapiyosun ki?
Doktorum
Him iyimis