AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Evet bakıyorlar sırf parası var diye evlenen gerı zekalılar dolu
Artık bakıyorlar
Çalışan kadın istiyor bütün erkekler.
Ne saçma sapan bir şey Adı üstünde Kadın gelirine bakan erkek erkeğim diye dolaşmasın kestirip atsın
Gururum için bodrumun en zengin kızını bıraktım siz hayırdır.
Ben bakarım Kadınıma 🤬
Bu seneye kadar hayır bu çok da önemli değildi ama artık evet bakılmalı
Gelirlerin yakın olması en doğrusu bence yani bakmalı
iki tarafinda gelirine bakilmali bence , bu ekonomide sadece erkegin maasiyla gecinmek zor.
Bakmak isteyen bakmalı.
Bakmak istemeyen bakmamalı.
Eşitmişiz gibi davranıyoruz, bi göz atıp ezmemek lazım
Evlenme kararı aldıysa bakmalı bence sonuçta beraber bir ev geçindirecekler
Kendi ayaklarının üzerinde dursunlarda gerisinin pek önemi
Bence herkes çalışmalı ama ne kadar kazandığının önemi yok
Bence bakmamalı. Çünkü kadının para kazanması erkek kadar kolay değil.
Kadinin popona bakarım gerisi umurumda diil.
Türkiyede ise evet. Tek maaşla geçim olmuyor. Adam 60-70 k almıyorsa kadın da çalışmak zorunda.
Şimdikiler bakıyor, her iki tarafta bakmasa mı acaba
ne oldu deli deliyi görünce değneğini saklar hesabı mı oldu şimdi? araba ev, gelir gözetenler ne oldu?
Ben iki tarafında bakmasına değindim yalnız, çirkin şeyler bunlar
bu çirkinliğin farkında olan siz gibi herkes de farkında olsa keşke
Benim için çok da önemli değil. Kültürlü, zeki bir eş daha öncelikli bana göre.
Hiperenflasyon var bakmalı, bakıyorlar artık zaten çoğu.
Karakteri ve gideri iyiyse, erkek olan erkekler kadınların gelirine çok takılmamalı bence.
Dînen onu ilgilendirmez bilmesine gerek yok, kadin olarak ben söylerdim ama güvendigim icin.
Zaten çoğu erkek bakıyor buna şu an bence, her şey olmaması gerektiği kadar para öncelikli.
Haklısın şu zamanda neredeyse parasız yapılan hiçbir şey yok evden sokağa adım attığın an para gitmeye başlıyor zaten
Baksa bir dert bakmasa bir dert. Olan yine erkeklere oluyor 😃
Gelirine değilde kendi zamanlarını dolduracak işleri olup bizi darlamaya fırsat bulamasınlar yeter.
Evet kadın en azından kendi ihtiyaçlarını karşılayabilmeli
Bakın ( zaten bakanlar var) . Sonra kafa ütülüyorsunuz kadınlar ne istiyorsa sizde isteyin
Olur da birgün evlenmeye karar verirsem, kesinlikle bakarım. En az benimkinin yarısı kadar olmalı
Bu devirde bence bakmalı geçim sıkıntısı var zor yani ama şöyle ki ikimizde çalışıyorsak ev işleri ortak olmalı her şeyi birlikte yapmalıyız yoksa zaten iki taraf çalışsada maddiyat olmasa bile başka yerden sıkıntılar boy göstermeye başlar
Tabi ki iki tarafta çalışıyorsa yeri geldiğinde erkekte kadına bazı konularda yardım etmeli sonuş olarak ikiside çalışıp eve para getirecek iş yapacak yorulacak
Ben bakmıyorum gelirine maddi konular bana çekici gelmiyor , kadının fiziği güzelliği daha çok ilgimi çekiyor.
Çalışan kadın la evlenen insanlar in yaşam kalitesi yüksek
Erkek ya zengin olmali ya da iyi gelirli meslege sahip olmali. Kadinin parasini hesap etmemeliler.
Yapma yaaa erkekler enayi mi kadın okumamış doktor mühendis istiyor evlenen doktor da mühendis de enayi dır yeah
@rızıo Turkiyede durum boyle. Kadinlar bahsettogimi istiyor erkekler de temiz gecmis ve guzellik ariyor kizlarda. Turkiyenin gercegi.
@rızıo basarili ve zengin kendi ayaklari uzerinde duran maddi gucu yerinde olan erkekler guzellik ve temiz gecmis ariyor kadinlarda. Ama yeterlince maddi gucu olmayan erkekler de maddiyat arayabilir.
Bir kadın ilk önce erkekte paraya bakar para yoksa ahlaklı olsan bile önemsiz
@rızıo evet ama mantikli olan bu degil mi? yani erkek kadinin parasina ihtoyac duyuyoraa bu ulkede evlenmemeli
Bir kadın kendi ihtiyaçlarını kendine bir çift ayakkabı alamiyorsa evlenmemeli öyle geniş kadınlar gördüm ulu orta aldatiliyor ama hiç boşanmiyor ee para nelere kadirsin
@rızıo cum evet pek cok kadin once paraya bakiyor bu ulkede , dogru demissin ve gercek bu.. ne boy ne pos. hatta erkegin cirkini makbul lafi var. Para veya meslek. Ama buna da icerleme. soyle dusun. Avrupada biri issiz kaldiginda devlet kirasini , yigecegini , vs vs karsilayacak parayi her ay oduyor. Ben kendim avrupada yasadim, bana istedigin evi tut ( abartmadan) sadece kira kontratini gonder biz odeyelim dendi. Ama burada oyle mi? kadin kocasindan siddet yuzunden bosanmak zorunda kaliyor, cocuklara uvey baba getirmeyeyim diye cirpiniyor, bebekler kucuk, bakacak birakabilecegi kimse yok.. veya kocasi ölmüş.. onun bunun maskarasi olmamak icin zengin biriyle evlenip muhtac konumuna dusmemeye calisiyor. onu gectim mutlu bi evlilik yapmis olsa bile kadin cocuk dogurduktan sonra hele hele 2 cocuk yaparsa, cocuk krese baslayana kadar en iyi ihtimal calisamiyor bu da 6 sene demek. yani erkek yeterince maddi gucu yoksa nasil bakacak hem cocuklara hem esine
Avrupa ile Türkiye aynı değil hem evlilik iki kişi arasında değil genelde fakir kızları kullanıyor bu tarz kelime leri kendi babasından göremediklerini karşısından bekler fakir kız zengin erkekle evli diyelim kızın ailesini küçük görür ve zengin leri kızın ailesi agirlayamaz davul bile dengi dengi nedir hayat müşterek tir kadın da erkekte cabalayacak hem herseyin farkında olan zengin erkek aldatır karşındaki kadın madde den ibaret gördü için akrabam evli zengin le hem aldatıyor hem kucumsuyor kızın ailesini insandan saymiyorlar hatta kadını hizmet cisi olarak görüyor mus yeah
@rızıo turkiyede durum bu maalesef. benim dedem de anneannemi dövmus kac defa , ama anneannem bosanmamis. Turkiyenin gercekleri boyle. Avrupada herkesin hayatini devlet bir sekilde kimsenin kimsy muhtac olyacagi sekilde ayarladigi icin, kadinlar sevgiye bakabiliyorlar
Devir değişti. Artık erkekler kadınlardan daha çok bakıyor gelire.
Öyle olması gerekiyor zaten? İki kişi evleniyor ama tüm maddi yük tek kişinin.
Oldu mu şimdi bu. Hele de Türkiye kartlarında?
Şartlarında
@Emirbey082 daha çok bakıyor dedim eşit bakıyor demedim 🙂 kadın daha çok kazanan olsun evi o geçindirsin ben de hem mikimin keyfine bakayım hem para yiyeyim düşüncesi bu. Benim tercihim değil.
Daha çok ben bakmam. Kendim çalışıyorum kazanıyorum da. Ama bazı uyanıkların erkek değil mi yapacak kılıfı altında itelediği sorumlulukları da alacak değilim.
""Erkek trip naz çekecek kadını gezdirecek yedirip içircek tek kuruş beklentisi olmayacak kadından.
Erkek çoğu şeyi zorunda olduğu için yapacak ama kadınların çabası keyiflerine bağlı olacak."
Bu beklenti de olanla işim olmaz.
Erkeğin diye birilerine kölelik etmeye yaşamıyorum.
Erkeğim diye*
@Emirbey082 alma verme dengesi birbirini seven iki insanın arasında sağlanması gereken bir durum zaten. Ben bunları yaparım bunları yapmam karşı taraftan bunları beklerim karşı taraf bana veriyor ki yapayım tarzı düşünceler şirket meselesi gibi geliyor kulağa. Erkeğe evliliğin başında yüklenen gereksiz tüm masraflara karşıyım. Çoğu akraba arkadaş komşu çatlatmak için yapılan son derece gereksiz amiyane şeyler. Doğru insanları bulmak önemli 👍
Erkek ana tema olmalı geliri kadın da kazaniyorsa yardımcı
Bir erkek asla medet ummamali kadının parasindan
Erkekler enayilik yapmayı bırakıp kadınların geçmişine bakmayı öğrenmeli...
Kadınlar sağmalık adam arıyorlar evlenmemeli ne kafalar görüyorum elim ayagım boşaldı sinirden nafaka bilmem ne kalksın eşitlik ayağı yapmasınlar görelim
Erkek ya da kadın her birey kendinden sorumlu olarak davranmalı...
Kadınlar bakıp beklentileri yükseltiyorsa ben de artık yüksek tutuyorum ne istiyorsa artık aynısını karşımdaki de yapmalı diye düşünüyorum bunlar bundan anlıyor.
Ciddi düşünülüyorsa bakılmalı her iki taraf için de. Çünkü birlikte bir hayat kuracaklar ve bir taraf diğerinin sırtından geçinmemeli, ne kadar seversen sev bu bir sorun oluşturacak.
Kadınların hiçbir zaman parasına bakmadık da kadınların paraya göre tavırlarının değişmesini istemiyoruz.
Yok abi kadın biraz para kazanınca ben özgürün para kazanıyorum der erkek kazanınca aileme bakabiliyorum onlara daha iyi bir hayat suna biliyorum der
Bunu para kazanan tüm kadınlara mı sordun benimle konuştuğunu hatırlamıyorum da? Benim önceliğim ailem mesela? Ayrıca özgürlüğü için kazandığını söyleyenler muhtemelen kötü bir evde büyüdüklerinden ya da hep kısıtlandıklarından, bireysellikleri bastırıldığından öyle diyor.
Bütün hepsine sormama gerek yok seninle konuşmamada gerek yok 2+2 dört eder yorma kendini
Evet şu zamanda kendi denginde biriyle evlenme hakkı var herkesin boş yere eril dişil muhabbeti yapmasın kimse.
Kocamın parası bizim benim param benimdir. Gelirimden daha çok giderime bakıyor sjciwndicksksd
Bakış açın 👸🏻😂
Ben giderine bakıyorum 😃
Maddi durum iyiyse neden bakmayayım
Eşim tabikide bakabilir 🙂😅😅😅
Bakabilir sorun yok bence
Nefes alsa yeter demek yerine bakın artk bişeylere
Yani sadece baka bilir
Bakmadıklarını nereden çıkardın işsiz bile olsa saçı makyajı çantası görünmez mi
Kadın erkeğin gelirine bakıyırsa erkek olarak bende gelirine bakarım
Neden olmasın. Kadın erkek eşit değil mi. Buda gelir gider eşitliği işte...😊
Tabiki bakmalı eşit isek lafa gelince eşitiz icraata gelince g. ren hep erkeğe g. riyor
Evde kaldım 😂😂🤣
Demee 😄
Evet 😂
Çalışmıyorum 😎
Boş ver bee sefan olsun
😂😂😂
Öyle mi dersin 😂
Evet bakmalı hayat müşterek
Bi geliri kaldıydı bakmadıkları
Kadın bakıyorsa erkek de baksın Evet
Eğer bakmamı istemiyorsa eve bakmalı karşim
bakamaz erkekle kadın eşit değildir
Bakmak lazım çünkü kadınlar kendine harcıyor
Ev hanımı olup çalışmıyor ise evi olmalı en az
Bakmalı tabiki ben bakarım
Kimse kimsenin gelirine bakmamalı