AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Eğer Türkiye ortalamasının üstünde güzelliğin ve vücudun yoksa veya sen de arzuladığın geliri kazanmıyorsan; arzuladığın kocayı hak etmiyorsun. Benim düşüncem bu..
Valla gardaş bu saydiğin sendede mevcut o yüzden güzel bir vücut arzulama hakkın yok...
Benim vücudum, Türkiyedeki bir çok kadının vücudundan daha fit valla. Gayet de kız düşürüyorum rahat.. Çünkü, sert güçlü erkeğim. Kadınlar da bu tür erkekleri sever.
🤣🤣🤣 erkeeeem lan benn
Ben de hep Allah'ım razı olduğun kulunla kalbimi birleştir diye dua ederim para bu kadar önceliğiniz olmasın seveceksiniz birini önce kalbini sevin.
İnsanları da işleri gereği küçümseniz hiç doğru değil herkes bir şeylere emek veriyor ekmeğini kazanma derdinde ve siz de buna saygı duymak zorundasınız.
her şey tamam da öfken kime onu anlamadım :) fakirleri hayatınıza almak zorunlu diye bi yasa mı çıktı da bu kadar atarlanıyosun? fakirler zaten kendi aralarında sosyalleşiyor sana bi zararı yok. gerçi mesele burada etkileşim kasmak, bunu da başarmışsın, herkes mutlu kısaca sorun yok :)
Babanın parası sana yeter kimse senle birlikte olmaz zaten. şu üslubunu bir düzelt öyle soru sorma hakkını veririm sana
İstemek zorunda değilsin fakir edebiyatı yapmasın kimse herkes geliri yüksek birilerini ister cinsiyeti kalmadı bu işin
Kendin asgari ücretin üzeri bir gelirin varsa istememekte haklısın fakat kendin asgari ücret civarı gelirin varsa hatta hiç gelirin yoksa bunu istemen kendini akıllı sanmaktan başka bir şey değil. Bak akıllı demiyorum, akıllı sanman...
haklisin asgariyle kim geçinir ki birkere senin maaş yüksek olduğu zaman erkek kompleks yapacak kesinlikle yürümez e diyelim kadın çalışmıyor yine olmaz bu sefer asgariyle hayatta geçinilmez
Kimsenin zoruna gitmesin. Kadın haklı. Ancak ederin ne ise o düzeyde biriyle evlenirsin. Bu gerçeği gözardı etmemelisin.
En doğal hakkın benim gibi kamuda çalışıp iyi maaş alan bakımlı fit bir erkeği hak etmen neden dar gelirli bir ana kuzusuna tahammül edesin ki
Gayet doğal hakkın alan razı veren razı olduktan sonra başkasının ne önemi var. d Şahsen param için gelene ona göre muamele yaparım 💆♂️
Para hemen gelmez. Okuldan mezun olur olmaz, tomarla para ödemiyorlar.
Sabır, sebat ve tecrübe edinmek gerek.
Para sonra...
yani ben de asgari ücretle çalışan birini istemem açıkçası, bir işte çalışıyorsa doğru düzgün maaşlı bir işte çalışsın
Hanımefendi neden böyle bir paylaşım yapma gereği duydunuz ki birine gönderme mi bu yoksa genel anlamda bir görüş mü?
Babanızın zengin olmaması sizin suçunuz değil ama kayınpederinizin zengin olmaması sizin slaklığınız dkdkdkkd
Yanlış üslup doğru sözün cellasidir.. bu tercih sizjn elbette ama insanlari aşağılayi tavırlar saygısızca ve üslupsuzca
Mesaj atabilirmisin bisey soracam
Sen ne kadar kazaniyorsun?
Ayrica kadinin bunu talep etmesinde bir sıkıntı yok, sadece sen de eşdeğerde kazanmalisij.
Eski sevgilim 'sen evde otur sadece beni sev yeter' demişti bu cümlemi yoksa senin sorun mu daha itici karar veremedim.
Sen ne kadar kazanıyorsun merak ettim. insanin kendi dengini istemesi normal ama beklenti icinde olmak biraz açgözlülük gibi geliyo bana
Evlenmeden seviyende birileriyle olabilirsin, çok zengin vardır eminim, mutlu olurmusun orasıda senin sorunun
Zengin koca arayın o halde, gerçi zengin adamlarda zengin kadınları arıyorlar, en iyisi ingilizce öğren, yabancı koca bul, en azından senin çocuğun 2. Sınıf vatandaş damgası yemeden ve düzgün hayat standartlarında yaşar.
Sen mantığa bakıyorsun.
Mantık yap eyvallah.
Sonra mantık ile canın yandığında? Ağlama. :)
Mantığa bakması gayet normal ve önemli bence
@Aylin_karaaslann İki kişinin birbirini sevmesi.. Parayla mı oluyor? Zamanla paralanır güclenir. Olaya cok olumsuzlukla bakılıyorsunuz. Bir de sormazmısınız? Araban var mı diye? Adamın gururunu da mahfediyorsunuz. Ben burada saygı duymaya çalışıyorum yine de. Bu devir de para önemli ama sevmeyi parayı karıştırmayın...
Ben kimseye araban var mı evin var mı diye soracak kadar düşmem saygısızlık yapmam. Ama yapanlar var tabi ve bunu saygısızlık olarak görüyorum. Ama evleneceğin kişinin bütçesine bakmak bi bakımdan mantıklı. Çünkü evlendigin zaman iki kişi bi şekilde geçinir ama ilerde çocuk olursa bunları düşünmek lazım o zaman düşük bütçeli olup evlenmeyi kabul eden biri çocuk yapmamayı da kabul etmeli.
@Aylin_karaaslann Nelerin neleri var. Birbirlerini çok seven.. Evlilik zaten basit bir şey değil. Her şey zamanla rayına oturur eder. Düşük bütceli olayına bi nebze katılıyorum. Bebek ve çocukluk evresi var. Yine de altı çizerek söylüyorum. Her şey para değil.. Aşk ve para çok farklı evreler. Umarım haddimi aşmadım...
Evet katılıyorum hersey zamanla olur. Demek istediklerimi yazmışsınız zaten :)
@Aylin_karaaslann Sevindim. :)
Davul bile dengi dengine çalar. Elbette sen farklı bir standartta yaşayacak gelire sahipsen sana uyum sağlayacak birisini isteyebilirsin.
Okumak ewet, bitti artık. onun dışında, saygı duyarız tercihine, ilerde mutsuz olmadığın sürece sorun yok
Fazla yüksekten uçanlar çabuk yere çakılıyor haberin olsun arkadaşım
gayet doğru bi düsünce 17 binle sana da olursa çozuklarınıza da bakamaz
Ben de paraya önem veren insanlara tahammül edemiyorum açıkçası. İnsan dedim pardon, insan yerine bile koymam. Bu çok büyük bir önyargı bence. Zenginlik sadece parayla ölçülmez.
Manken gibi kadın olmamanız bizlerin suçu mu diye söze başlamak isterdim eleştirinden dolayı
Kadın olmanız her şeyi isteyebileceğiniz anlamına gelmiyor
Çoğu erkek de Rus ister mesela değil mi
Tamam yüksek maaşlı birini bul o zaman niye insanları rencide ediyorsun ki, herkes ağzında altın kaşıkla doğmuyor veya şartları yeterli olmuyor
Haklı durumumdayken uslubunla ve kibrinle haksız duruma düşüyorsun bana itici bir enerji veriyorsun kibar ve saygılı yazabilirdin ayrıca
Senin maaşın ne kadar? Eğitim düzeyin nedir? Sen neysen o kadarını bekleyebilirsin karşıdaki kişiden. Daha fazlasını istemeye hakkın yok. Çalışmıyorsan eşinin hayatına yük oluyorsun zaten sana bakmak zorunda mı, oku sen de çabala kendi ayaklarının üzerinde dur. Başkasından beklemen çok ezikçe.
Tıp falan okuyorsan da gidip kendinden daha alt seviyede biriyle evlenme zaten, neysen onu istemeye hakkın var.
İstemeyebilirsin de açıklama gibi de höt hötmdemezsin kız
Zengin olmak sadece zekaya bağlı değil ki. Ama büyük konuşuyorsun. Gönül ferman dinlemez :P
Senin gelirine göre de değişir paran yoksa paralı adam beklemen saçma
Dedi ve istedigi cantayi alsin diyebbabasına çay demlemeye gitti
Parası olsun, tipi karakteri önemli değil mi diyorsun
Peki memur olan biri nasıl oluyor? Yani ne düşünüyorsun bu konuda
Sen ne mezunsun senin gelirin nedir peki aylık? Bunu sormak lazım
senin eğitim durumun ve gelirin nedir merak ettim
? cevap gelmedi
bunun cevabını bende bilmiyorum ama birilerinden bişey beklemektense kendin yap, kendin kazan
Asgari ücret düzeyinde geliri olanlarla takılma o zaman. Kimse seni zorla ilişkiye davet etmiyor heralde. İnsanları bu şekilde asagilaman hic dogru degil. Kendi alin teriyle ekmek kazanan insanlar onlar. Okuyan insanlardan da daha fazla emek harcadıklarina eminim.
Umarım kendine layık gönlüne insanlığına denk birini bulursun
Bu kadar bilgili vasıflı olup bu siteye bu soruyu sormak da ne bileyimm.. bana ego geldi..
Sen asgari ücretten yüksek alıyorsun o halde o zaman istememen normal tabii
Herkes dengi dengine olmak zorunda sen neysen onu alırsın varlıklı isen varlikli , değilsen Asgari ücreti bu kadar basit..
Denklik önemli sizde benzer şartlara sahipseniz… ama yine de tek başına yetersiz…
Ama kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir demeyide bilirsiniz. 😄😁😆😅🤣😂
Maddi açıdan bakıyorsan evet ama kimin zoruna gitsin ki bu tr de tek kız sen misin
Asgari ücret kazanan biri senin peşinde koşuyorsa kendisi bilir.
Haklısın geçim zor
Hiç evlenmemek daha karlı
Senin gelirin asgari ücret üzerinde ise elbette böyle bir istekke bulunman hakkın doğal fakak sen de asgari ücret ile çalışan bir insansan veya hiç çalışmıyorsan böyle bir istek hakkın yok
Eşini seçme özgürlüğü elbette senin elinde tıpkı itici olma özgürlüğünün elinde olduğu gibi
Kimin niye zoruna gitsin yahu. Kime ne senin ne istediğinden..
Sitenin kızlarının yarısından çoğu çocuk gelişim okuyofur ya da mezundur
Sen öyle dersin hastahaneye anestesi teknikeri yakışıklı bi çocuk gelir hemen ikinci güne yamulursun çocuğa
Seçim özgürlüğü elbette var ama siz ne mezunusunuz ve ne kadar maaş alıyorsunuz bu önemli
Asgari ücretin üserinde biride seni niye istesin sende onun cevabını ver. Neye sahipsin nesin değerin ne ki seni kabul etsin o sorunun cevabını ver kendine sonra dert edersin onu
Sen asgari ücretten fazla mı kazanıyorsun? Eğer öyleysen bunu istemek hakkın tabi sorun yok.
Okumakla alakası yokta
Sende çalış kadın erkek eşittir nede olsa
Senin gelir düzeyinde asgari ücret üzeriyse haklısın ☺️
Eğer bir okul okuduysan Buda ilk okul değilse Üslubun çok bozuk
"Kendine fiyat biçen bir şey ister. Kendine fiyat biçmeyen huzur ister mutluluk ister. Kendisi çalışır kendisi alır."
Herkes istediğini seçebilir sen paralı erkek istiyorsun bizde bakire istiyoruz diyelim kapatalım mevzuyu