AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Evlenme gerçi maaşı fazla olanda eşine sevgilisine harcamıyor ki cimrilik ten ôlüyorlar herşeyin hesabın yapan insanlar var
Kadınlar kesinlikle evlenince karısını çalıştırmayacak düzeyde maddi güçte olan biriyle evlenmeli yoksa boşanmalar olur.
Tıp okuyormussun ben de okusam doktor mühendis isterim ama okuyan erkek az onlarda evlenmiyor kasıyorlar kendini işin zor yani
Kadınlar paraya bakıyor diyince de her kadın aynı değil diyorlar ama hepiniz aynısınız sizin sevginizde koşullu
Paran varsa bunu anca öyle talep edersin karşındakide eyvallah der 3 kuruş oara paran yoktur eeee her şey olacak parası yatı katı olacak derse k. Bakma adam ben mal almıyorum der sana
Dedi kezban, git kendin calis essel gbi kendine bak köle arama kendine yallah
Peki sen onların bunu takmasını neden takıyosun?
istemiyorsan istemiyosundur bitti.
Ekonomisi kötü biryerde maddi konuları herkesle paylaşmamalısın hele hava atarsan silahla bile vurulabilirsin
Valla ben aşiri akilli bi insanim ve bu akli illeaglde kullaniyorum aylik 300 400 bin kazaniyorum günde 5 saat çslisarak okumakta tamamen boş kafasi basan girsin bu işlere
Ne iş yapıyorsun ki
Koşarak uzaklaşın
@soruusoruyorumm dolandiricilik yapiyorum 3 4 senedir oyle bssit degil ama bssit olsaydi psket olmustum herhalde
iste ya da isteme bu senin problemin beni ilgilendirmez 😂🤣
Konu denklik aslında, tabii herkes dengini aramalı, taş atanları dikkate bile alma
Asgarî ücretin neyi varki beğenmiyorsun oda para yani insanlar keyfinden asgari ücret ile çalışmıyorlar kimsede sana kendini beğendirmek için uğraşmaz zaten 🤣
Sen nesin kanka tipin ne durumda önce aynaya bak sonra istedigini sec 😅🤣tabi bulursan
Zaten böyle bir kadınla evlenilmez. İstersen dünya harikası ol, seninle evlenilmez!
Evlilik varlıkta yoklukta birlikte olabilmek demektir. Para için evlenirsiniz, yokluk zamanı geldiğinde "ay ben boşanacağım" dersiniz. İşte senin gibi kadınlar böyledir.
Bu tür kadınların suratının orta yerine tükürmek gerekiyor
Asgari ücretli birini istemiosun okey bunu burada sorduguna göre zengin birinide bulamamissin bulsaydin buralarda soru sormazdin 😃
@Gönülklç sadece kendilerini rezil ediyorlar işte
Böyle dusuncedeki bı insanın rezil olacağını düşündüğünü hiç sanmıyorum kendi gelir düzeyi yüksek olup istemesi çok normal ama olmayipta kendini kaf dağında görenlere gıcık oluyorum bence herkes dengi dengine olmalı.
@Gönülklç bu durum artık moda olmaya başladı, kendi gelecekleri için elbette bişey istesinler bunda sorun yok, ama kendi dönüp bakmadan karşıdan lüxü istemek evliliği evlilikte cıkartyor ticarete çeviriyor
Çok haklısın. Benim abimin aylık geliri 137.500 tl.
Senin için yeterli sanırım. Şimdi benim abim gibi yüksek maaş alan bir erkek sana neden baksın, senin maaşın, mesleğin ve diğer birçok şeyin ne seviyede?
Hangi meslekmiş o bizde o yoldan gidelim
1-Meslek dediğin parayla apartman üniversitelerinde bol kepçe dagitilmaz..
2-Arz-talep dengesi diye bir şey vardır.
Nokta.
Gitmemeli kimsenin zoruna çünkü gerçekten para aşırı derecede önemli bı etken insanın hayatında paran kadar adamsın işin açıkçası 😉
İstemeye bilirsin bu senin hakkın ama sen parayimi istiyorsun aşkı mi ve her şey para değil milyonları saniyede yanan 100 bın TL maaş alıp sağlık sorunlarından bırakan var hayat bir anlık her şey olabilir ama bu senin hakkın tabii ki 😀
Boyle statu meraki olan kadinlar omur boyu mutsuzluga mahkum genelde yillar sonra bir avuc sevgi dilenirler ama is isten gecmistir :)
Bazılarının okuma durumu yok herkesin zor hayat şartları var senin kararin ama okumak isteyipte imkani olmayan çok insan var
Eğer sen asgari üstü aliyorsan böyle bir şey istemek en doğal hakkın ama kendin asgari çalışıyorsan otur asssaaaa
Asgari ücretle çalışan sevdiceğini zekanla zengin etme şansını elden kaçırma.
Olması gereken bu zaten. Zora gidilmesi bir şey değiştirmez.
Senin gelirin askeri ücretin üstünde ise hak veririm. Ama gerçek sevgide para pul aranmaz
Istememen normal ama sen ne durumdasın önemli olan bu bence. Sen ne kadar kazanıyorsun?
İstemeyebilirsin, ki hakkındır da. En azından aşk meşk yalanları uydurmayan dürüst birisin
İsteme denginle evlen canım zorla evlendiren mi var
Davul dengi dengine çalar, sende istediğin ozelliklere sahipsen sorun yok zaten
Kesinlikle katılıyorum. Parası olmayanlar ağlamış bu arada
Tercih senin olabilir, kimsenin bir şey demeye hakkı yok
Anası soğan babası sarımsak olanlar gelmiş asgari ücretli çalışan insanları beğenmiyor.
Hangi işte çalışıyorsun, ne kadar gelirin var?
İstememen normal. Ekonomi sorunu varsa ilişkide bazı sorunlar çıkıyor.
Mantıklı
Teşekkürler
Canım sen doktorsun sanırım ya. Ne bu varoşluk?
Seçme özgürlüğüne sahipsin tabiki ama insanada derler sen ne halta yarıyorsun eğer kendin de böyleysen ozaman en doğal hakkındır
Haklisiin ezik bi baltaya sap olamamis erkekler kizar tabi tip yok para yok ama kiz hem güzel olsun hem kuru ekmek yesin istiyolar
Haklısın aşko arkandayım bende isterim öyle 🌸💖
Okuyan ne olabiliyo mk bos konusma
Bu kadar vasiflisin ve bu siteye mi bu soruyu soruyorsun😂
Herkes senin gibi babasının parasıyla okuyup bir yerlere gelemedi maalesef
Geçim zor bence haklısın
Mesaj atabilirmisin bisey soracam
Onlarda seni istemiyo yani ortada bir problem yok
Asgari ücreti umrumda değil
Çoğu kadın öyle zaten istiyorda istiyor.
Ablanın tuzu kuru ondan bu rahatlık.
Bence sen de haklısın.
Haklı bu arada kendin için olmasa bile en azından çocukların rahat bi yaşam sürsün
Kendin o boyuttaysan öyle birini isteyebilirsin
Merak ettim senin maaş düzeyin nedir acaba
Gelirinle denkse sorun yok
Onlar da sana bayiliyordu
Sen ne kadar maaş alıyorsun da konuşuyorsun
Senin gelirin iyiyse sorun yok
İsteyebilirsin ama bu şekil konuşman kırıcı. Farklı bir üslupla konuşulmalı.
Maaşımı söylemekten nefret ederim asgari olmadı halde asgari derim çokta önemli değil
Benim zoruma gitmez, kimle olmak istiyorsan ol 😂
Sen ne işle meşgulsün, ne okudun ve gelirin ne?
Zoruna gidenin borusuna gitsin