Bu devirde torpil ve tanıdık olmadan düzgün, maaşı iyi iş bulmak neden bu kadar zor oldu?

Ne olacak böyle bilmiyorum iş başvurusu yaptık alemde çalışmamak için bakalım ne olacak olmazsa da aleme devam etcem mecbur eşime göre de iş bulamadık bulsak ta hemen işe girilmiyor bu devirde tanıdık olmazsa olmuyor bende gece alemde çalışmaktan yoruldum Allah sonumuzu hayırlı etsin 🤲👍
Bu devirde torpil ve tanıdık olmadan düzgün, maaşı iyi iş bulmak neden bu kadar zor oldu?
Cevapla