Erkekler neden hep birilerine borçlu? Borç yapmayan erkek var mı?

Tamam ihtiyaçtan sebep yapılmasını anliyorum ama "acil ihtiyaç". Yoksa cebimde para yok iş de yok disari cikiyorun bi çay sigara için çevreden vb. Borç almak bence tam anlamıyla zekasızlık. Kardeşimde yapıyor o yüzden diyorum.

Hemen hemen her erkeğin neden borcu var? Borçsuz erkek var mı merak ediyorum? Sizi rahatsız etmiyor mu borç almak? Ya ödeyemezsen. Ben 100 tl bile alsam aşırı stres olurum. Bende şu an çalişmiyorum mesela kaç aydır 5 tl bile kimseden borç almadım. Çıkmiyorum dişarı evdeyim. Ama erkekler parası varsa da çalişiyorsa da yine borçlanmayi beceriyor bir sekilde

Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler para tutmayı harbi beceremiyorsunuz. İtiraf edin.
Erkekler neden hep birilerine borçlu? Borç yapmayan erkek var mı?
Cevapla