Tamam ihtiyaçtan sebep yapılmasını anliyorum ama "acil ihtiyaç". Yoksa cebimde para yok iş de yok disari cikiyorun bi çay sigara için çevreden vb. Borç almak bence tam anlamıyla zekasızlık. Kardeşimde yapıyor o yüzden diyorum.
Hemen hemen her erkeğin neden borcu var? Borçsuz erkek var mı merak ediyorum? Sizi rahatsız etmiyor mu borç almak? Ya ödeyemezsen. Ben 100 tl bile alsam aşırı stres olurum. Bende şu an çalişmiyorum mesela kaç aydır 5 tl bile kimseden borç almadım. Çıkmiyorum dişarı evdeyim. Ama erkekler parası varsa da çalişiyorsa da yine borçlanmayi beceriyor bir sekilde
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler para tutmayı harbi beceremiyorsunuz. İtiraf edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kimseye çok şükür borcum yok aksine alacağım var. Herkes kazancına göre harcama yapsa sorun ortadan kalkar bence
Aynen öyle. Yorganina göre uzatacaksin. Çok saçma geliyor bana bir ev araba gibi sebep yoksa borç yapilmasi
Ev araba için bile almam. Paramın yettiğine bakarım, yetmezse almam. İnsanlar çok lüks yaşıyor, kazancını yetirmeyi bilmiyor.
Aynen öyle. Bende sürekli kardeslerime diyorum. Parası olmayan çikmaz dişari. Önce dişari çikiyim yemek yiyimi planliyorlar para son kısım. Hu kafadan kaynakli iste. Önce parana bakarsin yoksa oturursun
Aynen dediğin gibi. Paran varsa arada gider dışarıda yemek yersin yoksa evinde yersin. Birde insanlarda şükürsüzlükte var bundan da kaynaklanıyor.. devir eskisi gibi değil biraz daha tutumu olmak gerekir.
günü birlik yaşayan pek çok beyinsiz organizma var maalesef.
cebimde çok para taşımam ama 3-30 para için kimseye ağız açmam.
Sadece bankaya borç var şahsa borç asla yapmam sonra sıkıntı çıkıyor bankada sıkıntı çıksa kredi puanı düşürüp telefondan tacız ediyorlar sadece
Bende sen gibiyim. Benim erkek arkadaşımda böyleydi sinir olurdum. Borçlanmayan pek erkek yok sanırım. Hastalık gibi bir şey bu.
Çok ayıp oluyo ama benim hiç borcum yok valla😂😂
O zaman gençler çoğunlukta diyeyim. Çünkü çevremde ve yorumlar da dahil 20-30 yaş arasında yaygin bir hastalık genel olarak 😅 demek ki ayağini yorganina göre uzatmayi öğrenmişsiniz
Mantıklı 😂😂 bide tabiki herkes parasızlığa dayanamıyor oda bi etken malisef
Benim borcum yok şükür alacağım cok
İyi iyi. Veren el alan elden üstündür. Borcun olmasinda.
Zamanında çalışıp cabalayip herseyini yapıp birikimini yatırımlarını yaptıktan sonra ilerisi için kimseye gebe kalmazsin
Kimseye borcum yok maddi manevi
Tam tersi alacaklıyım hepside öteki tarafa kaldı😄
Ne borç alırım ne borç veririm.
İhtayac meselesi
İhtiyaç
Ne gibi ihtiyaç?
Güvene dayalı bir durum bu
Yok yaa güven müven hikaye 😅 erkeklerin hobisi borç yapmak. Parası varsa da borç yapası geliyor gibi bence. Sigara gibi bırakamıyorlar. Benimde çok güvendiğim insanlar var ama güveniyorum diye niye borç yapayim ki?
Bana denk gelenler hep güvendiğim kişiler oldu ve söylenen tarihte geri geldi 🤷🏻
Sen borç veren kişiysen sıkıntı yok. Ya da arada bir olur gününde ödenir tamam. Ama sürekli birilerine borçlu olunmasi bence hiç normal değil
1 lira borcum olsun sıkıntıya giren biriyim. Belki de bu yüzden bana da benim gibiler denk geliyor. Bilemiyorum öyle sürekli birilerinden borç alan insanlar ne yaşıyor kafalarında ama etrafımda yok öylesi 🤷🏻
Borç yiğidin kamçısı
Değil
Bence bir erkek borcsuz yasayamaz
Bence erkeklee yasamayi bilmiyor. Acil öğrenmeli
Borclu erkekler derneği kur seminer ver sen 🤣
Yo ne alka