Neden erkekler hep hesap ödemek istiyor?

Erkek arkadaşlarım olsun tanıdıklarım olsun hep kendileri hesap ödemek istiyorlar. Kız arkadaşlarım tüm masraflarini ve istediklerini erkek arkadaşlarına ödetiyorlar ve bu benim için çok sinir bozucu. Ben hem kendime hemde karşı cinsime biseyler ısmarlamak kendi hesabımı ödemek isterim. Buna da yanlış gözle bakıyorlar çok saçma değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Aynen ki şu zaman da bı döner bile 35 olmuş en düşüğü erkekler enayi mi ödesinler. Erkek arkadaşımın sevgilisi var mesela asla kız ödemiyor hepsini erkeğe ödetiyor. Çocuk işten çıktı şu an kız her gün internet sitesinden beğendiği eşyaları çocuğa atıyor alması icin. Cidden üzülüyorum bu duruma
Neden erkekler hep hesap ödemek istiyor?
Cevapla