AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Hiç bir şey değişmez. Yine aynı hayatı yaşamaya devam ederim
Hiç mi
Hiç. Harika bir hayatım var
Dünyayı gezerdim ve arkadaşlarım bana ulaşamazfı 😂
Ulaşamasin mi istiyorsun :)
Olabildiğince kimsesiz köylerdeki insanların yaralarını sarar geleceğe iyi çocuklar bırakırdım
Ne güzel
Ne degismezdi ki su yurttan kurtulurdum insan gibi yasardim 🤩💗🌸
Ev mi tutardın :)
Yok tek kisilik oda tutardim tek basima evde kalmaya tedirgin olurdum 😊🤗
Ay evet daha mantıklı :)
Hayaller hayatlar🥲☺️
Maselef :/
Bi b. k değişmezdi
Kafa yapın değişmedikçe para da bi değişiklik yapmaz
pek bir şey değişmezdi sanırım sadece çok almak isteyip de alamadığım şeyleri alırdım ama hayatımda değişen büyük bir şey olmazdı
Ne var öyle çok almak istediğin?
Yaşantım değişir, daha rahat yer ve içerim, düşünmem yani
Evim arabam değişirdi. Başka bir şey değişmezdi.
Sağlıklı bir yemek restaurantı açardım içinde düzenli beslenmeye yönelik porsiyonlar olurdu
bir amacımız kalmazdı sanırım, şu an bütün hayat para kazanmak üzerine geçiyor
Alım gücüm fazlalasırdı ve daha çok gezerdim.
Aman işiniz gücünüz gezmek 🤪
E napalım ölelim mi
Tövbe de kız ben onu mu dedim 😃
Ölmeden iyice gezmeyelim miii
Gezelimmm 💅
Ha şöyleee 😅😅
😅😅
Kendim hariç her şey değişirdi
Demii 😂 meselaa?
Ev, şehrim, hatta ülkem 🤣
Ev alırım kendime Makedonya da gider ora da yaşarım.
Makedonya niye 😃
Her şeyim. Kız arkadaşım olurdu, isim daha sağlıklı olurdu. Hormon almazdım. Yaşamayı daha rahat saatlere bırakırdım. Erkekliğim yerinde dururdu.
Erkekliğine ne oldu?
Hormon alıyorum hissetmemek için
Neden anlamadım
Durtulerimi ve arzu istegimi ilaçla ortadan kaldırmak
Neden bunu yapıyorsun kendine
Kadına ulaşamıyorum. Yani yıllardır hep aynı şeyi yaşamak beni yordu kendimi ifade edemiyorum ya da anlatamıyorum Yani duygusal açtığım vardır �stemez istemez Yani sürekli isteğim oluyor bazen yalnızlık hissediyorum ama hormon kullandığın zaman bütün duyguları ortadan kaldırıyor dürtüleri getiriyor belki kadınlaşıyorum farkındayım ama kadına karşı içsek duygusu hiçbir şey hissetmiyor istemiyorum
Yani yıllardır kendini anlatan ben tek şey bu neden birini ben ikna edemiyorum problemin önüne neden birlikte olamıyorum niye ilişkiye giremiyorum ya da niye beni kabul etmiyorsun bütün fonksiyon olarak duygularım erkek
O zaman memelerin olur?
Ya sen tiyatrosundasın bu iş yani olursa olur olmaz Ne yapayım ya zaten yaşım olmuş 37 40 birkaç sene sonra 40 Aman sen de bakayım Bu saatten sonra benim o hiçbir umudum kalmadı
En iyisini yapmışsın ne diyim, erkeklere yönel sende
Hiç olmadım ama olmayi da düşünüyorum. Dini hayattan çıkardım. Allah'a inancımı bitirdim. Saçma geliyor bu kavramlar
Saçma zaten de hormonla alakasını kuramadım
Var olmaz mı?
Ne alakası var
Üniyi bırakır ailemin hayallerini gerçekleştirir kız kardeşimde alır dünya turuna çıkardım
Ailenin hayali ne?
Hacca gitmek ev sahibi olmak
Belki yaşadığım ev bi tık büyük olurdu bindiğim araba bi tık lux olurdu onun dışında pek değişen birsey olmazdı 🤔
Çok paraya gerek yok 5 milyon olsa yeter güneş paneli kurdurup aylık yattığın yerden 500 bin getirisi olsa hayatın kurtulur
Mantıklıymış
Eve girmezdim herhalde. Sabah aksam gezer, eglenir; hayatın tadını çıkarırdım.
Dünyayı gezerdim.. hiçbişey satın almazdım gayrimenkul anlamında..
Evim arabam olurdu ailem biraz daha saygı duyardı ve huzurum olurdu
Yer içer sıcar cosar kızlarla birlikte olurdum
Gezerdim sanırım ekstra bir düşüncem ya da şatafatlı görgüsüzce şeylere gerek yok farklı ülkelerden arkadaşlar edinir topluluklar kurardım
O da güzel
Çok param var;
yılbaşında yalnızım, doğum günüm de yalnızım, hastayken yalnızım, mutluyken yalnızım
çevren de bir sürü insan olabilir ama dostun olmaz … Çok paranın bir önemi yok
Niye dostun yok
Çünkü herkes için hesap ödeyecek, biyerlere götürecek kişisin. Dostum var yurtdışında
Her şey değişirdi. Dünyayı gezerdim özel jetim le her gün baska yerde konaklar hayatın tüm. nimetlerunden faydalanirdim
Konforlu olan het şeye sahip olmak isterim ve her mevsim ılık bir yerde bulunurum soğukla işim yok
Bende soğuk sevmiyorum
cok guzel olurdu, aileme guzel bi ev alirdim. kendime bircok guzel arabalardan olusan bir garaj. arkadaslarimla dunya turu falan yapardik.
Başka sehirde ev alır düzen kurarım tanıdık olmayan bir sehir miss akrabalardan uzak
Evet akrabalar çok sıkıntı
Aynen mis gibi hayatım olurdu
Çok şey değişirdi ama karakteri değişenlerden olmazdım
Helaal
farklı bir ülkeye giderdim ve hayatımı baştan kurardim
Hangi ülkeye?
Fransa
Neden Fransa
Merak ediyorum
Kilo verirdim jdjdjd
Kaç kilosun? 😃
75..
Şimdide verirsin ya 😃
Useniyorum
Zengin olunca direkt ameliyatla falan mı aldıracaksın
Evet jdjdjd
Mantıklı 😂
Evet jdjd
Önce arabayı sonra kocayı
Oha gerçekten mi 😃
E tabiki de😌💅🏿
🤭🤭
Sadece daha lükse geçerdim değiştireceğim başka bir şey yok
Fazla şey değişirdi de ben değişmezdim. esas olan O
seks hayatım düzene girerdi para varsa kafa rahat
Hayatim komple degisirdi
Benimde
-Eşinize sürpriz yapar mısıniz?
-Evet
-Ne yaparsıniz?
-Sürpriz yaparım
Ülke kesin değişirdi :D
O muhakkak zaten 😃
Önce yaşadığım şehri değiştirirdim.
Neden
İstanbul'u sevmiyorum çünkü.
Yaşadığım ülke net değişirdi.
Benimde
Metroya helikopterle giderdim :)
😃😃
İt gibi yks çalışmak yerine uyurdum
Oh ne güzel
Hayatım değişirdi lo
İllaki tabi :)
Dünyayı değiştirirdim
Nasıl
Elon gibi bende hayatı çok gezegenli yapmak için uğraşırdım... herşeyi elektrikli yapardim, iklim krizi için önlem alınmasını sağlar ve büyük bir metaverse stüdyosu kurardim
Çok param var, hayatında hiç bir şey değişmiyor
Ne kadar çok?
Çok işte hayatimi hiç çalışmadan sonlandırabilecek kadar
Oh ne güzel
Kahya alsan ya beni
Hahaha ben kendim çalışıyorum zaten 😁😁öyle bir derdim yok
G*tüm kokmazdı
Kokuyo mu
her şey aynı standartta devam ederdi
Neden
Hayatımı seviyorum
Çok mu iyi
Evet
jet alırdım
trafikle uğraşmazdım
Jet daha sıkıntı her yere indiremezsin
Alternatif hayatlar kurardım
Nasıl yani
Farklı ülkelerde farklı yaşamlar
Manyaksin 😃
Ya da yaşamaktan sıkıldım
Yaşadığım ülkeyi hemen
Anında 😂
Tek kelime; çalışmazdım:)
O zaten Allahın emri 😃
Hayatım degisir komple
Komple?
İsim oturduğum semt yasadigim yer vs
Olmasin yav dunyanin nufusu 90% duser
Niye kız 😃
Sevmiyom insan😄
Gerekli ama böyle bisey iyi olur valla :) nasıl düsurecen merak ettim
her şey değişirdi 😄
Mesela? 😃
Köye ev yaptırırdım 😀
Niye 😃
bizim hayalimizdir para olsada köye ev yaptırsak diye ruhumuz fakir işte :D
Hiç bişey sadece daha çok para harcardim
Mantıklı 😄
Yasadiğim yer degisirsi sadece
Nereye giderdin
En basitinden ben değişirim yolda gören tanıyamaz
Estetik?
Elbette
Etrafımdaki herkesten kurtulursun.
Aynen
Daha fazla çocuğa yardım ederdim.
Ben de güzel oyuncaklar almak istiyorum çocuklara, şimdiki oyuncaklar hem çok pahalı hemde çok kalitesiz
Köye ev yapardım köyde bir evim olurdu
Sıkılmaz mısın köyde :)
İmkanı yok
Nasıl vakit geçer ki
Çalışmayı gezmeyi sevene bile vakit yetmez
Karakterim ve dış görünüşüm hariç her şey
Mesela? :)
Yeni varlıklar alırım. Şehir şehir gezerim. Bugün ne giyersem yarın onu giyerim moda takıntım yok. Koleksiyon yaparım.
Bunun gibi
Ne koleksiyonu
Klasik arabaları seviyorum. Klasik araba koleksiyonu diyelim
Alır toplardım. Ustamla beraber çalışırım yardım etmeye elimi değdirmeye çalışırım. Hem hobi hem zaman geçer
Ne güzel 67 impala seviyorum bende direksiz
O benim de hoşuma gidiyor. OfF road grubu kurup gezersim. Bahçeyle ilgilenir iş kurardım vs