Öyle büyük hayallerim yok benim.çok zengin olursam; duraklar da işten çıkmış evine gitmek için otobüs bekleyen kadınlarımızı evlerine bir bir bırakması için garajımda ki tüm araçları salardım trafiğe. Bir meyhane'ye girip bütün hesapları öderdim. Dönüp kadeh kaldırırdım aleme. :D
Bir şeyi değiştirmeden önce elimdeki parayı paylaştırırdım.
-hayatını bana ve kardeşlerime adamış aileme -ruhuma dokunmuş, hayatıma yön vermiş hocalarıma -varlıklarıyla günlerimi güzelleştiren sevdiklerime -halimize şükrü hatırlatan, değerli ihtiyaç sahiplerine -yakın/uzak akrabalarıma -hayallerim
*hayallerimden birisi de çok farklı bir okul açmak. Müfredatını, sıralarını, kurallarını ben belirleyeceğim. Okula her yaştan insanın girebilmesini ve kendini geliştirmesini sağlardım. Bunun haricinde temel ve özel anlamda tüm öğrencileri bilgiyle kuşatırdım.
~kısaca hayalimi gerçeğe döker, yaratıcı ve ultra yönlü bir kuşak yetiştirirdim 📙
Hemen havuzlu bir villa , son model bir kaç araba Ardından lüks tatiller.. lüks restaurantlarda yemekler... Önce bir görmemişligimi üzerimden atmam için bütün lüksleri yaşardım😂 Onca sene yaşayamadigimiz imrenerek baktığımız ne varsa yapardım yani. Aldığımız maaş olduğu gibi borca gidiyor veresiye çikolata yiyoruz... Sonra ailede ihtiyacı olanlara verirdim biraz Birazda sokak hayvanlarına harcardim Gerisi yatırıma giderdi geç buldum erken kaybettim trajedisi olmasın biraz yaşayalım))
Günlük 300 lira pasif gelirim var. Aktif çalışırsam ise 3 bine kadar çıkıyor. Türkiye'de kışın , Avrupa'ya gidersem ortama 6 ayda 50 bin dolar kazanıyorum. Normal şartlarda. Ama ihtiyacım yok. Zenginim o konuda. Sevdiğim şeyler üstüne kafa yoruyorum. Gerisi önemsiz
Kendime önce araba alırdım abilerime de ev alırdım hazırda bulunsun evliliğe bir yazlık alırım 2 tane iyi özellikli bilgisayar alırım eşime ve Kendime tabi olursa bu benim hayalim belki gerçekleşir 🤷♂️😇
Hiçbir şey değişmezdi hep yoksul kardeşlerime dağıtırdım ne demişler iyilik eden iyilik bulur kalbimin temizliği kadar güzel günler dilerim hepinize...