23 yaṣindayim ve Hayalim finansal özgur olmak ama sanki cok gec gibi hisediyorum?

2 senedir birikim yapiyorum ve ortalama 10 bin 11 bin euro var kenarda ama yaṣima göre sanki gec kalmiṣim gibi hisediyorum normal mi böyle hisetmem?
23 yaṣindayim ve Hayalim finansal özgur olmak ama sanki cok gec gibi hisediyorum?
Cevapla