Sizce bir evlilikte erkegin maasi kadinin maasindan ne kadar yuksek olmali?
En az iki kati fazla olmali
%25 fazla olmasi yeter
Maaslari ayni olmali
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce bir evlilikte erkegin maasi kadinin maasindan ne kadar yuksek olmali?
Eğer kadın ve erkek maaş konularını dert etmeyip etraftan gelen yorumlara aldırış etmiyorlarsa bence hiç birinin önemi yok, benim arkadaşım teknik servis işinde eşi öğretmen, hiç böyle dertleri olmuyor.
Cevap
8Cevap
Erkeğin maaşı kadının maaşından yüksek olacak diye bir durum yok böyle bir kaide yok ve aksi de mümkün olabilir normaldir neden yüksek olsun.
Katılmıyorum erkeği her konuda yüceltmenin bir manası yok bunu sorun yapacak erkekle de asla birlikte olmam zaten ciddi sorunları vardır net.
Bunu sorun etmeyen erkeğin erkeklik damarı kopmuştur; gerçekçi olalım... erkek eğer evin ekmeğini getiren kişi olarak kendini hissetmezse işlevsiz hissedecektir... doğa kanunu bu... sonuçta dişi çocuk sahibi olduğu ve ailenin devamını sağladığı için her zaman 1-0 öndedir. Erkek ise içgüdüsel olarak bu farkı kapamaya çalışır. Bu bir sorun değildir normal bir süreç.
Bu ataerkil düşünce yapısını kabul eden kadınları da bu düşünceyi de asla kabul etmiyorum erkeği bu kadar değersizleştirip vasıfsızlaştırıp aynı hanzoyu yüceltmeye çalışan da sizsiniz.
Her bir doğal olguya "ataerkil" filan diye yaklaşmaktan vazgeçerseniz daha iyi olur...
Erkek ve kadın apayrı öncelikleri, apayrı hisleri, apayrı güçlü ve zayıf yanları olan biri mars diğeri venğsten gelmişçesine neredeyse hiçbir benzerlikleri olmayan yaratıklar gibidir.
Erkek ve kadını eşitleştirmek adına aynılaştırma propagandası modern toplumun alameti farikalarımdandır. Ama emin olun ki bunun kimseye bir faydası yok.
Bırakalım erkekler Erkek gibi kadınlar da kadın gibi olsun
Hanımefendi beni içine oturtmaya çalıştığınız kadın algısını kabul etmiyor bunu da istemiyorum düzeninizi kendi haneniz içinde kurun öyle ise benim için bu kalıplar doğru değil. Tartışma benim için bitmiştir. siz geleneksel kalıplarınıza hangi adı verirseniz verin kabul edip yaşayabilirsiniz beni ilgilendirmez ben düşüncemi söylüyorum ve kabul etmiyorum.
Annemin maaşı babamın 5 katıydı ben çocukken.
Neden erkeğin maaşı kadının maaşından yüksek oluyor onu anlamadım 😂
Kadının maaşı fazla olsun benlik sorun olmaz eve en kaliteli muz'u alır
Az da olsa iyi ama kadından fazla olması lazım
Ne kadar saçma diyelim ben 20 alıyorum eşim 30 alıyor fazla kazanması benim hoşuma gider şahsi kenara parasını koyar yatırım yapar evlilikte para hesabı olmamalı bence
Ne kadar zengin o kadar iyi
1000 kat fazla olmalı :D
Erkeksen derdin yok sanıyorlar 🤦🤦
Hemen hemen ayni olmali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?