Evlendikten sonra kadın ve erkeğin maaşları ortaklastırılır mı yoksa erkeğin maaşı mı harcanır?

Evet ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili? Ya da siz nasıl uyguluyorsunuz?

Evlendikten sonra kadın ve erkeğin maaşları ortaklastırılır mı yoksa erkeğin maaşı mı harcanır?
Cevapla