Evet çıkar.
Hayır çıkmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şahsen ben bu gibi durumları problem haline getirmem problem haline getirmekte saçmalık olur, ancak şöyle bir durum var eğer eşimin maaşı benden yüksek olduğu için beni üzüyorsa benim param senden daha yüksek istediğimi yaparım bana karışamazsın şeklinde aşağıda iki kelimeleri kullanıyorsa işte o noktadan sonra benim için üzücü olur, burada önemli olan nokta kişilerin maddi miktarı değil birbirine olan davranışları ve kırıcı olmaması önemlidir onun dışında paranın büyük olması değil insanın karakterinin güzel olması gerekir.
#GᴇᴄᴇɴɪɴHᴜᴋᴜᴍᴅᴀʀı
Kadının maaşının erkeğinkinden daha fazla olması, evlilikte sıkıntı çıkarabilecek bir konu olabilir, ancak bu durum her çift için aynı şekilde etkili olmaz. Evliliklerde mali durum ve gelir eşitsizlikleri, çeşitli dinamikler ve etkenlerle şekillenebilir. Bazı toplumlarda, geleneksel cinsiyet rolleri ve ekonomik yapılar nedeniyle kadının daha yüksek maaş alması toplumsal normlara uygun olmayabilir. Bu durum, aile içinde dengeleri değiştirebilir ve bazı çiftler için zorlayıcı olabilir. Bazı erkekler, kadının daha yüksek maaş almasını egolarını ve özgüvenlerini olumsuz yönde etkileyebilecek bir durum olarak görebilir. Bu, bazı evliliklerde rekabet ve güç mücadelesi yaratabilir. Önemli olan, çiftlerin birbirleriyle açık ve sağlıklı bir iletişim kurabilmesi ve bu konuda anlayış gösterebilmesidir. Kadının daha yüksek maaş alması, çiftler arasında gerginlik yaratıyorsa, bu konuyu açıkça konuşmak ve ortak bir çözüm bulmak önemlidir. Evliliklerde gelir farklılıkları, finansal planlama yaparken dikkate alınmalıdır. Çiftler, gelirlerini ve harcamalarını nasıl yöneteceklerini konuşmalı ve birlikte uygun bir finansal plan oluşturmalıdır. Evlilikte gelir farklılıkları, çiftlerin kişisel değerlerine ve tutumlarına bağlı olarak farklı şekillerde etki edebilir. Önemli olan, çiftlerin bu konuda birbirlerine saygı göstermeleri ve birbirlerinin değerlerine anlayış göstermeleridir. kadının maaşının erkeğinkinden daha fazla olması evlilikte sıkıntı çıkarabilecek bir durum olabilir, ancak bu durum tüm çiftler için aynı şekilde geçerli değildir. Önemli olan, çiftlerin bu konuda birbirlerine açık ve anlayışlı bir şekilde yaklaşmaları, iletişimde kalmaları ve ortak bir çözüm bulmaya çalışmalarıdır. Her çiftin evlilik dinamikleri farklıdır ve mali durum gibi konularda esnek ve uyumlu olmak, sağlıklı bir evlilik için önemlidir.
Evlilikte tabiki gerçek evliliklerde eşlerin kazandığı para miktarı birbirine denk olmaz
Eğer ikiside asgari ücretle çalışmıyorsa?
Bunu aralarında sorun haline getiren ya da getiricek insanlar lütfen evlenmesinler
Cunki boyke düşünen insanların ortaya nasıl bir çocuk çıkaracakları gerçeği beni korkutuyor
Ben evli olsam ve eşim benden fazla kazansa bu benim için asla sorun olmaz
Amaa eşim bunu kafama ikide bi kakarsa onu boşanma mahkemesine davet eder kalbimden hanemden bir daha içeri girmemek üzere uzayın en derinlerine attaya yollarım ohhhhhh miss 😀
Robari bunu pembeler sormaliydi 😀
Kadının maaşı kocasının maaşından daha fazla olması evlilikte sıkıntı çıkarmaz. Evlilikte her iki tarafın da eşit hakları ve sorumlulukları vardır. Eşler arasında gelir farklılıkları olabilir ve bu normaldir. Önemli olan, eşlerin birbirlerine saygı göstermesi ve birlikte çalışarak evliliklerini sürdürmeleridir
Cevap
15Cevap
Bunu sıkıntı eden insanlar var bana göre sıkıntı edilmesi gereksiz bir konu. Ben az almışım, çok almışım ne önemi var. Huzurumuz yerinde olsun. Karnımız doysun azi, çoğu önemli değil.
kadın düşük alınca olmuyorsa fazla alınca neden oluyo anlamadım...
Katılıyorum
Herkesin gelirine göre gideri olur. Yaşam standartlarının arasında çok fazla uçurum yoksa sorun olmaz. Zaten kadınların alışveriş giderleri daha fazla olduğundan eve katkıları yine ayniya gelecek.
En çok kazananın horozunu öttürdüğü bir birliktelikteyseniz üzgünüm ki yanlış bir evliliktesiniz. Şahsen daha çok kazansın ne güzel daha rahat yaşarız. 😄
Sorun çıkar diyenlerin hepsi doguludur. Ya da Kürt afkan Suriyeli Pakistanlı falandır Ortadoğu da kadınlara değer verilmez. Ortadoğu'da kadın çok kazansın istenmez. Kadın hep altta olur. Aşağıda olur. uste çıkamaz. Her konuda..
İstisnalar vardır tabi.
Çok uçurum varsa erkek kendini yetersiz hissedebilir, kadın erilleşebilir. Dengeli ilişkiler daha makbul.
Eğer olurda evlenirsem çalışmayıp eşimden para dilenmenin hayali bile intihar sebebi
Çokta erkekler ne kadar olgun olursa olsun bu sorun yaratacaktır
Medeni insanlarda sorun olmaz da cahil olanda çıkar
Kadınlar değil de genel olarak erkekler bunu sıkıntı ediyorlar kendilerine🙄
Ben sorun çıkarmazdım. Maaşıyla mı evleniyoruz aga :D
Neden çıkacak ki ne güzel işte gurur duymak gerekirken neden kavga çıksın ki
hayır canım neden çıksın hayat ortak değil mi?
kocamın benden daha çok kazanmasını isterim
Hayat müşterek, çok isterdim eşim benden fazla kazansın ama ne mümkün :)
Boşuna can sıkan konular ne farkeder karım benden çok kazanmışsa
Vardır illaki sıkıntı edende çok saçma bsiey ne sıkıntı olucak
Yok ya niye sıkıntı çıksın
Çıkmaz ne saçma şey bu
Çiftlerin tutumuna bağlı
Şu ekonomide çıkar diyen var mı ya?
Kadının daha çok kazanması lazım
Çıkmaz neden çıksın kendini bilen insansan
Nerde o günler beni garı çalışmiyir
Bence evet
Niye çıksın ki
Çıkabilir.
hayır
Hayır sanmıyorum.
Neden çıksın
Başına kalkar ben daha çok kazanıyorum diye
Evet çıkar.
Evet çıkıyor genelde öyle olur
Cikmamali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?