Merkez Bankası başkanı : "2026'da enflasyonu tek haneye indireceğiz" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

TCMB Başkanı Erkan: "Yıllık enflasyonda düşüşü baz etkisiyle Mayıs 2024'ten sonra görmeye başlayacağız. 2025'te istikrar dönemi olacak ve 2026'da enflasyonu tek haneye indireceğiz"

Merkez Bankası başkanı : 2026da enflasyonu tek haneye indireceğiz dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Kaynak : Anadolu Ajansı

Merkez Bankası başkanı : "2026'da enflasyonu tek haneye indireceğiz" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla