Aylık gelirinin ne kadarını birikim amaçlı kenara atıyorsun
Hiç ayıramıyorum
%1-10 arası
%11-20 arası
%21-30 arası
%31 ve üzeri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aylık gelirinin ne kadarını birikim amaçlı kenara atıyorsun
bi kısmını atıyorum da para dediğin nedir. aslında kendini idame ettirmek. artı bi kısımda güvenlik payına sahip olmak. bence budur. bu da cok para değil yine. evin kira değil olcak tabi. yoksa cok paraya gelir. mesele para ile mutlu olmak da. paranın olması da kötü ayrıca. ne edem diye düşünürsün. ülkede enflasyon var tl de kalamazsın mecburen yatırımcı olmak zorundasın. dolar alsan onun da enflasyonu var ve cok da kazandırmıyor dolar. eriyorsun yine enflasyona. hisse senedi alsan o da arastırmak bilmek dogru zamanda gir cık yapmak gerektiriyor. riski var. faize girsen dini hassasiyetin yoksa hadi o hic olmaz adam gibi para vermiyor faiz. misal seat en ucuz arabası 850 su anda. 67 artmıs bi onceki zamma göre. arada ise tam emin olmamakla beraber 1 ay var. tabi bunu yıllık yapmak daha dogru ama referanstır. sımdı bana 783 milyar 1 ayda 67 milyar verirmi faizde. bugun bakalım ki agustosta faizler daha dusuktu ama. Akbank %40mıs o da 26 veriyor yani 41 milyar zarardayız. hesaplama nete baktım %103 olursa 850 yapıyor. yani faiz 103e gelmeli ki araba fiyat artısını yakalasın. ama maks 40.
sorry konu nerelere geldi:D atıyoruz işte bir miktar ama hani atmakda dediğim gibi mesele değil
Birikim yapmak zarar ettirir, para enflasyon karşısında günden güne eriyor çünkü, şöyle düzeltsek daha mantıklı olurdu 'Ne kadar mktarı ile yatırım yapıyorsunuz' Çünkü bu devirde yatırım kazandırır, birikim asla
Kenara atmak değil de birseyler alıp onların borcunu kapatmak daha doğru geliyor. Gerçi aldığım maaş ile evdekiler için birsey yaptığım yok. Evdekilerin benden beklenti si de yok
Catur catur harcıyorum sjsjsjs
Cevap
44Cevap
%1-10 arası
10 bin lira kendime ayırdıktan sonra geri kalanını kenara yatıyorum. Eğer kendime ayırdığım paradan kalan olursa onu da yeni ayda yine kenara atıyorum.
İşim yok sınava hazırlanıyorum ama çalışırsam yarısını ayırırım bu yıl staj yaptım ve yarısını birikim yaptım o kadar şey aldım hâlâ elimde para kaldı
Aaa bende sınava hazırlanıyorum hangi alandan giriyorsun
-tahminim eşit ağırlık hukuk-paikoloji
Psikoloji*
Aylık bir gelirim yok henüz ancak birikim yapıyorum elime geçen paraların %50-60ını yatırım için kullanıyorum
Aylık gelirim yok.
Sürekli yatırım yapıyorum.
Eskiden daha iyi birikim yapardım artık pekte biriktirdiğim söylenemez…
Aylık gelirim yok seçeneği nerede? Herkes çalışıyor değil ya.
Bi miktar ayirabiliyorum genelde yüzde 20 civarinda
Günlük yaşıyorum kazandığım parayı harcıyorum.
Geçen aydan 13 liram kaldı. Bence ekonomi bakanı olmalıyım. 😃😃
Her ay düzenli olmasa da birikim yapmaya çalışıyorum
Aylık 42.000 maaşım var 15-20 arası her ay kenara koyuyorum
Bazı aylar hiç olmuyor bazı aylar 1-10 arası oluyor
Hiç birikim yapamıyorum. Geçtiğimiz yıllarda yaptığım birikimleri de yedim. Aynen ekonomi harika.
Aylık gelir cebimize girmiyorki. Hesaplar arası gezmek peşinde 🥳
26 alıyorum genellikle 16 sini altin olarak ayiriyorum
Yillar evel yapmistik onu
10 kazansan 10 gidiyor 100 kazansan 100 gidiyor
Doğrusu pek ayırabildigimi soyleyemem
Hiç birikim yapamıyorum boçlarım var çünkü
Aylık gelir yeterli olmuyor !!!
Değişiyor genelde
#Mirliva
Küçük bir kısmı oda ayda bir oluyor
Para biriktirerek hiç bir yere varılmaz.
Maksimum %15'ini ayırabiliyorum.
Eskisi gibi ayıramıyorum..
Ayırmıyorum çünkü baba parası yiyorum 😃
Yarısı bazen yarısından fazlasını
Atamıyorum, yiyici tayfadanım 😬
Tam bilmiyorum ama %30 kenara atıyorumdur
Bu zamanda birikim yapmak mümkün mü?
Harçlık alıyorum hepsini 😀
Hiç ayırmiyorum dünya çiçek değil çünkü
Baktım hiç atamıyorum işi bıraktım 😃
Değişiyor ya. Ortalama %30 diyelim.
%40 lık miktarını
%70 -80 giderim yok fazla
Hiç atmıyorum çok şükür..
birikimmi? yapabilene helal olsun
Ayıramıyorum..
%1-10 Arası ideal.
Atamıyorum 😅
İssizim
%21-30 arası
Teşekkür ederim
Ayiramiyirum
Benim gelirim yok
Çünkü gelirim az bana anca yetiyor
Ayiramayrum
Fazla ayıramıyorum maalesef
%30 birikim
Yüzde 20
%1-10 arası
21 civarı
Birikim yaptığım pek söylenemez
Ayirmiyorum
Gerekeni
Yiyorum valla
%70-75 arası
%31 ve üzeri
200-250 arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?