Güncellemeler
+1 yıl
yine gelmiş atıp tutmaktan başka bir şey bilmeyenler.
Güncellemeler
+1 yıl
şu sallayan mallar, alt sınıf köpekleri olduğunuz her halinizden belli. elinize ne geçiyor aptal saptal cevaplar verince
ve sizce en az ne kadar ayırmak uygun olur ailece bu devirde, geleceğe yönelik bir şeyler yapmak adına.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Evlilik için aylık 2 bin ila 3 bin arası birikime ayırıyorum.
10 bin tl.. artı 2000 tl tatil birikimi her ay.. Avrupa gezisi için.
Bende atıyorum 50 - yüz bin (atıyorum he ona göre😂😂)
Yahu bu ekonomi şartlarında diğil kenara para atmak geçinmek bile lüks sende diyosun ki aptal aptal yamayın millet napsın reelde yok bari hayalde olsun istiyolar
doğru düzgün cevap verilebilir. şu yukardkaina bak. ayda 50 bin dolar yatıyormuşmuş
Ya bu kadar ciddiye alma olayları millet kendi dalgasında saçmalayarak vakit geçirme çabasında boş ver
siz dalganıza bakın diye soruyoruz burada. hadi sen dalga geçtiğini belli ettin, yukarıdaki şerefsizler gibisine gelemem.
Bu kadar sinirlenme lütfen sanal ortam normal böyle şeyler moralini bozduğuna değmez
Aylık ortalama 20-50k arası dolar atıyorum kripto , borsa ve fonlara
o ne biçim aralık
Birikim için anca o kadar ayırıyorum
Bet sitem var
ya boş yapma, geçen bir sorunda pahalılık tan yaknyordn.59 bin dolar atıyor şimdi de
Seni inandırmak gibi bir hedefim yok çokta skimde yani
ya bir cehennem ol. 50 bin doları snein soyun sopun görmyordur her ay. gördük geçen nasıl yakındığını pahalılıktan
Türkiye de bile yaşamıyorum ben trol soruları çok ciddiye alma dayı ben hayatımı yaşıyorum sen ağla dur anca
hayaline!!!
İnanıp inanmaman gram skimde değil dayı soru sormuşsun cevap verdik sadece
Kes, git başka sorularda ağla pahalılıktan
Ben evi temizleyen kadın bile senden fazla kazanıyordur ak çomar git haline yan
ya tipine tükürdüğüm, ben senin giib bir şey sallamadım, defol şurdan
Çingene
diyene bak. kendi tipin çingene asıl. allahın alt sınıf canlısı
Allah falan boş gerici çomar seni git akp ye oy ver anca
a. k arap tenlisi, ben akpli DEĞİLİM. çomar oğlu çomar.
Fakir olmandan belli kime oy verdiğin az sonra telefon çıkar para göster falan der pis fakir
aynaya bakmayı kes, karı tipli
Hayatında hiç 50k dolar görmedin değil mi başkasının kazanabiliyor olmasını bile kaldıramıyorsun çingene
aynen görmedim. ama senin gibi hayalini kurup sallamıyorum seni oksijen ısrafı
Benim ulaşabildiklerime senin hayallerin yetmez zaten
hayaline soksunlar tipsiz
Tamam çingene susarmısın en kral sensin en çok para sende
böcek gibi mde bulandryorsn kapa çeneni ilk.
Babamın faizde 15 milyonu var aylık 500 bin lira civarı faiz veriyorlar
inanmıyorsan şirket telefonu evde fotoğrafını çekip atabilirim
inanıyorum. nerde yaşıyorsun peki
İstanbul sen?
aynn
tamam
5k atıyorum tek başıma bence iyi yaşım 18
5 k alti
5000 altinda
Kalmıyor ki😅
Calısıyo musun
ne alaka sorumla
atıyoz bi 100bin
evet atıyorsunuz
aynn