"1996'dan beri setteyim. Etti mi sana 27 sene... Maaş 12 bin 800 TL. Allah bereket versin" demiş direkt.

"1996'dan beri setteyim. Etti mi sana 27 sene... Maaş 12 bin 800 TL. Allah bereket versin" demiş direkt.

Emekli Maaşlarının durumunu temsilen bu açıklamayı yapmıştır. Dünya'da bizler kadar EMEĞİ sömürülen başka hiç bir ülke olduğunu sanmıyorum. En alt limit maaşlar... Milletle daşşş geçercesine, zor bela yapılan EN ALT LİMİT zamlar... Peki EMEKÇİNİN yıllardır devletin kasasında biriken maaşları nerde? Onlarla da devletin başka borç ödemeleri yapıldı. Elhamdülillah, devleti yönetenler de "Müslüman" maşallah‼️ Kimsenin hakkını yemiyor ve ahını da almıyorlar bakın işte‼️ Allah katında da affı olmayan, en büyük günah: KUL HAKKI YEMEK değilmiydi? Yoksa bize mi YALAN yanlış öğretildi❓ Neyse artık ümidimiz mahşere kaldı o zaman🔥🔥🔥 #HakkımıHelalEtmiyorum
Cem bey primlerini yüksek yatismis olsaydı maaşı 25 bin olabilirdi sıradan plazadaki müdürün bile emekli maaşı 25 Bin neden çünkü asgariden değil brüt maaşından yatırdığı için
Cevap
41Cevap
Bence normal.
Maaşını asgari ücretten gostermeseydi yüksek alırdı bebeğem. Emekli maaş yatan prime göre belirleniyor. Milyonlar kazanıp asgari ücret kazaniyormus gibi gösterirse olacağı o
Göstermeseydi ne kadar alacaktı?
@ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm gösteri ve filmlerinden ne kadar ücret aldığını bilseydim senin için bir hesap yapardım aslan parçası
Allah bereket versin tabiki.. bir gecede harcayacağı para bile değil.. bizimle eğlenir.. biz şükredeceğiz ki zenginlerin tahtı sarsılmasın
Acilen a101 kasiyeri olması gerekiyor djvbjcbfjdnd ya yalandır
ne zannediyordunuz ki adam bağkurlu
bu yüzden muhakkak bireysel emeklilik yaptırıp 3 ayda bir fonlarınızın inceleyip gerekirse değiştirin
Dogrudur yatirdigi sonucu aldigi odur. Ama geri kalan paralariyla yaptigi yatirimlari saymamis sadece ondan anormal gelio bazilarina
Abi şu an için demiştir gelecek sene bu kadar olsun desekte yalan sağ mıyız ölü müyüz bilmiyoruz ama iyi olmalı bu kadar
Başımızdaki kişi yüzünden ve ona oy verenler yüzünden iyi aksamlar
Oy veriyorum oyumu askeri kurşun sıkan vatan hainleri ile bir olanlara değil vatanseverlere veriyorum
Sen yaşadığını sanıyorsun aslında ölüyorsun
O %48'in içindeysen ben sana bir şey anlatamam Sen bana bir şey anlatamazsın
Neyine yetmıo lan cem dandıgı zaten yatın katın villaların yök mu kopek ac kopek. Olmasa nasıl seranay gibi khbeleri tavcılan. 12 bin emekli maaşına tav olmaz öyle sosyetik orsbÜğğüğler kopek cem
Stand upcılar genelde sigortalı olmadıgı için çok normal olmasada olur bence onun için
Aynen çok düşük 1 milyon vemeliydiler cem beye aylık
Devletten para kaçırmak için asgari ücret maaş gösterirken düşünecekti
Cem Yılmaz muhtemelen bağkur emeklisi olacak. O yüzden yatırdığı prime göre alır.
Turne başına yarım milyonu hesaba katmazsak tabi doğrudur
Fazlasıyla düşük ev kirasına yeter 10k geri kalan 2k bir kakaya yaramaz maalesef
Bir komedyen 12800 e Allah bereket versin diyorsa güleriz hep beraber nedir 😂
Önce emekli maaşına ihtiyacı var mı diye bir düşün, sonra az mı çok mu diye tekrar düşün.
Bağkurluların hep öyle, o hiç artistlik yapmayacak milyonlarca lira vuruyor gaeiban işçi napsın
Banane ya. Simdi isim gucum yok cem yilmazj mi dert edicem kendime? Daha benim bi işim bile yok
Sigorta primi düşük ödendiği için öyle.7500 bile alan var. Yüksek ödeyen 30-40 bin bile alıyor.
Bence bu ekonomi de normal maaş (en az) 17 bin emekli maaşı 15 bin olmalı
Evet düşük. Adam zaten zengin ama neyi açıklamak istedigini anlayan anlamıştır
ülkenin komik hali
Emeklilerin hali icler acisi,5600 alanlar bu zamnda
cok bıle 7.500 tl alıpta kıra olan cocugu olanlar napsın adamın arabaları servet evlerı yazlıkları bankada bok gıbı parası var sen cem yılmazamı uzuldun :)))
Daha fazla geliri vardır. Düşünmeyin milletin massini bu kadar 😂
Sanki kendisi Asgari alıyor bir de açıklıyorlar Yazık
Sanki o parayla gecinecekler onlarcası o kazaniyorlar
Kim ödemiş acaba primi şehir tiyatrosumu
Sahsimi
Çok düşük tabi ama onun tek geliri o değildir
Adamın özel uçakları var sjsj
Hayatı boyunca milyonlar kazanıyor
Cem Bey'in piyasadan haberi yok galiba
eğer sana az geldiyse bana atabilirsin o zaman her ay
O adam onu 1 saatte yiyor xd
Bir akşam yemeği parası adamın halbuki 😄
olması gereken tutar ama en düşük olarak
Buna gerçekten inanan var mı
Bence saklıyor ki.
Banane aq ben kendi geçimime bakarım
O TL değil dolar filandir 🤣
Primini asgariden yatırmasaymış müptezel
96 da sigortam basladi 7500 tl emekli maasim :)
He yedik tabi
Çok normal daha düşük alanlar var
Yalan bence. Ek gelirleri falan vardır ya da
Yan gelirlerini de yazsaymış 😂
En baz dan ödemeseymiş
iyi yine annanem 7500 alıyor
Güzel maaş.
Kesin öyledir
Kesin oyledir
Peki hesabına koyduğum paralar ne olacak
Emekli mi olmus
Hayırlısı olsun
Primini merhaba en yüksekten yatırmış
Benim kadar alıyor
İhtiyacı var zaten
Cdm yılmaz kim
Yazık nasıl geçinecek mk
Sallıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?