En düşük emekli maaşı 2500 liradan 3500 liraya yükseldi. Yeterli mi sizce?

Pahalılik. oyle bir noktaya geldi ki, hiç bir şeyin kıymeti yok gibi... böyle bir zamanda en düşük emekli maasini sadece 1000 lira yükseltip, o emektar insanları son gunlerinde 3500 liraya şükür dedirtmek bence tam bir ayıp... cok hak var burada
Güncellemeler
+1 yıl
Soru sizin cebinize giren veya siyasetin durumu değil... hayatinin son zamanlarindaki insanlara verilen değer.. biri çıkmış, daha ne istiyorsunuz yazmis. umarim o kişi bu yazdığı yorumdaki her harf kadar liraya muhtac olur... kimin kime oy verecegini de konuşmuyorum, desarj olun diye sormadim... insanlarin büyükleri hakkında hiç mi endişesi yok?
Güncellemeler
+1 yıl
Genclerden empati beklerken gördük ki hepsi yargic olmus... yazık
En düşük emekli maaşı 2500 liradan 3500 liraya yükseldi. Yeterli mi sizce?
Cevapla