Dün alınan kararla en düşük emekli maaşının 3500 ₺ olacağı açıklandı.
Sizce emekli maaşları yeterli seviyeye ulaştı mı?

Dün alınan kararla en düşük emekli maaşının 3500 ₺ olacağı açıklandı.
Sizce emekli maaşları yeterli seviyeye ulaştı mı?

Az fakat adaletsiz ben 48 yaşındayım 32 yıldır sigortalının ve prim ödüyorum eyt ye takıldım 2025 de emekli olucam kısmetse şu an emekli olursam 3600 civarı alicam ama 3600 gününü doldurup emekli olanda benimle aynı maaşı alicak neredeyse bu adaletsizlik
Cevap
31Cevap
Şaka gibi bir ücret. Bu parayla bu ekonomide insanların geçinmesini bekliyorlar.
Ulaşmadı. 3500 lira ile gecinilebilir mi
Bence normal
Eskiden deprem maaslari ile ödenen maaslar aklima geldi, bugün Dünyada, Avrupayi dahi vuran ekomonimi. enfalsyona ragmen Türkiyede maaslara zam yapiliyor, akstamadan maaslar ödeniyor, ve halen bazi ALGI guruplari begenmiyor. Nerden nereye
https://www.youtube.com/embed/cHCodLrHKWYAsgari ücretin altı emekli maaşı yetersiz olur. Çünkü asgarî miktarda geçim oranı belirleniyor. İnsanlar bu yüzden ya emekli olmuyor ya da emekli olup coşmaya devam eder.
Bu para günümüz şartlarında hiç bir şeye yetmez ama bizim insanımızında hali itten beter keyfi paşada yok
Asgari ücret zammı ne oldu onuda bilelim işçi çıkartalım biraz diyen patronlar var nede olsa 😢
Henüz belli olmadı bir toplantı daha yapılacakmış
Kirada oturana Allah yardım etsin diyorum başka da bir şey demiyorum ya
En düşük emekli maaşları asgari ücrete endekslenmelidir
Hala asgari ücretin altında. Saygısızlıktan başka bi şey değil
Yetmez annem babamdan malulen emekli. Ev bizim olmasa hayatta yetmez. Kii aldığı domates patates, öyle başka masrafı bile yok kadının..
Çok haklısın
Açlık sınırı 8.000tl olan bir ülkede emeklilik maaşı 3500tl şaka
Yüksek bir miktar değil öyle olsa bile her an her şeye zam geliyor kesinlikle yetersiz.
Ulaşmadı tatlı kaşığıyla bal çalıp kaynar çorba kepçesiyle geri yakıyorlar insanı yazık günah...
Kirayı bile karşılamıyor, nesi yeterli olacak bunun Ragıpcım
emekliye acımayacan sqcen bizim kaderimizi belirleyen sünger beyinliler bunlar
Yıllarca çalış emek ver karşılığı 3500 lira. Allah belalarını versin ne diyim
Yeter emekli demek zaten tek kişi ya da bir eşi var evinde oturuyor. Çok para olursa dağıtmaya çalışıyor... Fazlaya gerek yok... Otursun yesin işte bir de faturalar yeter
Adama faturalardan para mı kalıyor birde ev kiraysa tamamdır 5 kuruş kalmadı
@ÇevikYiğit kira ise herkese zor şu an değilse dedim
Çok düşük gerçekten , bir kira parası belki De daha az yazık
Kirada değilse akmasada damlamış olur ama kirada ise allah yardım etsin
Oooo harca harca bitmez :D
Euro değil bu hemen bitiyor 😣
A101de harca harca bitmez :D
Hayırlı olsun emeklilerimize
Hayr tabiki ya açlık sınırı 6500 küsür
Yatacak yerleri yok lan bunların
Ülke şartları insanı yaşatmayacak seviyede
5000 olması gerekir
Ayıp yahu bu para nedir
Bizim millete çok bile.
Yaa sormaa bozdur bozdur harca 😂
Zamlar devam ettikçe yetmez
Emekli millet vekili maaşı ne kadar oldu :)
Mükemmel para :)) ironi gibi
Sadece göz boyamak icin
Yeterli değil, evi kiraysa napcak adamlar
Yine az bu durum maalesef
Hayır çok az kiralar zaten o civarda
3.500 den önce ne kadarmis acaba😳
2500 ₺
👍
ALLAH DEVLETİMİZE ZEVAL VERMESİN
aman şimdi yine zam yaparlar alırlar
Asgari ucrete gelirse zam yaparlar yine herseye zam da emekliye gelince yapmazlar oyle zam
Yetmez
Hayır elbette
Değil
Yetersiz
Ulaşmadı
Yetersiz
Hayir
Kötü
Yetmez vallahi
Kesinlikle değil
Hayır
hayır çok az
hayır hala az
Yetersiz
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?